Nejedna sa o dialnice ale rychlostne cesty v polovicnom profile.
Nejedna sa o dialnice ale rychlostne cesty v polovicnom profile.
Moja rec. Nerozumiem preco by po tychto cestach ci uz cez Donovaly alebo cez Turiec a Kremnicu mal jazdit tranzit polsko turecko. Ma stat nejaku moznost takyto transit obmedzit? Pre mna nech obchadzaju aj cez Bratislavu
Cez Donovaly v sucasnoti jazdi zlomok kamionov na tejto trase. Po rekonstrukcii I65tky ide viac tranzitu cez turiec. Po dokonceni obchvatu Cadce sa na tuto trasu presunie aj zvysok - ak do havarijneho stavu nedostane kny usek na tejto trase.
Izolovat Horehronie? Nie je nahodou Horehronie izolovane prirodzene clenitostou terenu? Nevedie do BB rychlostna cesta v plnom profile? Nema Zvolen lezat na krivovatke rychlostnych ciest podla vsetkych variantov ktore sa zvazuju? Region medzi BB a RK viac vytazi bez tej dialnice a enviromentalnej zataze ktoru ta cesta prinasa.
Nerozumiem velmi preco si bystricania a horehronie zela tuto cestu so vsetkymi enviromentalnymi dopadmi viest cez svoje uzemie. Ja ako obyvatel Turcianskych Teplic si zelam nech uz sa toto prepojenie cim skor postavi. Ak niekto hovori ze nam v Turci opravili I65tku a to nam ma stacit mal by si skusit byvat hoci aj 300 m od tej cesty - nenormal ne mnozstvo 8/10 tureco polskych kaminov k domacim SPZ na ceste s uplne insuficietnymi protihlukovymi barierami / vratane v podstae jedinych kt boli postavene v ramci rekonstrukcie - projektant by mal vratit diplom/ vedenej v komunistickom style popri obydliach. Ohladne trasovania musi byt prvorade kriterium potenciány prinos cesty pre region. Hladisko vyhodnejsej trasy pre tranzitujucu dopravu je musi mat najnizsiu vahu - transit bude prebiehat tade kade bude ta cesta postavena, poisitit sa to da napriklad nastavenim myta. Za mna nech sa to postavi aj cez Ruzomberok len nech sa to postavi rychlo.
Odporúčame