Vymeň si na klávesnici "b" a "n".
To znamená "Kam vietor, tam plášť?"
Definuj, čo je moderná SOCIÁLNO-DEMOKRATICKÁ STRANA!
Zrejme ani nevieš o čom točíš, ako vždy.
Ja míňam, ale len to, čo mám zadarmo: Vzduch. Na zbytočnosti mi nezostáva. Ostáva mi už len zomrieť, aby som nebol svedkom tohoto absurdistanu pod vedením chruňa.
Parafráza na Werichov výrok v rozprávke Proč je moře slané:" Copak se může v takové lakomé makovici vylíhnout za jídlo? Krupičná kaše!"
No a Krajčího výroky možno označiť za výtvor makovice bez maku.
... aby sa jemu viac dostalo. To už nebude kradnutie, ale odnímanie vedomostí od múdrych, aby sám zmúdrel, lenže v prázdnej tekvici sa udrží len voda (
Všetky poznám. Aj mnoho iných. Knižku som zdedil po mojom ujovi. Sú výstižné!
On nie je ani fašista, ani nič, čo je možné pomenovať slušným menom. Najslušnejšie meno pre neho je chmuľo.
Janko Jesenský:
VÁLOVY
„Za dvadsať rokov boli pri válove, teraz preč
od válova."
Dr. Tiso v reči v Trenčíne 25. júna 1939.
Hej tá naša samostatnosť
by bol pojem jalový,
keby bola bez obsahu,
neboli v nej válovy.
Chýbalo by gazdovanie,
veľadenie, úžitok,
nebola by samostatnosť,
keby dochol dobytok.
Preto válovy a jasle
napĺňajte, ale už,
čím nám viacej krmu dáte,
tým hojnejší bude trus.
V Bratislave 1. júla 1939.
Zbojstvá boli, sú, a aj budú, lebo príležitosť vždy robí zlodeja. Principiálne každý, kto sa náhodou ocitne na výslní vie urobiť tieň tam, kde to potrebuje. Nevravím, že SMER je bezúhonný, ale donebavolajúce zločiny robili vždy len pravičiari v mene svojho vlastného vyznania. Republiku nerozpredal SMER. Vždy to boli pravičiari so svojou poprdákovskou politikou voči doláru. SMER má na vydrancovaní krajiny rozhodne menšiu zásluhu než napr. cigánska politika Dzurindu a Radičovej spolu so Sulíkovským a Kiskovským pokrytectvom.
Do suda je zbytočné niečo hovoriť, lebo sud nikdy neprezrie.
Vyčkaj času, ako hus klasu, vraví slovenské príslovie. Len sa pozri na súčasného premiéra s jeho kšeftami. Ono nič nie je také biele (-parafráza) ako sa (maľuje) natiera.
Ešte doplním: Keď som rozmýšľal nad tým, ako jednotlivé deti (nevynímajúc ani moju osobu byvši dieťa, či chlapec) získavajú vedomosti, mi vyšiel základný postulát: "všetky vedomosti sú limitované záujmom". Kto o niečo nemá záujem, niet tej sily, ktorá by ho/ju prinútila sa to naučiť.
Dnešný systém je relatívne v poriadku. Čo nie celkom vyhovuje, je 10 ročná povinná školská dochádzka. Základné školy sú deväťročné, ale ešte treba jeden rok na naplnenie zákona o 10 ročnej školskej dochádzke. Problém je len v tom, že ten 10. rok musí chlapec, či dievča absolvovať na strednej škole. Lenže všetci učitelia povedia, že tým, ktorým sa nechce učiť sú v tom 1. ročníku na strednej škole, takej, či onakej pohromou. Neučia sa, nič nechcú vedieť, vyrušujú a nedokáže si s nimi poradiť ani riaditeľ. Vyučovací proces trpí a trpia aj tí žiaci, ktorí o výuku majú záujem. Preto stačí 9 ročná povinná školská dochádzka, lebo 10. rok neprináša žiaden osoh.
Doplním: Aj duševná tvorba je tovar, hoci to niekomu nevyhovuje, lebo aj duševné hodnoty sa dajú ukradnúť.
Ľavicová strana je v štáte nutná, aby mohla chrániť tých, ktorí vlastne tvoria rukolapné hodnoty, t.j. tvorbu tovaru všetkého druhu a aby bola v opozícii otrokárom (to slovo síce nie je moderné, ale v konečnom dôsledku je výstižné). Tu ani tak nejde o modernosť, či zastaralosť, ide o princíp.
Odporúčame