A ešte... Grafikon sa dá dodržať na lokálkach a prepojných tratiach, pokiaľ prípojný vlak nemusí čakať na meškanie na hlavnej trati. Ale tam je už súkromný prepravca zbytočný a navyše, o takú trať sa asi nebude zaujímať, lebo ... prachy!
A ešte... Grafikon sa dá dodržať na lokálkach a prepojných tratiach, pokiaľ prípojný vlak nemusí čakať na meškanie na hlavnej trati. Ale tam je už súkromný prepravca zbytočný a navyše, o takú trať sa asi nebude zaujímať, lebo ... prachy!
Netáraj, súkromný prepravca to nijako nedokáže urobiť, pokiaľ nie sú trate v poriadku. Príčiny meškania by vedeli povedať len železničiari. Myslíš, že súkromný prepravca vie preskočiť vlak idúci pred ním na jednokoľajke?
Tak to je isto - iste len Tvoj názor. O jej názor sa ani nesnaž usilovať. Nie je nijaký.
Ale veď vo Vrútkach boli tzv. Železničné opravovne a strojárne. Robili sa tam nielen vagóny ale aj opravy všetkého druhu a nielen pre železnice a Móric, ako chemik prišiel k tomu ako slepá kura k zrnu. Dnes by už mal byť na dôchodku vzhľadom na jeho vek.
Splietaš somariny. Koľkože je tých, čo sa prepravujú zadarmo a koľkokrát ročne? Neverím Tvojim číslam. Strata na železnici je dôsledkom vyradenia nákladnej dopravy z jednotného systému. Koľko nákladná doprava zarába a akou čiastkou by mohla dotovať osobnú dopravu, keby sa využívala tak ako za Ferenc Jóžku? Isteže je to dávno, ale systém bol dobrý a ten sa po "nežnej" zrušil v neprospech občanov i samotného štátu.
Tým sa to nevyrieši. Na stávajúcich tratiach nebude ani jeden nový dopravca schopný vyriešiť jazdu načas. Trate (zvršok) sú v mizernom stave, grafikon sa teda nedá dodržať. Nedal sa dodržať nikdy, ani za Márie Terézie, ani za ČSR, ani parnej prevádzky až do r. 1969 a teraz už tobôž nie. Vlaková doprava je síce najlacnejšia a najbezpečnejšia, a nedostatočne sa využíva hlavne na prepravu tovaru, ktorú suplujú kamióny a tovar sa predražuje ich haváriami, odhliadnuc od samotnej bezpečnosti cestnej osobnej dopravy.
K nadpisu:
Objavila Podunajské Biskupice blízko Bratislavy!
Nejde o pocity, lež o fakty, hoc' aj malovýznamové. Obskúrne debaty rozvíjané a udržiavané Tebou stoja za fajku močky.
Milón ľudí z 5 miliónov? To už je čo za relevantnú hodnotu!?
Neviem, čo vás nejaký stĺp vie rozhádzať. Keď je to u susedov alebo v Amerike, tak sa idete od obdivu a chvály poxrať, ale keď sa to postaví u nás, je z toho celonárodný pľuvanec.
Trafil si ten klinec po hlavičke úplne presne.
Zlodejina finančníkov je z ich vnútorného presvedčenia pochopiteľná, ale nech sa pozrú na svoje detstvo a svoje matky, ako sa správali ony a až potom nech vyhlasujú stupidity.
Kríza: Dôsledok nekontrolovanej a nekontrolovateľnej hrabivosti majiteľov výrobných podnikov, zbytočnosti a prezamestnanosti úradníkov a úporného znižovania životnej úrovne tých, z ktorých vyššie uvedení žijú.
Je také slovenské porekadlo: "Keď to voš kašle a pľúc nemá".
A Tebe chýba základné vzdelanie, vzhľadom na Tebou používanú gramatiku!
To už hotové kvádre? Ako sa to dá použiť, pán lepší odborník!?
... a takto sa nemilobohu hazarduje s peniazmi daňových poplatníkov. Holt, blbosť kvitne v každom zriadení, bohužiaľ však, hlavne u tých, u ktorých by sa mala predpokladať súdnosť a prezieravosť, t.j. u tých, ktorým sa vo voľbách zverilo vedenie a rozhodovanie na úrovni obcí, okresov, krajov a štátu.
To hocikoho nenapadne vyvaliť takú sprostosť, že: "...musi mat mnzostvo zdravotnych negativnych vplyvov..."
Veď predsa sa v minulosti budovali domy len z prírodných materiálov, v ktorých neboli žiadne plasty, známe ako "výdobytok" modernej doby.
Odporúčame