repres,
každé povolanie musí byť trochu aj poslanie. Ja sa však radšej zverím do rúk lekára- čistého profesionálneho odborníka, ako do rúk menej zdatného lekára aj keby bol vyslancom bezrozmernej ľudskosti .
Dobrý profík nevie odfušovať robotu.
repres,
každé povolanie musí byť trochu aj poslanie. Ja sa však radšej zverím do rúk lekára- čistého profesionálneho odborníka, ako do rúk menej zdatného lekára aj keby bol vyslancom bezrozmernej ľudskosti .
Dobrý profík nevie odfušovať robotu.
Milan1,
píšeš, že: "Najčastejšie sa používa ukazovateľ stredná dĺžka života pri narodení (nádej dožitia pri narodení), teda stredná dĺžka života vo veku 0."
Rád by som sa dozvedel, prečo si to myslíš. Načo by to niekomu bola stredná dĺžka života pri narodení. , ak nerátam prípad, že by niekto pri narodení dieťaťa uzatváral poistku na jeho úmrtie. To však žiadna poisťovňa t.č. nerobí a asi ani robiť robiť nebude. Oveľa dôležitejšia je stredná dĺžka života dospelých a najmä ľudí v dôchodkovom veku.
antonin,
téma praktickej matematiky má s osobou Štefánika rozhodne viac spoločného, ako nejaké drobné gramatické prešľapy. Štefánik bol výborným matematikom, a navyše veľmi veľa času žil mimo Slovenska, kde mu nejaká slovenská gramatika bola na figu borovú.
Tvoje zadanie bolo veľmi jednoduché, avšak pomýliť som sa mohol (keby to išlo naostro, tak by som sa tomu viac venoval). Napočítal som , že po desiatich rokoch by to mohlo byť:1218,99 €.
antonin,
či niekto pristane "z lietadlom" alebo "s lietadlom" je úplne jedno. Zmysel vety sa tým nijako nemení. Čudujem sa ti, že si takéto malichernosti všímaš. Nie je to tak dávno, keď nám ľudia takí ako ty, vtĺkali do hlavy. že v rozhlase vysielajú "zprávy", že autobus chodí tam aj "zpäť" že ženy "hrabaly" trávu a kopec iných malicherností.
Mňa skôr ide vytočíť, ak si vysokoškolský vzdelaný človek nevie vypočítať úroky v banke, alebo plochu nepravidelnej miestnosti.
Vedomosť o tom, ako sa píše "s lietadlom" sú každému 2 km za Bratislavou úplne nanič.
Nepoznám zväzovú repuibliku ZSSR, čo vystúpila zo ZSSR aby jej to prekážalo . Iba Rusko. Je to podobné, ako z rozpadom Uhorska v roku 1918. Nespokojný sú iba Maďari. Ťažko uhádnuť prečo.
Národniar
Slovensky prezident nemá predsa podľa ústavy možnosť zasahovať do riadenia ekonomiky, teda nemá možnosť zvyšovať životnú úroveň aj keby bol schopnejší ako desať Putinov.
kapitanDabac,
keď už kádruješ podľa rodičov, tak potom aj iných. Otec Engelsa bol veľkokapitalista. Otec K.Marxa bol rabínom. Stalina dali rodičia do kňažského seminára, kde aj Stalin študoval. Kl. Gottwald bol nemanželským dieťaťom. No a čo???
Veľmi často sa deti s rodičmi vo svetonázore zásadne nezhodujú. Známe sú zásadné rozpory M.R.štefánika so svojim otcom-farárom v náboženských otázkach. Nehnevaj sa, ale tak to vo svete chodí.
Odhadujem, že 20% áut parkujúcich na sídliskách sú firemné a sú vo vlastníctve firiem, ktoré na sídlisku nesídlia. Práve tým by som parkovné dobre osolil.
Crescenzio,
môžte mi prosím vysvetliť, ako môže dať výrobca aut dať záruku 3, 4, alebo 5 rokov, keď materiál, ktorý kupuje na výrobu auta (elektronické prvky, textil, umelé hmoty, plechy, oceľ, lak a.i.) majú záruku iba 2 roky?
Scipio,
je však veľa firiem, čo stavia domy, ktoré sú stabilné. Napr. Metrostav.
Nemalú mieru zodpovednosti majú aj naši legislatívci. Dva roky záručnej doby na novostavbu je príliš málo. Veď aj na obyčajné papuče za 10€ je záruka 2 roky. Na stavby by mala byť záruka aspoň 10 rokov.
Krátka záručná doba umožňuje pracovať systémom: "Franto drž ten komín, ja jdu pro peníze".
ulienka,
píšeš, že:" Kresťanstvo strašne múdro zakazuje a odsudzuje samovraždu." Chcel by som ťa vidieť v situácii, keď by tvoj organizmus, samozrejme, že z Božej vôle, prestal produkovať serotonín a ty by si tak upadla do hlbokej depresie. Čo by si asi robila? Ľudia nachádzajúci sa v takejto depresii odmietajú pomoc lekára, rodiny aj pomoc prichádzajúcu z Neba. Jediné východisko vidia v odchode z tohto sveta. Myslíš, že ty by si bola iná?
Je nevyhnutné radikálne dopravné zvýhodnenenie hromadnej dopravy. Čo bráni tomu, aby bol úplne všade jeden z dvoch jazdných pruhov vyhradený pre MHD. Napr. Šancová v úseku Račianské mýto-Trnavské mýto, Celá Štefánikova ul. , Nech si individualisti čakajú aj dve hodiny.
Každý cestujúci by si potom rozmyslel, či chce cestovať do práce hodinu a pol autom, alebo 20 minút autobusom.
V Paríži som videl na vlastné oči, ako starosta mesta Paríž cestuje do práce hromadnou dopravou. .Cestuje tak každý deň Podobne cestujú aj vyšší štátny zamestnanci. Iba u nás sa sedliaci musia rozvážať autom.
Pri výstavbe plynovodov a ropovodov sa medzinárodné dohody uzatvárajú na veľa rokov dopredu. Ukrajina má plynovod taký aký má. Dodávky a odbery plynu boli medzi štátmi dohodnuté dlhodobo.
Napr. ak by sa postavil ropovod medzi Schwechatom a Bratislavou, tak by bolo nefér, aby po desiatych h rokoch prevádzky jedna alebo druhá strana prestala dodávať alebo odoberať ropu. To sa jednoducho nerobí. V tom má Ukrajina pravdu.
Píšeš:"...Radšej SMER ako zaplavit krajinu utecencami..."
Na Slovensku a ani v Maďarasku a Poľsku sa utečencom akosi žiť nechce.Mám tomu rozumieť tak, že je to preto, lebo Slováci volili SMER?
SNS by patrila do parlamentu, ak by chránila záujmy Slovákov a Slovenska. Od roku 1990 sa tak však ešte nestalo.
kapitanDabac,
mohol by si urobiť v tom jasno? Kam patrí SNS a OĽaNO. Medzi ľavicu alebo medzi pravicu?
Keď má SNS 7, 6 percentnú percentnú podporu, tak mal Slota naozaj pravdu. .
pepo64,
chraniť hranice pred ekonomickými utečencami? Veď žiadny utečenci k nám nechodili. Keď sa však niekomu zachcelo predsa len žiť u nás, tak sa mohol k nám kľudne doviesť aj autom. Žiadna "železná opona" mu v tom nebránila. Zmyslom "železnej opony" bolo držať nás tu ako vo väzení., Moja príbuzná chcela študovať v neďalekej Viednii . Komunisti jej to nedovolili. Pritom by jej štúdium finančne nezaťažovalo náš štát, ani jej i rodinu. Nemuseli platiť ani korunu,
Hiatorické pamiatky vo Viedni, v Parži a v Ríme sme mohli obdivovať iba na obrázkoch, Doteraz nerozumiem, prečo bolo opustenie republiky trestným činom.
Ten, komu chýbajú argumenty, ten sa väčšou mierou venuje preklepom toho druhého. Spoza "železnej opony" mohol k nám prijísť ktokoľvek, komu sa zachcelo. Po naších mestách sa premávali na autách cudzinci z Rakúska a iných západných štátov. Samozrejme, že "železnú oponu" prechádzali po štátnej ceste, Veď by boli blázni, aby sa trepali cez zelenú hranicu. Pritom naši občania mali iba minimálnu šancu pozrieť sa aspoň do neďalekého Hainburgu, alebo Viedne.
Ešte by sa ťa chcel o niečo požiadať: Kde by som sa dozvedel, čo je to tá päťdesiat osmička? Aj keď veľmi veľa čítam, doteraz som sa s týmto pojmom nestretol .
Odporúčame