seat,
DSS-ky nevykonávajú činnosť podľa reklamy, ale podľa zákonov. Preto im žiadna reklama škodiť nemôže. Škodia im však časté a nečakané zmeny zákonov o otváraní II.piliera. Je to ako zmena pravidiel počas investovania. To sa predsanerobí. Samozrejme, DSS musí mať zabezpečenú likviditu. Problém s nečakanou a okamžitou likviditou spočíva v tom , že sa musí pristúpiť na neúnosné podmienky. To znižuje potom celkové výnosy klientom.
Teda poškodenými sú klienti.
Keď hovorím o ročných výnosoch 15%, tak to nie sú vyhlásenia , ale skutočná reálna hodnota, ktorá bola sporiteľom (investorom) pripísaná.
Máš pravdu, že štatistiku DSS máme iba za 10 rokov. Avšak staršie štatistiky použité z trhu cenných papierov nič nehovoria o nejakom zásadnom zlome. Predpokladám, že plašíš zbytočne. Časové výkyvy sú úplne normálné. Prečo by som sa mal zaujímať o agentov DSS, alebo poisťovní? Tí mi môžu byť ukradnutí. Nerozumiem prečo venuješ toľko času ich províziam, odbornosti, ich klamstvám.


