Ak máš pocit, že v kancelárii, kde uhrádzaš poplatky za lekárske služby účtenky hádžu do koša, už si mal dávno volať kontrolu.
Ak máš pocit, že v kancelárii, kde uhrádzaš poplatky za lekárske služby účtenky hádžu do koša, už si mal dávno volať kontrolu.
Seneca, ja som ešte nikdy v zdravotníctve nezaplatil nič bez bločku. Pritom som už platil nemalé peniaze. Čudujem sa ako môže niekto platiť za niečo bez bločku.
Ukrajinský lekári nie sú padnutí na hlavu. Prečo by zostali pracovať na Slovensku, keď by mohli ísť rovno do Nemecka, Švédska alebo do U.K.
dr.evorubac,
ty zrejme nie si nenažranec. Skús si postaviť fabriku a daj prácu 1000 zamestnancom. Urobíš záslužný čin.
Vopred ti ďakujem
Nechcem sa vyjadrovať k nároku Baťovcov. Som však presvedčený, že ak by boli naďalej vlastnili svoje fabriky, tak by na tom bolo Partzánske a Svit neporovnateľne lepšie ako je dnes.
seat,
mysli si čo chceš, ale to naozaj funguje tak ako som naísal. Je však samozrejmé, že tie vzťahy medzi technickým pokrokom, produktivitou práce, zárobkami a dôchodkami nie sú priamo úmerné.
mars777,
jeden človek dokáže vďaka technickému pokroku stále viac. Technický rozvoj sa vždy podielal a podiela aj na výške dôchodkov. Pokrok zvyšuje produktivitu práce pracovníka, zvýšená produktivita práce sa odzrkadlí vo vyšších zárobkok, z vyšších zárobkov sú vyššie odvody a z vyšších odvodov sú aj vyššie dôchodky. Takto jednoducho to fungovalo a funguje odjakživa.
buuuzer, je predsa logické, že každy obhájca chráni záujmy klieta. Za to je obhájca klientom platený. Ty v tom hneď vidíš, že musia spolu niečo mať.
ujofero, zločinnosť sa šíri z bývalých socialistických krajín , nie z kapitalistických. Akosi nepočuť o rakúskej, nemeckej alebo francúzkej mafii. Avšak počul som už o mafii ukrajinskéj, ruskéj, albánskej. Ujofero, ty to ako vidíš?
Pre vysokoškolský vzdelaného človeka by v šesdesiatke nemal byť problém zarábať 1200€ mesačne. Samozrejme iba v prípade ak nie je učiteľ.
mitrax, veľmi ťa ľutujem. Zrejme máš zníženú imunitu. Dobre, že nie si lekárom, ktorý denodenne prichádza do kontaktu s chorými ľuďmi. Dávaj si na seba pozor. Vyhýbaj sa najmä čakárňam u lekára a návšteve lekární. Tam sa vyskytuje väčšie množstvo chorých ako v hromadnej doprave.
mitrax, podľa teba by sa nemalo chodiť ani do školy, ani do divadla, ani na schôdze, ani k lekárovi , aby sa nešírili choroby.
Milan, samozrejme, že všetko závisí od ekonomického rozvoja nie iba 2.pilier. Od ekonomického rozvoja závisí aj 1.pilier, aj 3. pilier, aj výška platov, aj ceny, aj úroveň bývania, aj úroveň školstva a zdravotníctva. Teda všetko. Tu však hovoríme o vplyve pôrodnosti a iných demografických parametrov na výšku dôchodkov,
duves, asi nikdy nevidel ranné dopravné zácpy. Inak by si nehovoril taký nezmysel, že ak by ubudli osobné autá, tak by sa doprava nazrýchlila. Napr. v rannej špičke 200m úsek na Pražskej smerom trvá autobusom v priemere 6 minút. Prečo potom po rannej špičke (keď je menej áut) ho prejdú za 20sekúnd? Prečo prejazd Štefanikovou ulicou trvá autobusu ráno 10 minút a v neskoršom čase iba 2 minúty? Nie je to náhodou tým, že o 8.hodine je viac áut na cestách ako o 10.hod.?
takajtaksada, technický rozvoj sa vždy podielal a podiela na výške dôchodkov. Pokrok zvyšuje produktivitu práce pracovníka, zvýšená produktivita práce sa odzrkadlí vo vyšších zárobkok, z vyšších zárobkov sú vyššie odvody a z vyšších odvodov sú aj vyššie dôchodky. Takto jednoducho to fungovalo a funguje odjakživa.
Rozprávka o troch grošoch je veľká nepoužiteľná sprostosť.Je to nazaj vhodné iba pre malé deti.
Mnohí tu nariekajú nad 1.pilierom, ktorý je naozaj závislý na pôrodnosti a počte zamestnaných a pritom šmahom ruky zamietajú 2.pilier, ktorý je od týchto vplyvov nezávislý. Nevie pochopiť, čo títo ľudia vlastne chcú.
duves, ďakujem za radu. S mojimi vedomosťami z matematiky som nadmieru spokojný. Viem toho oveľa viac ako treba. Logika mi však hovorí, že ak 10 autobusov prejde svoju linku v dopravnej špičke za 60 minút a odvezie 600 cestujúcich z miesta A do miesta B, potom ak tie isté autobusy ak prejdú rovnakú vzdialenosť za 30 minút, tak budú schopné za hodinu prepraviť z miesta A do miesta B až 1200 osôb.
duves, keby sa značne obmedzila hustota individuálnej dopravy, tak by sa zrýchlila doprava tým by sa prepravilo aj viac cestujúcich pri rovnakom počte autobusov.
Odporúčame