Si na omyle, pozri si to ešte raz. Prezradím ti tajomstvo, v tabuľke je ZSSR uvedené ako SSSR
Si na omyle, pozri si to ešte raz. Prezradím ti tajomstvo, v tabuľke je ZSSR uvedené ako SSSR
Aha, čiže ak stojí vrak roky bez PZP a STK, tak ohrozuje ostatných účastníkov cestnej premávky?
Prečo dookola vypisuješ takéto kraviny? To ti za to platia alebo čo? Už som ti to vysvetľoval viackrát, 110 tisic prihlásených áut sice nemá PZP, ale z toho drvivá väčšina už neexistuje, lebo je drahé ich oficiálne odhlásenie a likvidácia. Už to konečne pochopil, aby si tu nebol za hlupáka.
Konkrétne prípady hovoria niečo iné. Prvá pomoc je zavolanie na linku 112 a vykonávanie len koordinácie príchodu záchranárov. V žiadnom prípade sa nedoykať zraneného. Môj priateľ sa snažil pomôcť a ako laik samozrejme narobil viac škody ako osohu, poškodil zranenej žene miechu a tá ho vláčila po súdoch.
Hrôza. Mal som kúpenú navigáciu Sygic a po aktualizácii prestala fungovať. Reklamoval som to viackrát, komunikovali so mnou len po anglicky a samozrejme, chyby mi neodstranili. Vyhodil som peniaze do kanála.
Škoda že to s ním tak blbo dopadlo. A pritom padal dobre, dole hlavou z druhého poschodia. Teraz mu budeme šmejdovi ešte aj platiť liečenie.
Toto sa mi hádam len sníva, to nemôže byť pravda. Celá naša vláda je korupčná, celé vedenie parlamentu je korupčné, prezident je korupčník a Kaliniak tvrdí opak. To je hnus velebnosti.
P.S.: Odporúčam súdruhovi Kaliniakovi si na gúgli pozrieť definíciu slova korupcia.
Vážení, nikto z nás nemá dostatočné informácie, aby sme mohli objektívne hodnotiť kroky RegioJetu a Danka. Určite nie je problém čierno-biely, pravda bude zrejme niekde medzi. Danko je prospechár a korupčník, ktorý nič nerobí len tak svojvoľne, určite tým sleduje nejaký súkromný biznis. To isté sa dá tvrdiť aj o RegioJetu, prišli robiť ťažký biznis, na trati BA-Komárno im v tom zjavne pomohol vtedajší minister dopravy za KDH (meno si už nepamätám), keď zmluva medzi RJ a štátom bola nevýhodná pre štát.
To písal nejaký hotentot. Tunel cez Karpaty nemá spojiť diaľnicu D2 s Račou, ale má prepojiť D2 s D1 severnou cestou.
Musíme ten boj vyhrať, inak nemá zmysel zostávať v tejto tzv. Slovenskej republike.
Úroveň zdravotnej starostlivosti nebola u PP nemocnice hodnotená vôbec. Máš to jasne uvedené v správe INEKO.
Sklamem ťa, ale nezvyknem si. Budem bojovať za zdravotníctvo pre zdravie a nie pre biznis.
Zažil som tú nemocnicu patriacu Pente, tak viem ako to tam všade fungovalo, resp. nefungovalo. Môj otec zomrel preto, lebo po operácii ho dali na Jisku a všetky prístroje tam mali pokazené, ani nevedeli že zomrel. Podmienky otrasné, do zariadenia a vybavenia Penta neinvestovala ani cent. Vybavenie na izbách ešte z čias Márie Terézie, všade špina, personál slabo platení a tým pádom neochotní. Jednoducho hnus a za to môže len Penta.
No aspoň v tom mi dávaš za pravdu. Samozrejme že je to hrubá chyba, je to nutné okamžite zmeniť.
A ako vieš že nemocnica ktorá vytvára stratu nie je lepšia ako tá, ktorá vytvára zisk? Máš to úplne pomýlené.
Pokúsim sa ti to vysvetliť všeobecne. Zdravotníctvo je služba ľuďom a ako také musí myslieť v prvom rade na blaho pacienta. Úplne nezlučiteľné sú zdravotníctvo a biznis. Ak začneš robiť biznis, nemôžeš liečiť ľudí, lebo vždy budeš pozerať na zisk, nebudeš napr. dávať liek ktorý pomáha, ale liek na ktorom zarobíš najviac. Taktiež všetky vyšetrenia a služby budeš vykonávať s týmto cieľom. V zmysle obchodného zákonníka je akciová spoločnosť obchodnou spoločnosťou, ktorá je založená za účelom podnikania a vytvárania zisku. Čiže nemocnica nemôže byť v princípe akciovkou . Už tomu rozumieš?
A ako vieš že by nefungovala lepšie, keby akciovkou nebola?
A čo si tým chcel akože povedať? Že bezplatné zdravotníctvo nie je bezplatné, aj keď to určuje ústava?
Odporúčame