A čo tak radšej zverejniť rodiny, ktoré celé muklujú na výrobných pásoch zahraničných automobiliek na Slovensku? To sú životné príbehy a nie takéto kydy. Deťom sa nechcelo robiť, tak sa dali naverbovať do armády. Aké prosté a sprosté.
A čo tak radšej zverejniť rodiny, ktoré celé muklujú na výrobných pásoch zahraničných automobiliek na Slovensku? To sú životné príbehy a nie takéto kydy. Deťom sa nechcelo robiť, tak sa dali naverbovať do armády. Aké prosté a sprosté.
Slušný svet vidí Rusov správne. Len idioti a platení trollovia sa cpú do americkej zadnice a z nej kydajú na Rusov. Ty patríš do ktorej skupiny?
Veľmi jednoduché. Tým že Krym už definitívne patrí Rusku, tak NATO stratilo cieľ svojho záujmu, ktorým bol v prvom rade Krym.
Je potrebné, aby mal v budúcich voľbách Kotleba ešte väčšiu silu aby mohol zatočiť s eú-xtrémizmom, nato-extrémizmom a s vládnym extrémizmom.
A čo tak merkelfašista alebo obamafašista? Na najväčších fašistov si zabudol?
Na Harabína hlupáčikovia nemáte. Vytrie si s Vami zadok.
Počul som, že KDH vraj znamená Kresťansko-demokratické hnutie. Tak je už jasné, v čom je problém. Ten spolok nebol nikdy kresťanský ani demokratický a už vôbec to nie je hnutie.
No iste. Takých termínov tu už bolo. Videli sme tú prvú skúšobnú jazdu, bola to riadna komédia, keď električka musela celú trasu cúvať.
Ten blbeček je hrubo neinformovaný. Tvrdí, že "Pri teroristických organizáciách však hovoríme o nejasnom vedení, štruktúrach." Veď NATO má úplne jasné vedenie a krásne identifikovateľné štruktúry. Tak čo to trepe?
Tzv. novinár Stupňan by mal viac študovať a nepísať o tzv. slovenskom štáte. To bol Slovenský štát bez akýchkoľvek pochybností do prijatia Ústavy 21. júla 1939, potom to bola oficiálne Slovenská republika. O profesionalite Stupňana je však možné pochybovať jednoznačne.
Omyl, hlboko sa mýliš prostitútka. Slušní ľudia majú tú Kisku u zadnej časti tela. Zábavné nám je len to, že tak nepopulárna kreatúra môže mať toľko %.
Ešte treba pre tatrans doplniť, že to je vzorka voličov Kotlebu. Inak to s prepáčením pri jeho vzdelaní nepochopí.
Omyl. Starý systém bol ľahko kontrolovateľný volným okom, bez potreby porovnávania údajov s databázou. Nový systém je komplikovaný a v praxi nefunguje. Všetky osobné autá jazdia po diaľnici bez nálepky, jednoduchá kontrola nie je možná.
Ďakujem. A nejaké protiargumenty nemáš?
Dám ti konkrétny príklad súdruh vedátor, aby si videl aké bludy tu píšeš. Klasické kolky priniesli ročne štátu výnosy 8,5 milióna eúr, náklady na distribúciu boli 160 tisíc eúr. Potom prišli takí vedátori ako si ty a zaviedli kolkomaty. Výnosy zostali zhruba na tej istej úrovni, 8,5 milióna, náklady sú však ročne 8 miliónov eúr. Čiže štát ročne stratí viac ako 8 miliónov len vďaka moderným technológiám. No to ti veľmi pekne ďakujem za také technológie.
A mimochodom, prečo si myslíš, že Rakúšania majú stále pre osobné autá klasické diaľničné nálepky? Sú 100 rokov za opicami, alebo majú rozum? Čo myslíš vedátor?
Veď práve to. Tam kde nie sú kamery, tak tam nemá čo tých vodičov zachytiť. Minulý týždeň vo štvrtok som išiel po R1-tke a napr. od výjazdu od Serede až po zjazd na D1-tku nie je nainštalovaná žiadna kamera.
Šokuje ma naivita niektorých ľudí. Na moderné technológie sa môže normálny hospodár vieš čo. Podstatné pre štát sú len výnosy a náklady. A v prípade diaľničných poplatkov vychádza jednoznačne výhodnejšie starý systém. NDS je v mínuse v prípade nového diaľničného systému jednoznačne, prečo si nedoštuduješ fakty a problematiku, vedátor?
Odporúčame