za to môže Radičovej vláda a Mikloš s Dzurindom. Prípadne ešte Mária Terézia
za to môže Radičovej vláda a Mikloš s Dzurindom. Prípadne ešte Mária Terézia
Že vyškolenými agentmi :D :D :D
„Dušan Jasánek: Vám z Wall Streetu.
Lid povolal nás do zbraně, my opustili frézy a uniformy
navlékli si místo kombinézy.
Stojíme pevně, v oku žár, vstříc slunci píseň letí,
střežíme práci dělníků a šťastný spánek dětí.
Kdyby snad vrazi z Wall Streetu přepadli nás jak saně,
poznají záhy lidu hněv, promluví naše zbraně!“
Karma je zdarma :)
vláda istoty, pokroku, zmieru, stability, hrádza proti extrémizmu...
Robo toľko vykrikoval "zlepenec" až sa do jedného sám dostal. Podaril sa mu husársky kúsok. Spojil Maďarov a Hejslovákov, pravičiakov s ľavičiakmi, kaviarenských povaľačov s vidlákmi a tu má výsledok :D
Karma je zdarma.
:D :D :D
Že je zdravotníctvo rozkradnuté klanom Paškovcov s požehnaním Penty je všeobecne známe. Vedúci z ANS by si však mohol vstúpiť do svedomia a uvedomiť si nekompetentnosť väčšiny riaditeľov nemocníc. Z dôvodu nekonečných straníckych nominácii.
Jeden príklad. V žilinskej nemocnici inštalovali elektronický dochádzkový systém(pípaky). Čo tak namiesto podobných kravín radšej tieto prostriedky použiť na kúpu hajzelpapiera?
Kladieš otázku nesprávnemu. Skús sa to opýtať kompetentných. Odporúčam ministerstvo vnútra.
Prečítaj si ešte raz prvú vetu. Neobhajujem Kisku. Iba píšem realitu, aká skutočne je. To čo píšem, ti potvrdí každý minister vnútra, počnúc Kaliňákom,
Máš pravdu v odkrútení hodín aj inde. Ale ak si správne pamätám, pilot tie hodiny musí nakrútiť na tom istom stroji(ten istý typ, značka napr Boeing 747) nemôže len tak skákať zo stroja do stroja. Skús navrhnúť, ako inak na takom istom stroji to má urobiť.
S radosťou. Plnili ich tak, ako píšem. Lietali na prázdno. Teda to stálo rovnaké peniaze, či tam sedel Kiska, Schuster, Fico, Dzurinda, alebo išli na prázdno.
Odporúčam prestať papať seno.
Autorka, to čo napíšem, necháp prosím ako obranu A. Kisku, ale fakt o pilotovaní. Vieš niečo o lietaní? Rozumieš povolaniu pilota? Hovoria ti niečo nalietané hodiny?
Každý komerčný pilot, (prezidentov, J&T, Lufthansa...) musí povinne nalietať istý počet hodín za určitý čas. Inak by prišiel o licenciu. Z tohto dôvodu aj piloti v službách SR musia plniť tieto pravidlá. Teda máš dve možnosti: buď necháš lietať prázdne lietadlo s pilotmi, alebo mu tam naložíš prezidenta s ochrankou a aspoň ho ako tak vyťažíš.
A keď už píšeš o cestovaní vlakom. Keď išiel Schuster do KE vlakom, tak po konečnom vyčíslení to myslím vychádzalo podobne. Dôvodom mala byť vraj údajná potreba dôkladnej kontroly trate a staníc. Ochrankári sa vtedy vyjadrili, že to bola hlúposť. Keď to teda zhrnieme z tvojho pohľadu: Lietadlo by malo lietať prázdne(cena za let bude rovnaká s Kiskom aj bez Kisku) a Kiska má ísť vlakom a zaplatíme navyše za túto cestu. Chápeš že vo finále si nakoniec minula viac?
O akej dialnici tu autor píše? Ja už od 2010 jazdím po D1 až do KE.
Trať BA KE a BA KN sú dve rozdielne veci. Pletieš jablká z hruškami. Hovorí ti niečo verejný záujem? To je dôvod dotácii. Celý systém dopravy je nejako nastavený, nehovorím či zle alebo dobre. A trať BA KE do tohto nastavenia s dotáciami prosto nezapadá, resp. podľa pravidiel by nemala byť vôbec dotovaná. Musel by si rozbiť celý systém.
Ale vieš čo, máš pravdu. Píšem bludy. Na génia tvojho kalibru nemám. Maj pekný deň.
cest, lístok z BA do KE keď si ho kúpim najmenej 9 dní pred odchodom a na slabí deň a nemám žiadnu kartičku, tak budem platiť 20€. Nože si to poriadne pozri. Aby si vtedy išiel za 5€ musel by si byť napr. dieťa do 6 rokov :)
Dobre viete, že IC či už boli oficiálne dotované štátom, alebo boli oficiálne odlúčené, vždy tvorili stratu. Či bola nižšia, alebo vyššia, je v princípe jedno. Topiaci sa aj slamky chytá,že ano...
RJ je v strate dodnes. Ale to mňa netrápi, keďže tú stratu nevykrývam z mojich daní. Je to Jančurov biznis, a ako majiteľ znáša všetky dôsledky. Na druhej strane, majiteľom IC je štát a teda aj ja, a ich stratu musím znášať aj ja. Rovnako ako vy a každý, kto platí dane.
Ako inak by si nazval znovuobnovenie IC? Nie je to ani odborné, ani manažérske, ani ekonomické, je to stratové. Normálny človek nechce ísť do straty. Iba taký, ktorý vie, že mu stratu niekto pokryje. To platí aj na chorý prístup RJ. Ale keďže je to slovenské, tak nech nám aj prevŕtajú koleno, že? Ach jaj...
Lanselot mysli. Čokoľvek čo vytvorí stratu, musí byť nakoniec dorovnané. Teda ak IC vykážu stratu
1 000 000€ myslíš, že sprievodcovia, rušňovodiči atď. nedostanú zaplatené aby sa tým vykryla strata? Nie, stratu doplatí štát. Štát berie peniaze od svojich občanov cez dane. Žiadne iné prostriedky nemá. Teda čokoľvek zaplatí štát, platíš ty sám. Pozri sa na svoju výplatnú pásku. Pozri si cenu práce(superhrubú mzdu) a potom čistú mzdu, ktorá ti prišla na účet. Zistíš že je to takmer polovica tvojich peňazí, ktoré idú aj na Dankov vrtoch v podobe IC. Teda Danko vymyslel hlúposť a ty mu ju zaplatíš. To sa ti páči?
Ak si dobre pamätám, tak cena za IC z BA do KE bola niekde okolo 22€ v slabí deň keď si si kúpil lístok v dostatočnom predstihu. RJ jazdí za rovnaké ceny aj dnes.
https://www.cas.sk/clanok/230519/novy-cennik…
Tak o čom prosím ťa točíš?
Nech sa páči. Je to z roku 2012, bez RJ.
http://openiazoch.zoznam.sk/cl/127629/ZSSK-p…
Obhajujete neobhájiteľné. Danko si naháňa politické body a my sa mu na ne poskladáme.
Vedúci, máte krátku pamäť. RJ je na Slovensku chvíľu(2,5 roka) ale IC boli v strate aj pred ním bez dampingových cien
Mńa by len zaujímalo,kto zaplatí stratu, ktorú IC znovu vygenerujú. Pán Danko, zaplatíte z vlastného stratu, ktorú IC vygenerujú, nakoľko ste preukázateľne stáli za obnovením ich prevádzky?
Ťažká dilema. Na jednej strane mainstreamový názor ako jedine žena má právo rozhodnúť a nikto jej to nesmie zakazovať. Na strane druhej by sme chceli prikazovať? Totalita = totalita.
Týmto nechcem posudzovať, či lekár mal alebo nemal vykonať ten zákrok.
Odporúčame