Riadenie dopravy v navrhovanom zmysle moze byt tvorene len ako pisana stat v zakone. Nemoze to byt realizovane znackou, lebo v tej chvili, ked svieti zelena, straca znacka platnost, pretoze semafor je nadriadeny.
Riadenie dopravy v navrhovanom zmysle moze byt tvorene len ako pisana stat v zakone. Nemoze to byt realizovane znackou, lebo v tej chvili, ked svieti zelena, straca znacka platnost, pretoze semafor je nadriadeny.
Že cena rastie, je pochopiteľné, lebo za posledné 3 roky, ktoré uvádza článok, vstúpili do platnosti nariadenia EU k predaju nových áut. Otázne je prečo ale rastie cena rožkov, keďže rožok nie je potrebné vybaviť povinným SOS.
No a v neposlednom rade autor zabudol uviesť zvýšený podiel hliníka a aute a nový postup lakovania.
Ved prave preto, ze tabul je milion, uz ich nerespektujes, lebo zacinaju fungovat ako smog. Napriklad jesenna rekonstrukcia na dolnej trase, od Zvolena po Lucenec je kazda znacka dvojmo, alebo pri Rimavskej Sobote su znackou krizovatka oznacene vjazdy na vozovku. Alebo rekonstrukcia 548 poposuvala znacky do takych obrovskych vzdialenosti od udalosti, ze aj zabudnes, co znacka signalizuje, odbocenie vpravo na 548 zo 16 znacia znacky inak ako sa jazdi, alebo sa zbytocne umiestni A1 v useku, kde je 40 alebo 60, pripadne znacka P9 tak, kde zarocen vidis, ze ides do kruhaca s P1.
A najvacsi gol nastal v tychto dnoch na Moldavskej v KE za plotom DPMK, ked kvoli vyjazdu z dvora tam dali 30 platiacu 00:00-23:59, sviatok/nesviatok!
80 plati iba na velmi kratkom useku za exitom Gagarinova, konci na exite pre cestnu techniku k Parkovej ulici(, kde je zakaz vjazdu)
Zaroven si zabudol napisat, ze s dobou su auta tichsie. Takze nezavadzaj. Kedysi menej aut v nizsej rychlosti robili vacsi rachot ako dnes viac aut vo vysokej rychlosti. O busoch nevraviac.
Takze ide o to, aby sme si uz nemohli pozriet porno pracovnika bratislavskeho veduceho pracovnik@?
Pravdepodobne existuju porna aj inych verejne znamych pracovnikov statu, a ide o to, ze Cepcek pochopil, ze musi beznych ludi ochranit, aby ich nevideli, za co beru peniaze a ze potom cez den v praci su len preto, aby preckali, kym bude noc aby mohli znova zarabat. Mozno existuje aj o nom samotnom.
tes with due regard for
the interests of other States in their exercise of the freedom of the high seas,
and also with due regard for the rights under this Convention with respect to
activities in the Area.
Tak, či tak tvoja argumentácia je slabá, pretože predmetný čl sa odkazuje na ďalšie ustanovanie. Part VI je
CONTINENTAL SHELF
Article 87
Freedom of the high seas
1. The high seas are open to all States, whether coastal or land-locked.
Freedom of the high seas is exercised under the conditions laid down by this
Convention and by other rules of international law. It comprises, inter alia,
both for coastal and land-locked States:
(a) freedom of navigation;
(b) freedom of overflight;
(c) freedom to lay submarine cables and pipelines, subject to
Part VI;
(d) freedom to construct artificial islands and other installations
permitted under international law, subject to Part VI;
(e) freedom of fishing, subject to the conditions laid down in
section 2;
(f) freedom of scientific research, subject to Parts VI and XIII.
2. These freedoms shall be exercised by all Sta
Ja. To ti teda poviem. Najprv SAS, no ukazalo sa, ze Sulik nechape na co ma stat tri institucie. Potom som to hodil Matelkovi, aby mal ustavnu vacsinu, no prisiel kovid a Matelko ma na svedomi zastavenie zdravotnej starotlivosti a skolstva, plagiatorstvo a prejav krcmy. Teraz zvolim Fica.
A tie tankery sú plachetnice? Tak máme postavené plynovody, ktoré sú už zaplatené, kde sa plyn hýbe bez emisií, no my sa hráme na dokonalých a preto míňame nad oceánom naftu na plavbu tankerov, Toto zelenej EU nevadí, hlavne že je Putin blokovaný....., hlavne že US zarobia
Chceš povedať, že máme nasilu niekoho zobrať do kabíny, len preto aby bolo auto plné. Máš scestnú úvahu!
Napr. len z mojej rodiny ideme traja za prácou rôznym smerom a v rôznych časoch!
Problém nie je to, že autá idú obsadené len šoférom. Problém je to, že sa ponúkajú nevhodné autá, pretože iné koncepty nie sú k dispozícii. Ja asi uvedomujem, že každý deň so sebou vozím tri sedadlá zbytočne a celú zadnú časť auta zbytočne, no žiaľ neviem kúpiť tri autá s len 1 sedadlom. A trend? Váha áut je čím viac väčšia, napr nové bmw má 3 t.
A kam šli všetky distribučné poplatky? Asi si musím dať námahu a sčítať celkovú sumu, ktorú som za distribúciu elektriny zaplatil len ja....
V názore, ktorý Daniš kreuje sa zabudol pozrieť na koalície, ktoré majú členovia Demokratov v teréne a na proklamovanie, kto je z koalície vopred vylúčený, viď Prievidza. Opäť slabý článok. Človek prestáva chápať, za čo noviny pýtajú peniaze!
Tak o Lenčovi som mal lepší názor, týmto stratil body. Zamyslime sa či vôbec je politológia veda, či má svoje zákonitosti, pravidlá, pretože ak by ich mala, potom by dvaja politológovia nemohli robiť rozdielne názory. Neviem si predstaviť v matematike, aby z rovnakej situácie dvaja matematici dali dve rôzne odpovede. Lenč sa dnešným rozhovorom totálne prepadol, Demokrati zo včerajších fotografií majú len veľké oči, vrátane ich vrchného kazateľa, ktorý kázal pred kamerami ako z kazateľnice.
Ale postrehol si vo svojej uvahe, ze primitivi boli organizatori diskusie a jej dvaja ucastnici!
Igor Danis, autor clanku, ma zaplatene nebyt priamy? Pravda sa stala modrou! Dalsi dovod dat hlas Ficovi.
Odporúčame