Prečo má pravda.sk a sme.sk tú istú fotogalériu k článku. Nejde predsa o agentúrny článok, podpísaná je K. Kováčová. Podvod na autorstve?
Prečo má pravda.sk a sme.sk tú istú fotogalériu k článku. Nejde predsa o agentúrny článok, podpísaná je K. Kováčová. Podvod na autorstve?
Takže som sa tu v dvoch povolaniach našiel :)
Tento článok je samé klišé
A čo tak kňazi?
Milujem ako sa v poslednom čase používa slovo chia bez prekladu. V podstate ide o šalviu
Áno, konečne im to študenti zo Student Agency ukázali ako sa to robí
Takže výsledok je taký, že v decembri pridali zastávky a triedy prepravy, aby získali cestujúcich, v marci zmenili časy odchodov a znížili počty vagónov, v apríli vyhadzujú vlaky. Tak im treba, nech skapú. ZSSK nech skracuje vlaky a RJ si bude o chvíľu pridávať do súprav vagóny, lebo 8 ich už nestačí
Službou má byť ohlasovanie každého výkyvu v činnosti vlaku ampliónom u každej posádky, nie len u niektorej, Inak zvýšená cena za 450 km oproti cene v rýchliku NEMÁ OPODSTATNENIE
To je dnes jednoducho psia povinnosť, že vagón nie je špinavý. Službou má byť spoľahlivý predpredaj v garantovanom čase aj pri zmene grafikonu, službou má byť prebookovanie lístka bez storno poplatku aj reálne nie len na papieri. Službou má byť ohlasovanie zastávok v štandardnej hlasitosti, službou má byť oznamovanie prípojov v každej stanici, nie len v konečnej, službou má byť fungujúca klimatizácia nezávislá od nastavenia posádky, službou nemá byť voda zadarmo a Nový čas, ale namiesto toho tlak na operátora a poskytovateľa internetu, keďže za neho asi platia, aby koľajisko bolo v štáte dokonale pokryté signálom a úplným základom má byť NEMEŠKANIE
Moja reč. Okrem nefungujúcich služieb si podpílili železnice konár pod sebou samé, Samé železnice si vyhnali pravidelných cestujúcich. Predpokladajúc, že náhodných cestujúcich sa denne nájde toľko, že zaplnia každý vlak.Náhodný cestujúci má lepšiu cenu ako pravidelný, pretože kombinovať zľavu klasik s akciou všetko čo precestuješ im prišlo scestné! Počet vagónov už skrátili pri poslednej zmene, platiacej od marca. Keď sa IC zavádzali v štáte mali len 4 stanice a super čas. Teraz stačí keď pridajú Ružomberok a Považskú a môžu IC vlak rovno prekagtegorizovať na rýchlik. Je smiešne, že IC vlak spája mestá do 100 km. Najviac sa rehocem, keď si prečítam, že cesta KE BA trvá 5 hodín, že ako zachovali čas prepravy, Ešte v grafikone do decembra 2014 bol čas 4:59 a v grafikone ped ním ešte menej. 6eleznice si myslia, že služby v IC vlaku sú maž umyté okná a čisté podlahy a čisté WC.
ešte chcem dodať, že sami policajti uvádzajú, že opilosť je len 1 z deviatiatich nehôd. Takže osem nehôd z deviatich sa veselo činnosťou polície ignoruje, rýchla jazda hlavne, nesprávne predbiehanie, zneužívanie núdzových blikačiek, telefonovanie, písanie sms
NIE! Nie, cez sviatky jazdilo rovnako veľa opitých vodičov! To len polícia viac a viac odchytáva a buzeruje. Veď sviatok, lepšie zaplatený deň v práci. Čo je to za štatistika, keď nemá rovnaký základ. A ani rovnaký počet respondentov, či percentuálny prepočet na v ten deň na cestu vyrážajúcich vodičov
Ak dnes postavím dve hliadky na ulicu a zajtra tritisíc hliadok, bude počet odchytených väčší - to je hádam úplne jasné každému. To mi už je len štatistika, niečo hovoriaca. Akurát presný súčet nič viac. Takže namiesto zabezpečovania bezpečnosti iným vodičom sa vlastne zvyšuje baget pokút. Najviac si polícia pľuje do tváre tým, že vodič, ktorí nafúka, zaplatí, vyrieši sa a o pár minút sadá to toho istého auta a odchádza z miesta preč, došoférovať cestu. Či ste cez sviatky stretli 101 bokom odparkovaných áut?! Pondelok, dolná cesta KE--BA, osem hliadok, t. j. priemerne každých 56 km jedna. A že vraj nepolicajný štát. Choďte Rakúskom 450 km či Vás bude zastavovať 8 hliadok.
A co je na tom cudne, ze to nie je napocuvane, zazite? Horsie je ked domace slovo da niemto zle ako vcera v SRo: o pol hodinu zacne...
zadanie otázky nehovorí o zdvorilosti! stačí čítať
A skupine ľudí podľa tvojej logiky tykáme?! Otázka nie je jednoznačne zadaná, Príjemcom mailu môže byť jednotlivec aj skupina, preto nie je jasná odpoveď. Ak oslovujem skupinu ľudí mailom, vykám tiež, avšak s malými písmenami.
Docent, Inžinier, Magister, akademický sochár, je titul konkrétnej osoby, podobne Sir, Jeho Excelencia. Nie je to pomenovanie skupiny obyvateľstva, aj keď sa to hodne takto zle používa, ako docenti, inžinieri, akademickí sochári, jeho excelencie, sirovia, magistri. Preto nemožno titul použiť bez mena. Pozor nemiešať s názvom ako vojvoda, výsosť, zeman, gróf, kde ide o spoločenský status.
Jajáj, keď sú také chyba aj v skutočných testoch ako tu uviedol autor...! Ďakujem pekne!
pať eur bez dlžňa sa chápe ako správna odpoveď, a päť eúr s dĺžňom sa do zoznamu odpovedí ani neuvedie, či čas 12.30 a 12:30 - pričom prvý zápis je skomolenina desatinného čísla, preto je v čase používaná dvojbodka, aby bolo jasné, že nejde o stovkovú sústavu ale o šesdesiatkovú, teda, že nie v celej dvanástej hodíne a tridsiatej stotine sa vec začne...Každé zadanie testu zo Sj músí byť obvzláš presné, bez chýb, lebo riešiteľ, keďže nemá možnosť neodpovedať, je nútený z daných možnosti automaticky voliť zlú odpoveď. Hanba autorovi.
Nechapem ako pri citani mozem vyuzit suc. Hadam, len ked na to slovo narazim. Snad pri tvoreni textu si chcel uviest. Debata vsak nie je o jednom slove suc, ale o tom ze vety s tvarom prechodnila ustupuju v komunikacii a v tvoreni priemerneho sucasneho textu, lebo zial, ci nastastie sme od hviezdoslava a sturovcov dvesto rokov vo vyvojijazyka dalej!
Maturita ma byt znakom absolvovania studia. Ziadnym testomkralikov byt nema, od toho su koncorocne vysvedcenia na konci prveho az tretieho rocnika, zaroven za tri roky je dost casu aj na narocne priebezne testy. Kto na to nema, jednoducho k maturite nema byt prpustwny, mozno po skonceni povinnej dochadzky mal byt aj vyluceny. Zarucene toto sito maturita robit nema! Takze nesuhlasim aby tri roky jednotkar odrazu ma problem urobit test, ci uz casovo alebo vedomostne, lebo si niekto u zostavovatelov zmyslel, ze nadsadi latku. Vid tohtorocna matika
Odporúčame