Re: Pán Hric
Treba len súhlasiť
Klaus je ekonóm?
Ako prvý by si mal uvedomiť, že pokiaľ by sa krajiny Eurozóny dostali do problémov, nepadalo by iba samotné EURO, ale aj na neho naviazané krajiny (v tomto prípade aj jeho slávne Česko). Dôkazom je aj prepad českej koruny od 30.apríla o viac ako 40 halierov VOČI EURU. Btw. Eurozóna si iste jeho milé slová zapamätá a tak ako oni sa stavajú k pomoci, tak sa bude aj ona stavať k prijatiu Česka do zóny. Prijatie Eura je totiž stále jednou z priorít Česka v najbližších 10-tich rokoch.
Re: Vivat Slovakia...
ale však mu oponuj, v čom čo napísal nemá pravdu?
Re: Už som sa to pýtall
a ty si čo mimozemšťan? :-P
Re: Už som sa to pýtall
dobrovoľne určite nie, ale keby štát kvôli takému nehospodáreniu musel vyhlásiť štátny bankrot, tak rozumný človek by to mal pochopiť. Ak nie treba ich poslať ku nám na exkurziu...žiadne 13 a 14 platy v štátnej správe, žiadne dôchodky vo výške štandardných miezd, žiadne 100násobné odstupné....kurnik kde tie naše dane potom idú, keď nič z toho čo majú Gréci nemáme hoci máme vyšší rast HDP a ešte sa k tomu aj zadlžujeme . :-/
Re: Na vine su aj odbory
Odbory u nás napríklad nemajú skoro žiadne právomoci...vidieť to aj na rapídnom poklese ich členov. Na druhej strane si do istej miery môžu sami. Či ž sa jedná a súčasné tak aj predchádzajúce Saktorovské vedenie.
Re: Hraný čisto slovenský film...
Ešte som zabudol dodať. Dúfam, že ocenia aj také klenoty ako sú - Panelák, Odsúdené, Ordinácia v ružovej záhrade, Drišľakoviny. ;-€
Hraný čisto slovenský film...
u nás neexistuje. Pokiaľ sa bude točiť 5 filmov ročne aj to v koprodukcii, podobné vyhlasovania, sú skôr trápne a organizátori by sa skôr mali hanbiť, že namiesto tejto megalomanskej show nepodporia sľubné projekty.
Re: ja povazujem rona dennisa za haraburdu
veru...buď okapotujú stíhačku, alebo na raketový čln namontujú kolesá ;-D
VW si od nich pri Veyrone zobral príklad ;-)
Re: Co nechapes
Ľudia sa na kare musia niekde pobaviť. Tomu sa hovorí skvelý marketingový ťah! [>-]
Re: ďaľšie zbytočné auto
Znovu sa opakujem že podobne ako Mini, BMW 1, či Citroen DS3, je toto auto úzko špecializované na mladých metských ľudí bez rodiny, pretože úžitkovú hodnotu má minimálnu. Skús do neho natlačiť veci aspoň pre dvoch na 2 týžďnovú dovolenku pri mori. Myslím, že budeš mať veľký problém. Už tým, že sa jedná o trojdverovú karosériu ho výrazne limituje. Myslím, že v dnešnej dobe si aj v Nemecku či Španielsku rozmyslia nákup takto úzko špecializovaného auta. Však si počkajme na predajné výsledky.
ďaľšie zbytočné auto
Nechápem, prečo sa uznávané automobilky tlačia do najnižších tried kde v prvom rade rozhoduje cena.
Aj v Nemecku si ľudia dvakrát rozmyslia či si kúpia malé "image" auto za 16 000€, alebo klasickú nižšiu triedu v plnej výbave s väčším ponúkaným priestorom
A1 je autom pre pár vyvolených zbohatlíkov so záujmom o malé autá a "zlatú mládež". Tieto dve skupiny však predaj rozhodne nepotiahnu.
Od začiatku stratový projekt.
Re: Citroen
Ja mením pravidelne po 15 000, alebo každý rok. Jazdím takmer len po meste. Motor má nabehaných 200 000 ide ako hodinky. Inak inú extra údržbu nevykonávam. (len pravidelný servis a výmena dielov).
Re: kde je pravda
To je koncernový motor čo sa montoval aj do Audín? Tieto 2,5 L motory boli totiž veľmi chybové a asi veľa záležalo na zábehu.
Kia v testovanej výbave
sa dá zohnať aj pod 14500€
A ešte vám ju budú núkať na zlatom podnose.
Re: Lunch control
Nie nie mýliš sa... Presne o 12:00 začne auto šoféra audiovizuálne upozornovať (na prednom skle sa zobrazí obrázok vodičovho preferovaného jedla a z reprákov sa derie mľaskavý zvuk ako pri jedení), že je čas na obed. Riadiaca jednotka cez GPS nájde najbližšiu reštauráciu, kde podávajú vodičove obľúbené jedlá a automaticky k nej zamieri. Počul som, že toto ešte nemajú celkom vychytané, lebo napríklad na takom Islande a v niektorých štátoch USA, nemusíte naraziť na reštiku aj pár hodín cesty. Takže sa môže stať, že vodič cestou k jedlu može práveže od hladu aj umrieť. Ale to sú len také "drobnosti" určite to nejak vyriešia ;-D
Re: som ozaj znechuteny
Nikto nepochybuje o hereckých kvalitách Olda Hlaváčka. Vtipy vznikali za komunizmu a vznikajú aj teraz. ALE! Za normalizácie skutočne dobré politické vtipy mohli byť prezentované len v okruhu blizkých ľudí. Inak tvorcovi hrozilo väzenie. Aj politické vtipy ( nie tie kvázi lekárske disidentské) však patria medzi humor. Ich cenzurovanie bolo zlé a ukazovalo pravú tvár vládnej moci bez príkras. Nik neberie pánu Hlávačkovi jeho herecké umenie, ale každému súdnemu človekovi musí byť jasné, že z jeho strany ide o subjektívne spomienky na mladosť, keď bol hviezdou. To už môžeme chváliť nedostatok pomarančov, televízorov, mohutných a trvácnych áut značky LADA zo Sovietskeho zväzu. Ak by sme jeho vyhlásenia brali vážne, tak vlastne ľuďom stačí i v dnešnej dobe len "chlieb a hry" ako v Starom Ríme. Veď na riešenie skutočne zložitých spoločenských situácií máme vládnu elitu. Ľud čus, bav sa a žer :-/
Odporúčame