SEČ je "normálny" tým, že poludnie, teda 12 hodín, je v strednej Európe vtedy, keď je slnko na svojej dráhe po oblohe v najvyššom bode.
SEČ je "normálny" tým, že poludnie, teda 12 hodín, je v strednej Európe vtedy, keď je slnko na svojej dráhe po oblohe v najvyššom bode.
Oregano sa na Slovensku volá pamajorán alebo dobrá myseľ.
Po starom to bol "kádrovák".
Kvások nemá žiadne špeciálne benefity voči droždiu, ktoré je tiež bez chémie. Je to skôr len módna vlna.
Európania sú z hľadiska výberu farieb áut mimoriadne konzervatívni z jednoduchého dôvodu, prinútili ich k tomu výrobcovia, ktorí "optimalizovali" výrobu a zisky a takmer unisono neponúkajú nič iné ako zopár nepestrých farieb, ako je čierna, niekoľko odtieňov sivej a biela. Výnimočne sa v ponuke objaví nejaký nevýrazný odtieň červenej, prípadne modrej. Zelená a žltá takmer úplne zmizli. Stačí sa pozrieť na väčšie parkoviská, samá šeď, len kde-tu nejaká pestrejšia farba. Aký je to rozdiel voči minulosti, keď parkoviská hýrili pestrými farbami áut.
To vaše zhrnutie je presne to isté, čo je napísané vyššie a čo ste nazvali nezmyslom, len treba čítať bez rozčúlenia a reagovať až po desiatich nádychoch.
Čo má Vuelta spoločné s Gazou ?
Základným problémom je, že ten náš kapitalizmus budujú komunisti. Tí sa nikdy nemali lepšie ako za kapitalizmu.
V Prahe je pozemná lanovka na Petřín.
Skús sa na to spýtať imelej unteligencie.
Máš si informácie overovať, prečo si sa dal nachytať na novinársku kačicu ?
Aj kritiku treba čítať s kritickým myslením. Tuná je triezvejšia recenzia:
S "kvalitou" čínskych výrobkov máme bohaté skúsenosti aj na Slovensku.
V slovenčine sa modro-zelená farba volá azúrová, nie tyrkysová.
Bu bu bu, hlavné je mať plné brucho, čo tam po princípoch a morálnych zásadách...
Obrátená pyramída bola otvorená až o dekádu neskôr, v roku 1985.
Nechápem prečo má byť brzdové svetlo zelené.
Na Kysuciach a hornom Považí sa volajú "podlisníky" alebo "podlesníky", čo je skomolenina slova pod-listník. Pravdepodobne preto, že sa pôvodne piekli pod alebo na nejakom (kapustnom ?) liste.
Tiež KLM patrí pod Air France.
Minimálne štvrťfinále by sa malo hrať na 2 zápasy. Zaváhanie v jednom zápase by nemalo mužstvo vyradiť.
Odporúčame