Tie zadné svetlá sú už trápne. Všetky autá, všetkých značiek akoby jedna mater mala.
Tie zadné svetlá sú už trápne. Všetky autá, všetkých značiek akoby jedna mater mala.
Garde malo tie isté zadné svetlá.
Tzv. semi-automatická prevodovka, teda manuálna prevodovka bez spojkového pedála bola použitá aj v Mercedese triedy A v roku 1999.
Páni novinári, tá ázijská krajina sa v slovenčine volá TAIWAN, nie Tchaiwan !
Súhlas ! Problém je, že dnes sa auto bez týchto idiotských sprostostí nedá ani kúpiť.
Páni novinári, ozaj by ste mohli vedieť, že tá krajina sa v slovenčine volá a píše TAIWAN a nie Tchajwan !
Nemám z toho záznamu pocit, že by tam bol taký chaos ako je to popisované v článku. Bežná premávka, žiadne nebezpečné situácie...
Pán autor, neprezradíte nám, kde sa dá uvedená kniha kúpiť ?
Pán autor má asi problém s logikou. Myslím, že názov článku by mal znieť: Žiaden kút Slovenska sa nevyhol čiernym orechom.
Nie je to celkom pravda.
Pri obväzoch ide o sterilitu a ich obaly nie sú také dokonalé, aby ju udržali do nekonečna.
V článku mi chýba dosť podstatná vec a to ako určili vek tej skameneliny...
Vodíkové autá sú tiež elektromobily, len miesto batérie majú palivový článok, ktorý z vodíka v nádrži a kyslíka zo vzduchu generuje elektrinu...
Páni novinári, ocitol sa medzi siedmimi, nie siedmymi !
Poopravil by som článok nasledujúcimi faktami. Najväčšia socha Štefánika na Slovensku, ktorá stála na mieste terajšieho pamätnika SNP v Považskej Bystrici a ktorá bola dobre viditeľná z vlaku, bola tiež zničená ešte v 50-tych rokoch. Okrem sochy v nedaľekom Predmieri (https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/50617…) sa dodnes zachovala aj busta Štefánika v Záriečí pri Púchove (https://mypovazska.sme.sk/c/20944983/milan-r…).
No keď už operuješ s časom ako fyzikálnou veličinou, mal by si vedieť že ten veru všade rovnako neplynie, bližšie to vysvetľuje teória relativity...
Teraz by mal zaúradovať Európsky parlament a direktívne nariadiť, ktorý čas ponechať a nie sa z toho vyzuť, však nech sa rozhodnú jednotlivé krajiny ako chcú. Jednotný čas v celej EÚ by bola asi hlúposť, pretože od východu po západ je časový rozdiel asi 2 hodiny, ale 2 časové zóny boli postačujúce, napr. Portugalsko, Španielsko a Francúzsko by boli v jednej časovej zóne a ostatné krajiny v druhej, o hodinu vopred .
Odporúčame