Súhlasím s Vami.
Základ je za každú cenu vymazať historickú pamäť národa.
Potom pôjde národ oviec dobrovoľne na porážku.
Súhlasím s Vami.
Základ je za každú cenu vymazať historickú pamäť národa.
Potom pôjde národ oviec dobrovoľne na porážku.
Nepíšte sem odpovede na iné vlákna. Čo od toho očakávate?
Ak si pozriete štatistiku pre COVID-19 na "https://covid-19.nczisk.sk/sk", tak zistíte že od roku 2022 je približne 50% Slovákov zaočkovaných a hospitalizovaných zaočkovaných je približne 50%. Ako je potom možné, že všetci s tým správnym názorom tvrdili, po niekoľko mesačnom testovaní vakcíny, že účinnosť je +80%.
Zažil som socializmus a v EU je teraz to isté: "Správny je len jeden názor, iný názor je neprípustný."
Choďte sa pozrieť do Bruselu a ten je teraz celý dúhový. Čo to znamená, celá EU bude musieť byť dúhová.
Vy stým súhlasité? Vám je to jedno?
Na záver Vám iba dám na vedomie, že na ŽENSKÝCH plaveckých svetových súťažiach zakázali "trans" plávať v ŽENSKEJ súťaži, pretože bol dehonestovaný ŽENSKÝ plavecký šport.
Pre "trans" vytvorili novú skupinu, no žiaľ sa tam nikto neprihlásil.
Vo svetovej ŽENSKEJ plaveckej federácii už dostávajú konečne ROZUM.
Kril napísal pieseň "Mávatka", ktoré sa používali za socializmu. Skúste si ju vypočuť a možno pochopíte o čom píšem.
Odpoviem Vám na Vašu otázku.
Mám nasledujúcu skúsenosť. Pokiaľ sa Vás dáky problém bytostne netýka, tak Vás ani nezaujíma. Sú tu nastavené dákym spôsobom pravidlá na základe, ktorých sme vstupovali do EU. Pri COVID-19, kto nemal rovnaký názor ako väčšina, tak bol dezolát. Teraz Vám napíšem čo som spravil:
Denne som sledoval stránky "https://covid-19.nczisk.sk/sk". Dňa 04.05.2022 som napísal na ministerstvo zdravotníctva, že na tejto www stránke je "Efektivita vakcinácie voči hospitalizácii pre vekovú skupinu 10-14 rokov a 20-24 rokov je -Nekonečno." Viete čo spravili, túto jednu štatistiku stiahli z tohto webu a do dnešného dňa tam nieje. Pôvodne na tejte stránke bolo 7 štatistík, dnes sú tam len 3.
Štatistiky boli umelo skresľované, čo sa vplnej miere prejavilo.
Ak sa chce Nemecko vzdať svojho práva na rozhodovanie, tak nech sa ho vzdá. Slovensko je slobodná krajina.
V tomto prípade nejde o Fica, v tomto prípade ide o to či sa opäť staneme poddanými/otrokmi.
Súhlasím s Nemeckou ministerkou zahraničných vecí v tom, že suverénny štát by mal mať právo dobrovoľne sa vzdať svojho rozhodovacieho práva, na určitý čas, v rámci EU. Nemecko by malo ísť príkladom a malo by sa dobrovoľne na dohodnutý čas vzdať svojho rozhodovacieho práva. Ak však niekto chce obmedzovať práva suverénneho štátu, tak je to diktát. S Nemeckom už máme vlastnú skúsenosť počas druhej svetovej vojny, hovorila sa tomu fašizmus. Naprieč celou EU sú všetci, ktorí majú iný názor ako ten správny šikanovaní. Jasným príkladom bolo očkovanie proti COVID-19. Kto sa nechcel dať zaočkovať neodskúšanou nefunkčnou vakcínou, tak bol dezolát. Nová Slovenská ministerka zdravotníctva, ktorá údajne nesúhlasila s povinným očkovaním proti COVID-19, tak dala navýšiť kapacity na očkovanie. Uvedený krok ministerky bol profesionálny a plne s ním súhlasím, pretože ten kto sa chce dať zaočkovať, by mal mať na to právo. Je to demokratické.
A teraz k tým lampám. Nezdieľam s Vami Váš názor, aby sa s pouličného osvetlenia nabíjali elektroautá z nasledujúcich rozvodov:
1. Je nezmysel aby sa budovali nabíjačky, tak aby sa nabíjalo každé 10 auto na sídlisku.
2. Ak budete nabíjať ako ste navrhli 666W, pretože viac z tej lampy nedostanete, tak aká bude návratnosť tejto investície? Koľko bude stáť 1kWh?
3. Aký má zmysel nabíjať každé 10 auto 666W, keď ostatný budú nabíjať 10kW?
4. Ako chcete vybudovať nabíjačky pre autá z osvetlenia, keď podľa cestného zákona musí zostať 3m v jazdnom pruhu a na chodníkoch sa už neparkuje?
Ako som Vám už napísal, máte obmedzený pohľad na danú problematiku, ktorá pramení z Vašej neznalosti. Máte elektroauto, bývate na dome, tak si užívajte nabíjanie.
Váš pohľad na vec končí na Vašom oplotení okolo Vášho rodinného domu. Všetko čo je za Vašim plotom Vás už nezaujíma. Je to dosť sebecký a laický pohľad, ktorý s Vami nezdieľam, pretože distribučná sieť sa bude musieť v blízkej dobe dosť zmeniť aby pokryla požiadavky. Túto zmenu bude treba zaplatiť a zaplatia ju všetci koneční užívatelia, ktorý sú pripojený do distribučnej siete v poplatku za distribúciu. A keďže si nemyslím, že máte doma ostrovnú elektráreň, tak nepriamo potrebujete ďalšiu infraštruktúru aj Vy. Ani ten kto býva na sídlisku nebude potrebovať ďalšiu infraštruktúru pokiaľ bude nabíjať elektromobil sám. Je to vec pohľadu a ako som napísal Váš obmedzený končí na Vašom plote.
Však ste mi dnes napísali, že novú elektrickú infraštruktúru netreba. Netrpíte schizofréniou?
Jedna lampa na jedno auto. To budeme stavať každých 5m stĺp osvetlenia?
Mali by ste ísť do EU parlamentu. Tam by ste sa s Vašimi nápadmi nestratili a mali by ste tam veľa kamarátov s podobnými nápadmi.
Ako sám píšete:
"alebo rozne nezmysly ktorym ludia veria."
Sám veríte nezmyslom, o ktorých presviedčate druhých.
Opäť Vám to napíšem:
Užívajte si nabíjanie Vášho elektromobilu pokiaľ sa to dá.
"V com je Slovenska elektrina neekologicka?"
Odpoveď pre neznalých občanov:
Ekologická el. energia je vyrobená bez negatívneho vplyvu na životné prostredie. Neekologická el. energia sa vyrába hlavne v elektrárňach, kde sa používa fosílne palivo. Pre niektoré štáty je neekologická el. aj z jadrových elektrární ( Hlavne keď nastane nehoda ).
"Ak byvam v dome, aku dalsiu infrastrukturu potrebujem?" Ak máte dom s vlastnou ostrovnou elektrárňou a ste odpojený od el. siete, tak s Vami súhlasím. Ináč sa držte pri zemi s Vašimi výrokmi.
"Ja si myslim ze elektrina na Slovensku je ekologicka" Ak by ste mal znalosti o el. distribučných sieťach, tak by ste vedel, že el. sieť je v celej Európe pospájaná a el. energia si cestuje od zdrojov k spotrebičom naprieč Európou. Slovensko raz vyváža el. a raz dováža. Zjavne ste však presvedčený, že k Vám ide iba čistá ekologická el. a tá neekologická el. ide iným.
Infraštruktúra: Dohodnite sa tam doma a zapnite si naraz v celej dedine/meste 10kW spotrebič.
"Elektriny máme dostatok", preto sa ide stavať indukčná diaľnica. Nech žijú straty pri prenose. :)
Fotovoltickú diaľnicu už zrušili. :)
Trolejovú diaľnicu idú rušiť. :)
Socialistické riadenie ako vyšité. :)
Pozrite sa prosím do tej krištáľovej gule čo máte doma ešte raz, možno ma tam nájdete s mojim elektromobilom.
S Vašim názorom budem súhlasiť za nasledujúcich podmienok:
1. Elektromobily budú za porovnateľnú cenu ako autá so spaľovacím motor s porovnateľnou výbavou.
2. Cena elektromobilu bude prijateľná pre širokú verejnosť na Slovensku. Nezaujíma ma 5% konzumentov, ktorý si kupujú autá od 60000,-€
3. Komfort nabíjania a cena nabíjania elektromobilov bude porovnateľná tankovaniu áut so spaľovacím motorom.
Navrhujem aby ste vo svojom texte zmenili rok 2030 na rok 2035, potom ak sa nezmení prijatá legislatíva, tak iná možnosť ani nebude. :)
S názorom súhlasím.
Malé auto, na každý deň do cca 30km jazdy, nabíjateľné za rozumnú cenu. Stačí malá batéria, čo je hlavná cenová položka.
Tento rok som bol v Rakúsku a tam predávali dáciu Spring za 13 000,-€ po uplatnení štátnej dotácie.
Podľa mňa je toto cesta. Podporiť predaj lacných elektrických áut pre širokú verejnosť.
Predtým však treba vybudovať potrebnú infraštuktúru a zabezpečiť ekologickú elektrickú energiu.
Nemá zmysel nabíjať elektromobily neekolickou elektrickou energiou.
Nepodnikáte, tak na ozrejmenie:
Jediné čo ušetríte je DPH, daň zo zisku a zdravotné poistenie.
Zostatok ceny musíte zaplatiť. Peniaze na FTV musíte zarobiť. Musíte zaplatiť chod firmy. A v neposlednom rade musíte tento daňový výdavok zdôvodniť daňovému úradu pri kontrole.
Skúste začať podnikať a potom uvidíte aké je jednoduché zarábať "milióny", ako si to 90% Slovákov myslí.
OPRAVA:
Keď si zoberiete kalkulačku, tak prosím aj počítajte zo zákazom predaja osobných vozidiel na fosílne palivá po roku 2035. :)
Keď si zoberiete kalkulačku, tak prosím aj počítajte zo zákazom predaja osobných vozidiel po roku 2035. :)
Kolobežka s prídavným motorom podľa vyhlášky 134/2018 Zz. môže dosiahnuť maximálnu rýchlosť 25km/h.
Kolobežkár na videu nešiel 70km/hod, odhadujem okolo 50km/hod..
Kolobežkár na videu porušil vyhlášku 134/2008 Z.z.
Na videu neohrozoval kolobežkár účastníkov cestnej premávky, ale k ohrozeniu mohlo kedykoľvek dôjsť.
Kolobežku zabaviť + pokuta + podmienečný trest.
Popísať iba jeden krok pri recyklácii (primitívne rozdrvenie a oddelenie na základe hmotnosti, magnetizmu, ..) a zhodnotiť, že je to v pohode a nie je to finančne nákladné dokáže len človek, ktorý sa v danej problematike nevie zorientovať a opakuje ako papagáj čo sa niekde dočítal.
Tak isto ste mohli napísať, že keď odseparujeme kovový odpad na "Fe separát", tak iba zašlem "Fe separát" do fabriky a tá vyrobí za mizivú cenu z "Fe separátu" kvalitnú legovanú oceľ.
Autor a ostatní znalí čitatelia článku vedia aký je náročný proces recyklácie. :)
Čo sa týka recyklácie olovených batérii, tak v Indii to robia takpovediac na ulici. Roztavia staré olovo z autobatérii a vyrobia nové články, ktoré vložia do pôvodného obalu. Zalejú roztokom kyseliny a nabijú.
Prirovnať recykláciu olovených batérií k moderným lítiovým, kde treba komplikovaným tepelno/chemickým procesom získať pôvodné suroviny, je hotové diletantstvo.
Dosť bolo irónie, teraz "vážne". Autá sa predsa budú nabíjať na indukčných cestách. :)
Palec hore, ale potom povedzte všetkým ostatným čo nemajú garážové státie, že po roku 2035 si už nekúpia ani ten elektromobil. Či?
Odporúčame