Krásne skôr na tom je ako súkromný prepravca ktorý ohuri ludi novými supravami výsokým štandardom pride na trh s podhodnotenými cenami - čiže je ochotný ich na nejaký čas aj dotovať aby proste získal dané trasy a prejde na postupné vyrovnávanie svojich dotácii a samozrejme priroritne prejde na zisk level. To ale bude znamenať zvyšovanie cestovného postupom času tak či tak . Stat ale poskytuje zelecnicnu osobnu prepravu ako celok ma úplne iné majetok vo forme flotili rušnov a vagonov. Platil cele roky personal ktorý nie je len servis vlaku daneho cize stewartov a neobjednáva sluzby v takom malom rozsahu ako Regio-Jet ten si servis zozenie lebo na jeho velkost flotili su na trhu subjekty ktoré to zvladaju ale Stat musi tieto riesit sám. A najdolezitejsia vec je predsa zabezpecenie prepravy vlakovej ako takej aj na tratiach neziskových stratových , Regio jet prinesie pozlátko a nejlepsie z coho sa da vytazit . Ja by som mu povolil ale aj s prevadzkou trate v minuse aspon dvoch.