Zaujímavé no drahé vozidlo.Ešte sa dá zohnať buď Hunday Tucson či Kia Sportage za cca 20000 vo výbave a štvorvalcom 1,6Gdi dospelejšie a priestrannejšie autá, no dlho už nebudú. Proti nim je Kona šedá myš nevýrazná.
Zaujímavé no drahé vozidlo.Ešte sa dá zohnať buď Hunday Tucson či Kia Sportage za cca 20000 vo výbave a štvorvalcom 1,6Gdi dospelejšie a priestrannejšie autá, no dlho už nebudú. Proti nim je Kona šedá myš nevýrazná.
Súčasná verzia je celkom vydarená, no disky by som volil strieborné či čierno strieborné ,na tú novú Kiu Sportage si treba zvyknúť je až moc futuristická.
Baviť sa o tom a rozvíjať tému že na čom sa chodilo kedysi nemá zmysel.Nikto tu netvrdí,že to tam neprejde, no doba pokročila a tiež štandard, takže kto chce dobrodružstvo sadne si do trabanta a prejde i celý svet, no 99,999999% ľudí to nespraví. Takže ,,vole" sadni si do toho veterána a choď kam chceš a prežiješ to a kedysi chodili i na bicykloch, koňoch a peši ,no s týmto článkom Dacie Sandero to nemá nič spoločné , proste doba pokročila.
Tieto maloobjemy boli vymyslené hlavne kvôli emisiám jazdu v meste či na okresky , na diaľnici si môžu vypýtať i 9litrov čo prekoná i terajšie štvorvalce 1,4 či 1,6 , no nechcem vám kaziť radosť z tohto auta či jeho motora, skúsenosťami ,debatami a článkami o trojvalcoch, prajem ešte veľa šťastných kilometrov i pozitívnych skúseností.
Fabia podľa výkonu 55kW ako usudzujem je atmosféra štvorvalec 1,4. Dobrý spoľahlivý nenáročný motor ak sa mu dostáva pravidelnej údržby čo platí pre všetky motory. O trojvalci s mini objemom to ešte hádam nikto nenapísal že je spoľahlivý a kultivovaný. Ani vyrobcovia nikde nespomínajú že tieto motory sú na dlhé trasy. Robia ich preto lebo musia - emisie atď nie že by chceli. No vždy sa vyjadrujú že boli vyvinuté prevažne na mestské a okresné cesty , kde je ich spotreba naozaj nižšia. Preto som napísal čo som napísal.
Ako auto do mesta či do práce na nákupy , okresky to by šlo , no na dovolenku plne obsadené a zaťažené to už by bolo utrpenie ako pre ten dychavičný motor tak i pre šoféra a posádku. Takže jedine ako druhé auto do rodiny no za 15000 radšej Fiat Tipo napríklad.
Interiér je ok na exteriér sa dá zvyknúť , veď ten kto si kúpi Daciu ju nekupuje, že je to najkrajšie auto ale, že potrebuje praktické vozidlo.No motoricky celé zle, tietov 1, litrové trojvalce sú vhodné tak na rozvoz po meste , no keď autor nie tohoto článku napíše (čítal som ich asi 7), že na dlhé trasy bude slúžiť 1,0 tce 74kW s lpg ktorý prejde 1000km, asi nemá vodičák ani skúsenosť aké utrpenie by bolo ako pre motor tak i vodiča prejsť túto vzdialenosť.
Nereálne čísla vycucané ktovie odkiaľ, na strašenie slaboduchých .Spomente si na apríl či máj aký sme boli premorený štát potom prišiel klistír z únie tomu čo dobre papá a berie plat za zdravotníctvo a hneď sme boli zelený, a že štatisti čo tie ,,pravdovravné" výsledky spočítali sa strašne pomýlili a veľa ľudí im to žerie.
Predná časť vypadá byť zo súčasného sandera či logana ak chcete , palubovka a predné sedadlá budú tiež identické.Zadná časť bude nová , než to pochválim či pohaním počkám si na úplne odhalenie či už zadnej časti,ponuky motorov či cenníka.
Tak či tak svoje miesto si na trhu nájde.
Až moc futuristický vzhľad.Opticky vypadá menšia ako súčasná verzia.
Hej dizajnovo vydarené auto trochu ako Lada vesta cross, musím pochváliť i keď Renault nepatrí medzi moje obľúbené značky.
No treba si všimnúť všeobecne , že i keď všetci hovoria o nižších emisiách nikto nevraví o nižšej spotrebe, proste auto akejkoľvek značky , tejto hmotnosti potrebuje na svoju bežnú prevádzku cca7litrov benzínu, inak povedané spotreba ostáva emisie sú znižované drahými filtrami DPF ( i u benzínu) katalyzátormi atď. A pri novších kombinovaných pohonoch benzín/elektrina spotreba vďaka ťažkým nenabitým batériám 8-9litrov na100km.Toľko k tomu bruselskemu pokrytectvu a idiotizmu.
Tak či onak Fabia 4 je k svetu a combo podľa návrhu by bolo tiež, oproti 3 generácii ktorá bola nudná.
Sme my národ, takto sa dourážať kvôli článku v ktorom je možno 50% pravdy. Cezar Julko povedal rozdel a panuj a ako vidieť rozdelení ste už aj dva krát a poslúchate na slovo
To je zaujímavé, keď nás očkovali tí,,zlí "komunisti stačilo raz na celý život a zákerné choroby takmer vymreli, no teraz za kapitalistov a chorobe ktorú 99% ľudí prekoná vypotením v karanténe, treba očkovať 2xročne. Niečo tu smrdí.
Takto je to so všetkými podobnými hlúposťami, privezú to sem bez pravidiel bez akýchkoľvek upozornení,no po čase keď je tu toho ako smetí zrazu zistia, že i tá kolobežka je dáky dopravný prostriedok a musí dodržiavať pravidlá, mohla by mať dáku ŠPZ má to motor mohlo by sa i poistné platiť atď... Dovtedy to je bez akýchkoľvek predpisov či pravidiel. Minulý týždeň vo Francúzsku dve dievčiny pri kolobežkovej naháňačke zabili 31ročnú talianku, takže pravidlá sa pritvrdia.
Nikto nikomu nekáže kúpiť si škodovicu a už vôbec nie tú najlacnejšiu bez klímy i keď osobne poznám ľudí ktorí klímu nechcú lebo im nerobí dobre na dutiny. Len tu píšu, že základ Fabie je bez klímy, takže pre mňa by bola len verzia so štvorvalcom a manuálom, no ten tam nedávajú, takže asi nekúpim alebo počkám na kombi kde už môže byť všeličo inak.
Čo sa týka očkovacích látok proti tejto pliage coronavirusu tak určite podľa výskumov a prieskumov je SputnikV najlepšou a najbezpečnejšou očkovacou latkou , tí čo majú,,premasirované" mozgy sa tomu smejú, no dôkazy sú jasné doteraz žiadne či skoro žiadne negatívne skúsenosti zo 60 krajín ktoré ju používajú , čo sa vôbec nedá povedať o tom bordely ktorým je zaočkovaný zbytok sveta od Astry ktorú skoro všade prestali používať i tie ostatné na ktoré zomrelo vcelku dosť ľudí. Inak vcelku zaujímavý prístup k zvýšeniu očkovania v Rusku.
Ruskí vedci a analytici pravdepodobne čítali až do konca všetky tie správy,výskumy a iné dokumenty o elektromobilite a logicky dospeli k záveru, že je to kapitalistická blbosť v plienkach, a ekoprínos je diskutabilný.A že Európa nerozmýšľa...
Ešte dobre, že sem nedali predaje privesných vozíkov, lebo to by bola ešte len senzácia a taký vozík to je veru ekologické vozidlo,ani gram emisií nevyprodukuje.
Konečne to Kangoo vypadá k svetu,viac majestátne viac ako Caddy a nie ako nafúknuté Twingo či ako keď pozerá žaba z prachu.
Ešte tak pridať na spoľahlivosti a jazdnom prejave a ľudia budú spokojnejší
Odporúčame