Boli tu burlive reakcie pri vyjadreni usmevu na oznacenie cinskeho stroja za najvacsi obojzivelnik.
Pravda je taka ze na svete boli vyrobene aj vacsie ,,,
O to sa v tomto prispevku nejedna, no pre predstavivost co to znamena
na dnesne podmienky vyrobit najvacsi hydroplan. Tak je to naprklad vyrobit obojzivelne lietadlo
dvojnasobne vacsie oproti znamej Ceskoslovenskej L410 ( Turbolet ) ...:-)
pricom jeho hmoitnost nepresahuje hmotnost lahkeho tanku a je takmer parametrickou 1/10
hmotnosti od klasickych komercnych lietadiel.
Dalej hasiaca kapacita 12 ton vody je zhruba o nieco viac ako objem cestnej cisterny
na polievanie povrchu vozovky ...:-)
Nesporne napriek usmevnemu uvedomeniu si vlastnosti tohto lietadla s privlastkom najvacsie
urcite ma svoj nepopieratelny vyznam a bude prinosom vo svojej kategorii ...
Svetu Mier .. :-)