Čakáme na čakanie aby sme mohli počkať s čakaním.
Mal si hrknúť pred jazdou dobrej drienkovice a mohol vyhrať. Drienkovica predsa nie je zakázaná.
Hlúpa otázka. Ja som nekradol pri privatizácii. Som dôchodca a mám viac než polovica Slovákov zarobí v čistom. Teda nie dohromady.
Vodiči budú používať staré modely bezdotykových telefónov ktoré sa s autom nijako neprepoja. Všetko sa dá obísť. Ale opravdu aj nastavovanie klimatizácie je v niektorých autách viac nebezpečné ako telefonovanie. Rádio vďaka multifunkčnému volantu už nie ale ak by sa do neho pridalo viac funkcií tiež sa stratí prehľad.
Čo nestihol Mečiar popredal Dzurinda a teraz sme vazalmi zahraničných spoločností. Tam idú zisky a doma zostávajú omrvinky. Tak sa nedivte ako ide aj výstavba diaľnic. Len čo nám nejaké kosti na ohrýzanie západ podhodí.
Kamionisti známku nekupujú. Ja chápem čo myslíš ale keby sa bola najskôr budovala diaľnica od Žiliny po Svrčinovec pomohlo by to celému regiónu. Táto akože diaľnica pomáha len dvom dedinám . Tam mohli urobiť nejaký obchvat okolo Oščadnice, stačilo by to odviesť poliakov mimo tých dedín.
To je pravda. Tu ale ide o to, že všetci potrebujú byť prepojení s hlavným mestom kvalitnými cestami. Porovnávaš s vyspelými bohatými krajinami. No keď sa táto vláda dostala ku korytu bolo Slovensko rozkradnuté a ľudia ožobračení. Firmy patria Nemcom, Američanom, Talianom .... a tam idú zisky.
Ja Ti kašlem na neho. Ja som nikdy žiadnemu politikovi neveril a to som ich už zažil hafo. Ja si ešte pamätám novinový titulok:
"Zvolený bol doterajší prezident súdruh Antonín Novotný"
Stretli sa tam dvaja:
Ja som Kim-čun-čan.
Ja som Stakčinčan
Nevypisuj somariny. Ani Francúzi sa nestarajú či je Paríž blízko New Yorku.
Asi budeš somár. Ja ho nezastávam ale po vypuknutí finančnej krízy sa financie zastavili takže ani keby tam sedel Matovič nedodržal by sľuby. A s financovaním z Eurofondov prišlo veľa procesov ktoré museli byť dodržané, posudzovanie na život. prostredie a iné kraviny takže tam je problém.
Nič si nepochopil. Ja bývam 100 km. od BA a diaľnicu tu máme, mne osobne BA ako hlavné mesto vyhovuje viac. A tie drísty o histórii nepotrebujem. Hlavné mesto ale kdesi v kúte krajiny kde práve tí sociálne najslabší majú problém sa dostať je sprostosť.
Ja som mal na mysli trasu zo Žiliny cez Čadcu Český Těšín, Česi to majú skoro hotové od SK hranice, po Těšín im chýba len nejakých cca 10 km. Prešiel som to celé cez vianoce z Čadce a Skalité do Bielska a potom cez Těšín na Čadcu. A cez Těšín je to pekná rovná cesta, teda aj rýchlejšia. Ten úsek na Skalité by počkal. Samozrejme kôli miestnym obyvateľom by sa pre kamióny musel úsek cez Skalité uzavrieť.
Dobre si to napísal. Problém na Slovensku je v tom že sa výstavba moc rozkúskovala a teda nestavalo sa plynule postupne a technika by plynule postupovala. A niektoré úseky sa zbytočne predražujú, niekto v akejsi diskusii vyjadril podobný názor aký som ja napísal, že napr. pri Strečne mohla diaľnica kopírovať železničný tunel resp. čiastočne ísť po pilieroch a mohla byť dávno hotová. A moc sa berie ohľad na názory mudrlantov, aktivistov z oblasti ekológie a všetko len brzdí a predražuje výstavbu. Veľké peniaze sa vyhadzujú na rôzne posudky a na stavbu nezostane, pritom je to len názor proti názoru. Načo máme vládu, ministerstvá ak nemôžu sami rozhodnúť? Iba sa tuneluje. Diaľnica mohla byť dávno hotová.
Skopírujem tu čo som napísal pri inom článku:
Na Slovensku sa zle začalo a nevýhodou je aj to že Bratislava ako hlavné mesto má zlú polohu a vlastne každý región potrebuje prepojenie na hlavné mesto. Nebudem tu mudrovať že hlavné mesto by malo byť v oblasti Zvolena ale kôli cestnej infraštruktúre by to bolo najvýhodnejšie a okrem toho z každého regiónu by stačilo napojiť rýchlostnou cestou v polovičnom profile okrem hlavných medzinárodných koridorov. Pre prepojenie východ-západ by určite bolo výhodnejšie trasovať diaľnicu od Trenčína približne trasou plánovanej R2 ale vždy by to nevyhovovalo všetkým.
Len hlupák začal stavať najskôr úsek Svrčinovec-Skalité a ďaľší blbec to po niekoľkoročnej odstávke dorábal. Mali ísť pekne od Žiliny po Svrčinovec a ten úsek do Poľska už nemuseli ani robiť, veď cez Český Těšín je to o cca 10 km dlhšie a rýchlejšie, pritom Česi už majú skoro do Těšína hotovo. Kysuce mohli mať hotovo. Poľské kamióny mohli jazdiť ten kúsok cez ČR. Aj tak ten somársky úsek na Skalité nestojí za nič, iba čo peniaze odčerpal.
Nemá. Ale Horehronie má najkrajšie stromy a preto by malo mať diaľnice aby sme sa tam mohli ísť pozrieť.
Odporúčame