Moc som toho nevedel ale na Kremenci som bol. A Kazisvetovi som nenaletel.
Moc som toho nevedel ale na Kremenci som bol. A Kazisvetovi som nenaletel.
Čo sú to tie kanapky? Neviete po slovensky? Kanapky sú poľský výraz.
Ja teda neviem, mám Boru čo je vlastne štvorkový golf a okrem kúska lemu na predných blatníkoch je celkom ok. Rok výroby 2003. Ako 4-ročná dovoz Rakúsko.
To áno, ale ráta sa ochrana ktorú poskytne výrobca. Tak ako sa Ty o auto staráš to by Ti ešte MB1000 jazdila bez hrdze.
A kde môžem tie ich jogurty kúpiť?
Čo má Ukrajina so zakaukazskými tlupami? Radšej Ukrajincov než arabských teroristov.
No však keď to Most-híd navrhuje tak je to jasné.
MOST-HÍD
Ako obyčajný človek pracujúci v zahraničnej firme ako obyčajný robotník nijak €uro nevnímam negatívne. Nemám žiadnu pôžičku, nesplácam hypotéku, nemám ani žiaden veľký majetok. Takže nemám o čo prísť ani nemám na čom získať. Bývam vo vlastnom. Mne Euro vyhovuje.
A za požičanie zaplatím nakoniec viac než ak budem vlastniť. Požičiam si vŕtačku 10x a zaplatím ako za novú.
Ja potrebujem auto vtedy keď niekam potrebujem ísť, nie keď mi ho môže sused požičať alebo keď sa iný sused mojim vráti z dovolenky. Ak potrebujem nutne do nemocnice tak budem zháňať kto mi požičia auto.
Ale oni berú údaje snáď zo servisov. Rozvody sa v pravidelnom intervale musia meniť preventívne, to nie je porucha. To sa musí urobiť na Toyote aj na Dacii. A tlmiče sa tiež montujú od firiem ktoré sa na ich výrobu špecializujú, takže ak odídu na Mazde tak to neni vina Mazdy.
Trepeš somariny. Ja mám Boru TDI, kúpil som ju dovezenú po 4 rokoch prevádzky, na tachometri mala 155tis. Ja som na nej za 8 rokov najazdil 100tis. Menil som samozrejme rozvody, to sa za poruchu neráta, sám som si vymenil brzdové kotúče a doštičky, to je normálne opotrebenie, tiež tlmiče ale poruchu som žiadnu nemal. Olej nedolievam žiaden, iba pri výmene nenalejem až po hornú rysku a potom ten zbytok dolejem. Na 15- tis cca 0,5 litra.
Tak nejak to u nás na schôdzi na JRD vysvetlil jeden komunista. Spýtal sa niekto čo je to ten komunizmus. On to vysvetlil tak že "Keď sme sem prišli na schôdzu tak sme si pri dverách odkladali širáky, tak keď pôjdeme domou tak si každý zoberie ten čo je na kraji.
U nás je to normálne že tí čo chodia do práce autom z rôznych dedín odkiaľ nejazdí firemný autobus (ten je zdarma) berú niekoho a ten prispieva.
Predstavte si ale takýto model:
Povedzme že v činžiaku si v pivnici obyvatelia vchodu zariadia spoločnú dielničku. Kúpia si všetko potrebné. Ideálny stav - no nemožná vec. Nie každý bude využívať, jeden viac, druhý menej, jeden zlomí vrták, prehreje, niečo zničí, neprizná sa, druhý si to potom zoberie a jemu sa to povedzme zlomí alebo zhorí ale už to neni jeho vina..... Takže nerealizovateľná vec.
Ja bývam v RD, mám všetko čo potrebujem doma v garáži a najlepší priateľ si môže kedykoľvek požičať zdarma. Susedovi požičiam tak táčky.
Pre človeka ktorý najazdí ročne cca 10tis. km. a kúpi si auto dovezené z Nemecka nejaké 4-ročné je jedno či má auto 150tis. km stočené. Hlavne aby si dal urobiť rozvody a aby bol osobne pri STK.
Veľkí predajcovia automobilov dlhodobo podporujú tresty za pretáčanie tachometrov. "Naša spoločnosť na problém pretáčania tachometrov upozorňuje už od roku 2007. Preto veľmi vítame každú iniciatívu, ktorá sa snaží manipulácie s tachometrami postihovať,“ uviedla na internetovej stránke spoločnosti AAA Auto generálna riaditeľka Karolína Topolová.
Najväčší podvodníci sú AAA Auto. Zlodej kričí "Chyťte zlodeja"
To o akých prechodoch píšeš? Nie si mimo obrazu?
Ja tadiaľ nejazdím takže ten úsek nepoznám ale ak je tam pripojovací pruh tak jby sa malo zipsovať. http://auto.sme.sk/c/4174463/je-pre-vas-zips…
N o to chce IQ vyššie než má hojdací koník.
Moja skúsenosť s Kooperatívou je síce s havarijným poistením, platil som si ho u nich 5 rokov na predchádzajúce auto a 7 rokov na terajšie, poistka sa platí podľa nadobúdacej ceny auta, no po nehode som dostal zoznam vraj zmluvných servisov. Nebol medzi nimi žiaden značkový servis VW ale len takí šuplikanti. Auto tam stálo vyše mesiaca lebo pán obhliadač nemal čas ísť urobiť doobhliadku. Blatník - surový materiál stál nejak okolo 20€, to určite nebol originálny ND. Originálne diely na moje auto sú pozinkované, táto čína počítam do roka-dvoch bude ako líška. Takže majte ma radi celá Kooperatíva. Pani mi povedala že dostanem originálne diely, za tú cenu poistného by to tak malo byť.
Ja teda neviem kde tie čísla beriete, zatepľoval som ešte pred vstupom do EU a materiál som vozil z ČR, všetko som si urobil sám a štvorcový meter ma vyšiel na 160 Sk. Nesledujem aké sú ceny teraz ale pri svojpomocnom zateplení také sumy?
Odporúčame