Hm, takže aj Nemci oprášili migrantov? Čelia zvýšenému tlaku 600 denne. Aj Amíci oprášili migrantov z Latinskej Ameriky?
Si tieto noviny robia z nás srandu? Asi nie, so lžou zájdu sice ďaleko, ale nebudú sa vedieť vrátiť.
Hm, takže aj Nemci oprášili migrantov? Čelia zvýšenému tlaku 600 denne. Aj Amíci oprášili migrantov z Latinskej Ameriky?
Si tieto noviny robia z nás srandu? Asi nie, so lžou zájdu sice ďaleko, ale nebudú sa vedieť vrátiť.
Takže klamal Denník N a nie Fico. Prečítajte si dobre zazdrojovaný článok od Sedláka. Zisky potravinárov ťahali tri veľké firmy a u poľnohospodárov je víťaz najmä zahraničný majiteľ (Dáni).
Kým budete nadávať na Fica alebo kohokoľvek, na koho ukážu novinári, vám ukradnú štát pred očami. Tak dopadnete.
O cudzie sa starám, pretože je to moja profesia. Napísal som svoje pozorovanie a určil vinníka - rodičov. Nie deti.
Takže si svoju agresivitu môžeš nechať a vybiť ju napríklad športom.
Píšeš koniny, zatiaľ čo bonifac konštatoval fakt - NATO sa nezúčastnilo dlho žiadnej horúcej vojny. Americké dobrodružstvá na Blízkom východe nerátam, Európania tak maximálne niečo niekde strážili alebo odmínovali.
Zatiaľ školopovinné, mojko. O svoje sa staraj.
Bude zaujímavé sledovať jeho osud. Väčšina ľudí, ktorí vyhrajú veľký obnos, to neustojí, resp. ich rovno skásne mafia a sú na tom pomaly horšie ako pred výhrou.
Deckám sa nechce preberať zodpovednosť, pretože ich nik tomu nevedie, ale work-life balance by chceli. Keď budeme mať všetci work life balance, kto bude potom robiť? A ako budú odstraňovať autá a prehadzovať ľudí na MHD, milí ekoaktivisti so sójovým lattečkom v ruke?
Rovnako ako ty sám. Či si niekde v zákope?
Nemusíš nutne byť duhový, stačí stať sa len "fanúšikom", aby si sa zaradil. Na istých miestach, v istých firmách a na istých postoch je to rovnako povinnosť, ako dajme tomu hrať s inými riaditeľmi golf alebo chodiť na rauty.
Voľakedy na to bolo treba chodiť na rôzne zjazdy, 1.majové sprievody atď.
Majú aj diskontné predajne a áno, sú lacnejší. Plus sú tam prívetivejší predavači. Stabilne zamestnaní, nie odutí námedzní či agentúrni pracovníci.
Nepochopil si princíp. Vtedy aj dnes niektorí hľadali výhody v tom, keď sa hlásili k aktuálne vyvolenej skupine. Vtedy k robotníckemu pôvodu, dnes k dúhovým.
Tvoje nepochopenie ti ale nezabránilo správať sa ako chrapúň a nadávať cudzím ľuďom na internete. A nezamaskuje to ani vykanie.
Ak sa chceš hrať na grammarnazi, tak si zapni diakritiku. V prvom rade musí byť tvoj vlastný prejav tip-top, až potom pindaj do ostatných.
Cenné politické body dnes vytĺkajú skôr dúhoví. Tí, ktorí ich kritizujú, sú naopak lynčovaní.
Autor si nepamätá doby minulé, kedy si ľudia do životopisov pisali, aký majú správny (robotnícky) pôvod? Presne tak isto si dnes iní píšu, že sú hrdými členmi dúhovej komunity, ako keby to bolo automatickou garanciou ich riadiacich či ľudských kvalít.
Doba sa nezmenila a ľudia sú stále rovnakí. To platí aj pre autora, ktorý sa komfortne vezie v prúde.
Takže tvrdíš, že Lidl a Kaufland nepatria do Schwarz Group? To sú mi veci... Ale nadávať cudzím na internete, to ti teda ide... Vlastne, ani to ti nejde.
Nemci vedia spolupracovať a vzájomne si nadháňať kšefty. V tom by sme sa od nich mohli poučiť a nie mne skapala koza, nech skape aj tebe.
V sieti Nitrazdroj, slovenskom reťazci.
Vtipné je, ako pristúpil Kaufland k damage control. Keď začali liezť na povrch informácie o tom, ako reťazce koordinujú svoje kroky proti slovenským producentom a na tom všetkom si robia nechutne cynickú reklamu, ako oni strašne podporujú slovenské výrobky, teraz pustili kampaň, ako oni majú radi našich dodávateľov a aké sú oni chudinky.
Skoro som si cvrkol...
Ale to, že tu majú eldorádo, nie je ich vina. Keď poviem komukoľvek vo svojom okolí (vzdelanému či nevzdelanému), že Lidl a Kaufland majú rovnakého majiteľa, nik ani netuší, že je to tak. A potom sa čudujú, keď sa správajú kartelovo a zneužívajú svoju pozíciu na trhu.
Každý známy vojenský stratég tvrdí jedno - najhoršia chyba pri akomkoľvek boji (vojna či bojové umenia) je podcenenie nepriateľa. Tú chybu si práve spravil.
Neklamal, viď príspevky vyššie, ktoré osvetľujú, ako sa rátajú marže, ziskovosť atď. Inými slovami - reťazce si v kreatívnom účtovníctve vykážu čo potrebujú. A novinári nemajú ani toľko chochmesu, aby ich s tým konfrontovali. Informácie majú, vedia viac ako bežní ľudia, len sa ich boja zverejniť.
Výsledky kreatívnej účtovníctva. Tie si môžu schovať.
A koho zneužíva tento autor. Nech sa pozrie na Cyprus, kde protestujú miestni. Nech sa pozrie do Nemecka, kde majú problémy. Alebo do Francúzska, ktoré pravidelne horí nepokojmi. A potom nech vypisuje o populizme alebo neviditeľných migrantoch.
Odporúčame