Slovíčko PLUS ti ušlo. 1,5-tisíca eur ročne sú náklady na dezinfekciu a čistiace prostriedky PLUS platy troch zamestnankýň,”
Slovíčko PLUS ti ušlo. 1,5-tisíca eur ročne sú náklady na dezinfekciu a čistiace prostriedky PLUS platy troch zamestnankýň,”
Môžeš ísť do reštiky, to ťa doma neučili?
Toto povie viac ako dlhosiahla obhajoba Vallovej sekty, citát z článku:
"V Nitre majú troje WC s prevádzkarkami – na Župnom námestí, na mestskom cintoríne a pri mestskej tržnici. Pre verejnosť sú zadarmo, celkove výdavky na správu toaliet mesto uviesť nevie. „Približne 1,5-tisíca eur ročne sú náklady na dezinfekciu a čistiace prostriedky plus platy troch zamestnankýň,” reagovalo tlačové oddelenie kancelárie primátora."
Tak sa to robí PSkári v Bratislave, náklady v nitre sú neporovnateľne nižšie ako v Bratislave, kde je správa toaliet pod mestom.
zdravotné poisťovne míňajú milióny na zdr.benefity, pritom nemajú dosť zdrojov äz ich vyjadrení) na preplatenie zdr.zákrokov v nemocniciach a ambulanciách. rozum mi to neberie, vlastne berie.
Vládne tu populizmus, a tak MZ SR nie je schopné zakázať tento nezmysel (preplácanie benefitov) a tie prostriedky dať do zdr.starostlivosti.
ZP môžu inak bojovať o pacientov-širokým okruhom zazmluvnených poskytovateľov, krátkymi čakačkami na vyšetrenie či online poradňami ai.
Nepotrebujeme žiadny porovnávač cien, ale konkurenciu a teda dobré podnk.prostredie.
Našťastie prichádza poľský reťazec Biedronka, ktorý je známy agresívnou cenovou politkou, takže aj Lídl a Kaufland budú v pozore a nebudú tak ľahko zdražovať. Lepšiu vec ako konkurencia nik nevymyslel, nákup tej appky je nezmysel.
Udržba taliet si nevyžaduje žiadny nákup drahých technológií, takže sa niet na čo vyhovárať, Vallo klame. Okrem toho mesto má vlastný komunálny podnik Bratislava, ktorému stačí zamestnať si pracovníčky na čistenie WC a zakúpiť zopár hyg.pomôcok, servis si vie robiť KP Bratislava sám. Toto sú zle minuté peniaze nás Bratislavčanov.
Okrem tejto kauzy treba spomenúť aj znovuzamorenie mesta nechutnými reklamnými stavbami, hoci sa len pred pár rokmi mesto chvastalo ako "bojuje" proti reklamám. Zisk za 1 deň reklamného nosča je 1 EURO!!! A podpísali s reklamkou zmluvu na DOBU NEURČITÚ (čo v minulosti tiež kritizovalo).
A samozrejme, ako býva u Progresívcov zvykom, všetko na tajnáša, bez diskusie s občanmi.
Do Bratislavy sa vrátili reklamné pútače. Ako je to s bojom proti vizuálnemu smogu?
Nik nie je proti cyklochodníkom, ale nie na úkor MHD ako tomu je na Vajanského nábreží, kde busy čakajú v kolónach s autami. Cyklochodník sa pritom dal vybudovať na nábreží (v pešej časti), stačí len zhodiť propeler, ktorý je aj tak viac nevyužívaný ako využívaný (kaviarní je v meste kopa) a tam dať obostranný cyklochodník.
Alebo spojený BUS/cyklo pruh na oboch stranách cesty a druhý pruh nechať pre IAD. Teda dobudovať chýbajúci kúsok cesty.
PS pre Vallo team: Nové cyklochodníky budujte, nie kreslite na jestvujúce cesty. A najlepšie separované, bezpečné, potom ich budú využívať viac aj bežní rekreační cyklisti možno za pekného počasia aj do práce a tiež deti. Separované cyklotrasy musí byť základ aby boli viac využívané ľuďmi.
Štát nemá čo vlastniť, má regulovať. Rekošntrukcia cez štát bude pomalá a neefektívna,lebo sa menežéri nabalia. za mňa v žiadnom prípade, kúpele Sliač treba predať v transparetnej súťaž, rovnako ako množstvo rekr.budov čo spadajú pod štát a štátne organizácie.
Štátna kasa je prázdna a my máme rekonštruovať kúpele? Choré. Máme tu kapaitalizmus, nech sú v súkromných rukách a konkurujú si. Lepšiu vec ako konkurencia ešte nevymysleli. Zisk pre zákazníka-pacienta bude v podobe nižších cien a vyššej kvality službieb.
Nie som ani náhodou volič súčasnej vlády, ale súhlasím že treba zrýchliť procesy EIA aj ver.obstrávanie. Práve pred pár dňami bolo v správach že nejaká poľská vojnodina (naša VÚC) darovala KSK financie na rekonštrukciu cesty, ale museli to stihnúť za pár mesiacov. A stihlo sa to lebo nemuseli ísť cez pomalé VO.
Treba si uvedomiť že čím neskôr sa stavia, tým je to drahšie. VO zjednodušiť (inšpirovať sa krajinami kde sú procesy kratšie).
A treba konečne prijať zákon že nevysporiadané pozemky a stavby v intraviláne obce prejdú pod obce. Je množstvo stavieb (chdoníky, cesty, cyklochodníky) nikoho, ktoré bránia aby mohli obce čerpať eurofondy. Menej populizmu a viac riešení potrebujeme, aby sa Slovensko rozvíjalo a nie stagnovalo.
Aký problém? Táto vlpádna mafia potrebuje príručku. Mainstreamové médiá by sa mali dohodnúť že nebudú vysielať tlačovky ani vyjadrenia koaličných strán, pokým nebudú chodiť do ich médií koaliční politici a členovia vlády. A rovnako obmedziť spravodajstvo o aktivitách súčasných vládnych strán.
Politci zastupujú občanov, všetkých občanov a nemôžtu si vyberať médiá, ktoré im vyhovujú. Sme demokratická krajina.
Ficiaka neznášam, ale má pravdu. Žiadna krajina, žiadna iná vláda sa nemá starať do vnútropolitických záležitostí Slovenska. Čo chcela urobiť Holanská vláda na svojej amsadáde, je neakceptovateľné!
Ako to že ešte nemáme lacné potraviny, energie, hypotéky, kvalitný sociálny štát, vynikajúce zdravotníctvo? veď vy bezmozgovci ste Ficiaka zvolili už 4x, vládol 12 rokvo a stále nič.
Takže áno, ste bezmozgovci enschopní overiť si spätne fakty. Vám stačia kecy a klamstvá politkov, úbožiaci bez závitov.
len nech príde poľský reťazec Biedronka na náš trh. nič lepšie ako konkurencia zatiaľ nevymysleli.
Kecy politikov o aktívnom tlačení na znížení cien potravín (Ficiak a spol) žerú len bezmozgovci.
Konkurenciu, tú potrebujene, najmä na našom malom trhu. A dobré podnikateľské prostredie.
Daň z m.v., ktorú platí každý MAJITEĽ auta je bežná vo väčšine západných krajín. To že my ju tu neplatíme je výnimka. Áno, aj auto občana ničí cesty a malo by túto daň každoročne platiť.
Tá nenažranosť našich politikov je do neba volajúca:
Tak Pellegrini, hoci vlastní byt v Zuckermandeli v podhradí Bratislavy, dostáva náhrady ako mimobratislavský politik.
Ficiak zase zvýšil nezdaniteľné náhrady všetkým členom vlády, napriek sankciám daným v zákone, nakoľko prekračujeme hraničné dlhové pásmo.
Nás občanov ide štát zdaňovať ešte viac (aj online platformy sú povinné nahlasovať príjmy občanov-napr. prenájom bytu, predaj použitého mobilu, príjmy mamičiek na materskej ak si niečo privyrobili napr. výrobou pletených vecí a pos.), ale SEBE POLITIKOM NADELILI 4-5000 € ZVÝŠENIE PLATU O NEZDANITEĽNÉ NÁHRADY. Teda žiadne odvody ani dane z toho.
Ficiak kúpil pod cenu byt od svojho straníka Muňka za smiešny peniaz, oveľa nižšiu ako trhovú hodnotu.
Nespomínam ako ututali Dankovu kauzu, má právo ožrať sa a vyhodiť policajtov spred domu.
!
A títo sa pasujú za elitu národa? Vidím len zlodejov a morálny odpad. Rovný a rovnejší, vitajte na ZLODEJSKU a MAFIÁNSKU.
Zjavne nevieš čítať s porozumením. Ak by bol zákon postavený tak že financie do fondu investície do kanalizácií a vodovodov sa nesmie použiť inak ako na ich výstavbu a rekonštrukcie, boli by to financie určené len na tento účel. Rovnako ako na ten jadrový odpad.
To nie sú prežraté financie, ale účelne investované zdroje do infraštruktúry. Ako sná´d vieš, máme obrovský deficit v tomto smere.
Podľa mňa by mala byť v cene vody pripočítavaná samostatná rozvojová položka (samostatná), aby sme konečne rozvíjali vodovodnú a kanalizačnú sieť. Bez financií to nejde. Samozrejme, táto položka by musela byť vo vodárnských spoločnostiach samostatne účtovaná a jej použitie presne dané zákonom (ako je napr. fond na likvidáciu jadrového paliva).
Investície do infraštruktúry sú dobre investované peniaze.
Prepáčte hrubku: zvyšujú dlh, ktorý...
Nechajme sa prekvapiť, pretože zatiaľ iba zvyšujú náklady, zvyšujú dlh, ktorí zaplatíme my všetci. Nové ministerstvo (CR a športu), nových 12 tisíc štátnych úradníkov, okradnutie mladých o úspory v 2.pilieri-čo v budúcnosti veľmi negatívne ovplyvní náklady štátu, to všetko sú ZLE MINUTÉ NAŠE DANE.
Najľahšie sa šetrí úsporami-redukciou štátneho aparátu a reformou samospráv. Ak príde k zvášeniu DPH, doplatia na to práve najchudobnejší. Tak uvidíme, držme si klobúky, prichádzajú vyššie dane.
Po pravde, daň z m.v. by mala byť kombinácia emisnej triedy ale aj váhy vozidla, lebo ťažšie autá (aj elektromobily) ničia cesty viac. A daň z m.v. by mali platiť aj fyzické osoby nepodnikatelia, všetci vlastníci mot.vozidiel. Užívajú cesty a neplatia za to nič. Tie financie ak by sa účelovo dali na opravu ciet, mostov a diaľníc, boli by dobre využité.
Odporúčame