„Pre nás je jedno isté: NATO sa nebude rozširovať na východ.“ A poďme ďalej: americký Archív národnej bezpečnosti zverejnil 12. decembra 2017 dokumenty s podrobnosťami, čo sa dohodlo s Ruskom. Ukázalo sa, že porušené sľuby boli oveľa rozsiahlejšie ako sa dovtedy predpokladalo: nielen USA, nielen Nemecko, ale aj Veľká Británia a Francúzsko dali Gorbačovovi pri rôznych príležitostiach rovnaké sľuby.
O deň neskôr to podľa dokumentov spolkového ministerstva zahraničných vecí zopakoval vtedajší šéf nemeckej diplomacie Hans-DietrichGenscher, ke´d svojmu sovietskemu kolegovi Eduardovi Ševarnadzemu povedal: „Pre nás je jedno isté: NATO sa nebude rozširovať na východ.“ A poďme ďalej:americký Archív národnej bezpečnosti zverejnil 12. decembra 2017 dokumenty s podrobnosťami, čo sa dohodlo s Ruskom. Ukázalo sa, že porušené sľuby boli oveľa rozsiahlejšie ako sa dovtedy predpokladalo: nielen USA, nielen Nemecko, ale aj Veľká Británia a Francúzsko dali Gorbačovovi pri rôznych príležitostiach rovnaké sľuby. (Celý článok najdete tu : O deň neskôr to podľa dokumentov spolkového ministerstva zahraničných vecí zopakoval vtedajší šéf nemeckej diplomacie Hans-Dietrich Genscher, ke´d svojmu sovietskemu kolegovi Eduardovi Ševarnadzemu povedal:
Predstava, že my máme záujem o dialóg, ale Rusko ho nechce (ako to formuluje napríklad šéf slovenskej diplomacie Ivan Korčok) je falošná a podlo lživá. Západ Ruskú federáciu mnohokrát oklamal. Predovšetkým tým, keď dal naivnému Gorbačovovi ústne záruky, že NATO sa rozširovať nebude. Prvú záruku poskytol minister zahraničných vecí USA James Baker 9. februára 1990, keď Michaila Gorbačova ubezpečil, že ak Moskva stiahne svoje jednotky z NDR a bude súhlasiť s členstvom zjednoteného Nemecka v NATO, Severoatlantická aliancia sa nebude rozširovať na východ. Gorbačov vo svojich pamätiach uvádza, že s Bakerovými podmienkami súhlasil. Vtedajší americký veľvyslanec v Rusku, ktorý sa na rokovaní zúčastnil, vo svojej knihe Ilúzie veľmocí potvrdil, že Gorbačovovo svedectvo sa zhoduje s jeho poznámkami – dokonca doplnil, že Baker povedal doslova „nerozšíri sa ani o jeden palec“.
Tak, Sharan a Joker sa nedajú porovnávať. Sharan váži prázdny to, čo Joker naložený. Sharan je diaľničný križnik, Joker zas za tretinovú cenu. Ten 1.0 tce 74 kw bude tak na jazdu po meste a okolí, pre taxikárov a rozvoz deti do školy. Nie je to priamovstrek, teda vhodný na kratšie trasy. Nekarbonizuje. Berlingo má tiež 81kw trojvalec. Pred pár rokmi tu bežne jazdili Kangá s 1,2 44kw a Berlingá 1,4 55kw. Čo sa spolahlivosti týka, tak to ukáže čas. Staršie 0.9 tce 66kw jazdia do dnes v Loganoch a Capturoch taxikoch vo Francúzsku, Španielsku, Portugalsku, Maroku, Grécku a Taliansku.
Kde sa dá kúpiť taká veštecká guľa? ...Alebo len hate?´´Prvé vozidlá však dorazia k zákazníkom až na prelome marca a apríla(2022)´´
Super auto za rozumnú cenu. Zvlášť tá lpg verzia. Škoda že tam nedali aj silnejšie motory. Na to, že to má len 4 a pol metra, to má dosť veľký priemer zatačania 12 metrov.
To skôr ,niekto kto si pomýlil Pamiatku zosnulých s Halloweenom .
Ja to vidím skôr na koalíciu Hlas ,SaS, PS a Aliancia , zatiaľ 76 mandátov .
E. Chmelár :POTREBUJEME NOVÚ GENERÁCIU LÍDROV NEZAŤAŽENÚ OSOBNÝMI VOJNAMI. Ak je Matovič pre túto krajinu katastrofa, tak návrat Kaliňáka (ako to avizoval) by bola tragédia, z ktorej by sa Slovensko morálne nespamätalo niekoľko generácií. Obávam sa, že východisko z tohto marazmu je jediné: Slovensko si musí siahnuť na svoje dno. Musí prísť taký politický, ekonomický a morálny rozklad, že nespokojné masy vygenerujú novú generáciu lídrov mimo psychotického súboja Fica a Matoviča. Hľadajte ich medzi odborníkmi a manažérmi, hľadajte ich medzi technokratmi, ktorí vedia riadiť štát formou krízového manažmentu a vo verejnom záujme. Potrebujeme vládu národnej záchrany, potrebujeme sa zjednotiť a poslať týchto vagabundov, ktorí si medzi sebou vybavujú účty a ničia krajinu, do minulosti. Tí, ktorí to so Slovenskom myslíte dobre, podajte si ruky a vyhrňte si rukávy. Je čas na záchranu vlasti. https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photo…
A opäť tu máme kvartálne čísla ,naposledy to bolo za jún https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/596850… Tesla jednoducho nemá pravidelné dodávky aut do Európy . Tie čísla nič nehovoria,najmä u Tesly .Tam budú podstatné čísla za celý rok 2021 .
Na jednej strane dievča za to nemôže, za to ako vyzerá a komu sa narodila, na druhej strane keby jej mama nebola verejne známa osoba, tak nik o nu neoprie ani bicykel.
380 litrov bez rezervy a zarátané sú všetky škáry a priehlbiny v kufre . To sú marketingové čísla na ktoré slovenský zákazník počuje . V skutočnosti tak využitelných 280 - 300 litrov .
Všetky autá zdražujú .Niektoré viac ,niektoré menej .Škodovky kupujú najmä firmy ,teda fasujú sa. Ak by som mal teraz kupovať malé auto ,tak by to bol Hyundai i20 1.0 74kw od 12740€ ,alebo Kia Rio 1.0 74kw od 12490€ . To je už cenová konkurencia aj pre Daciu Sandero .
Právo vyjadriť sa ,nie je povnnosť,aj keď si to niektorí myslia ... i keď nemajú čo povedať .
Češi sa vybrali slovenskou cestou . Zrejme sa musia poučiť na vlastných chybách . Dobrý komentár od Chmelára :https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photo…
Za tie roky čo sa natáčali bondovky, bolo tých miest velmi vela . Od Japonska ,Južnej Koreji .Thajska .Honk Kongu, Indie,Turecka,.v Egypte,Maroku,Rusku,Jamajke, Brazílii, USA atd...Z Európy tam chýba okrem iného Sardinia ,Cortina´d Ampezzo ,Petrohrad,Amsterdam,Jökulsárlón - Island .Lisabon a vela dalších .
Odporúčame