Koncern VW mi prapadá ,ako FIAT v 90ych rokoch . Ešte stále je síce na výslní,ale už rozpredáva rodinné striebro . Už ani ten Golf nie je to čo býval .
Koncern VW mi prapadá ,ako FIAT v 90ych rokoch . Ešte stále je síce na výslní,ale už rozpredáva rodinné striebro . Už ani ten Golf nie je to čo býval .
Citroen Berlingo je široké 1848 mm ,Mercedes E classe 1854 mm , Škoda SuperB 1864 mm . A Dacia Sandero šírka 1848 mm ...tak určite :-D... možno pri sklopených zrkadlách .Francúzi majú vždy problém s číslami či už pri rozmeroch batožinového priestoru , svetlej výške ( zatažené a nezatažené vozidlo 133 mm vs 162 mm Stepway 174 mm vs 201 mm ) .
Áno, Fico je druhý a hneď za ním "pán premiér" Matovič 66%. Takýmto tempom za pár mesiacov predbehne aj Kotlebu.
Zaráža ma až 32%pre Matoviča, teda piate miesto... Ešte stále sa ľudia nepoučili. Na druhú stranu Čapútová pôsobí na slovenskej politickej scéne, ako "ostrov stability" (napriek svojim poradcom) Mal som voči nej (a stále mám) výhrady, ale zo súčasných ústavných predstaviteľov, je tam, ako jedno oký medzi slepými.
Dá sa na to pozrieť rôznymi pohladmi, bud tendenčne pohľadom zaslepeného zväzáka, alebo aj prakticky, bez krvavých oči. Auto je malé, áno o 34cm dlhšie, ako Smart Fortwo. Dojazd 180 km vs Smart 153 km vs Citroen C-zero 150 km. Nie je to žiadny technologický zázrak - je to auto s pohonom na všetky štyri, na každom kolese jeden elektromotor. Celkový výkon je 72.4 kW, Smart 60 kW. Ešte cena Smart stojí cca 23000,-. Ak by Zetta po homologizácii stála okolo 7-8000€ bez dotácie tak by to bolo super riešenie do mesta napr. pre ZTP, alebo pre dôchodcov na nákupy. V neposlednom rade pridaná hodnota ak by sa to vyrabalo na Slovensku.
Lenže časy sa zmenili a Putin mu dal veľmi rýchlo najavo, kto tu hrá prvé husle. A Západ? Ten sa úplne znemožnil tým, ako ľahko vohnal Bielorusko do náruče ruského medveďa a preukázal nulovú schopnosť predvídavosti a strategického geopolitického myslenia. To, čo nevedel získať Putin od Lukašenka vyjednávaním celé roky, mu teraz na tácke priniesol premotivovaný Západ. Kým Európska únia sa dýchavične angažovala v podpore bieloruskej opozície, Putin mlčal a trpezlivo čakal na svoje sústo. Šach - mat
E.Chmelar :ZÁPAD PRINIESOL PUTINOVI NA TÁCKE TO, ČO NEVEDEL DOSTAŤ OD LUKAŠENKA DLHÉ ROKY
Už na začiatku bieloruskej krízy som upozornil, že ak to chce Lukašenko prežiť (prežiť - nie udržať sa vo funkcii), cenou za to sa stane, že sa bude musieť vo všetkom podriadiť Moskve. Opäť prišlo na moje slová. Kremeľ dnes oznámil, že v pondelok sa stretnú ruský prezident Vladimír Putin a bieloruský prezident Alexander Lukašenko v Soči a budú spolu rokovať o integrácii Ruska a Bieloruska do spoločného zväzového štátu. Lukašenko sa doteraz tomuto návrhu urputne bránil, aj keď to bola pôvodne jeho myšlienka - ale to bolo ešte v deväťdesiatych rokoch, keď v Kremli sedel starý a chorý Boris Jeľcin a bieloruský vodca predpokladal, že tou novou hlavou veľkého štátu bude on sám.
Maximálna cena auta,na ktoré bolo možné žiadať v roku 2020 o dotáciu bola 50 000 € . https://www.union.sk/app/novinky/ceny-elektr… Na Sk je limit na tento rok 200 ks Škoda Citigo IV ,teda je vypredané a pokiaľ viem tak sa prestáva vyrábať .
Úplný súhlas . Niektorí ludia idú k volbám ,ako do obchodu pre čokoládu ,len na základe reklamy v médiach a neprečítajú si zloženie (volebný program) . Potom sa čudujú čo si to na 4 roky vlastne kúpili a majú v ústach divnú pachuť ..
Ako majitel predchádzajúcej generácie Leona som dosť sklamaný a nad súčasnou generáciou a celkovo koncernovými autami už ani neuvažujem . Hlavné dôvody :infotejment - stále nemajú vychytané muchy ,interier - lesklé plochy a displeje , dizajn z boku a zo zadu: je to také natiahnuté až to pripomína Š Rapid,alebo Scalu .( I ked viem,že všetci zdražujú je to aj cena .)
Tiež mám podobnú skúsenosť v Suzuki . Tá značka mi bola sympatická ,ale po návšteve predajne ma to prešlo . Neochota a ignorácia,pripadal som si,že ich obtažujem. Snáď sú teraz spokojnejší,keď ich zákazníci neotravujú .Pred 4 rokmi Vitara začínala na 14 200 € a dnes 17 650 € . Konkurencia fakt nespí .
Myslím,že Európa má väčší problém,ako Bielorusko a bohužiaľ si ho nik nevšíma . E.Chmelár : Kým naše médiá sústreďujú svoju pozornosť na protesty v Minsku, vo východnom Stredomorí sa odohráva dráma, ktorá môže mať pre Slovensko oveľa vážnejšie dôsledky ako osud bieloruského prezidenta. Turecký prezident Erdogan vo svojom včerajšom prejave vyhlásil, že v mene Alaha urobí poriadok v celom Stredomorí, na Blízkom východe i v severnej Afrike. Oslobodí utláčaných moslimov na celom svete, najmä v Grécku a Francúzsku. 83 miliónov Turkov je vraj pripravených za tento cieľ zomrieť. Súčasná mapa Grécka vraj čoskoro bude minulosťou, lebo Turecko prevezme grécke ostrovy, ktoré sú v blízkosti tureckého pobrežia. https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts…
O Ficovi sa dá povedať všeličo ,že je populista (ako Matovič) že je klamár (ako všetci politici) ,že je zlodej(ako Kiska)-nie je odsúdený,že je ... doplň si sám , ale nie je primitív ako súčasný premier. Neexistuje žiadny politik za ktorého by som dal ruku do ohňa ,už. som sa poučil .
Nech sa páči tu sú cenníky ČR a SR nemirten po madarsky. Je to tam dosť neprehladné . Nezdá sa mi,že by tam boli zásadné rozdiely .
Ešte ,aby som nezabudol na severných susedov ,tak tam cena začína na 167600 PLN teda 38 160 € .
Cena GLB 200 na Slovensku začína na 39822 €. V ČR začína GLB 200 na 949850KČ cca 36250€ v Madarsku na 12 707 000 HUF cca 35780 € . Dovozca na Slovensko je ako vždy nenažratý ...a potom vám dá predajca 3000€ zlavu a bude sa tváriť ukrivdene ,že ako ste ho obrali .
Pokrytectvo v priamom prenose . Eduard Chmelar : DEZINFORMÁCIE IVANA KORČOKA
Základnou charakteristickou črtou dezinformácie je, že to nie je úplná lož, ale úmyselné zavádzanie adresáta skreslenou informáciou, ktorá vedie k nesprávnym záverom. Málokto vie, že Slovensko je vo výrobe dezinformácií minimálne európskou veľmocou. https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts…
E, Chmelar : Vopred sa ospravedlňujem za tvrdší slovník, ale to, čo dnes predviedol na tlačovej konferencii minister práce, sociálnych vecí a rodiny Milan Krajniak je hrubá demagógia a chrapúnstvo, aké nemá vo vrcholovej politike obdoby. Pán Krajniak (už ako obyčajne) ťažko zavádzal, keď obvinil odborárov z neústupčivosti. Je úplne normálne, že na rokovaniach tripartity sú rozdielne stanoviská zástupcov zamestnávateľov, zamestnancov i vlády – vždy to tak bolo a vždy to tak bude. Podstatou sporu však bolo, že minister namiesto úlohy mediátora bezprecedentným spôsobom opustil rokovania, jednostranne sa dohodol so zamestnávateľmi a s takýmto návrhom sa potom pokúsil zatlačiť na odborárov, čo je proti všetkým štandardným európskym zásadám tripartitného vyjednávania. Jeho následná tlačovka, kde sa tváril ako svätý za dedinou, že on chcel pridať zamestnancom viac, ale takto sa podľa neho dialóg viesť nedá, bola už len zvráteným demagogickým divadlom.
Viem,že vela ludí na Slovensku žije z minimálnej mzdy( to pochopím a rešpektujem) ale určiteich nie je 80 % obyvateľov SK.
Odporúčame