prečo tie otrasné falošné koncovky výfukov? prečo to tam musia dávať???
prečo tie otrasné falošné koncovky výfukov? prečo to tam musia dávať???
426 l
https://www.auto.cz/kia-predstavuje-novy-cro…
Pre niekoho sú farebné nite asi dôležitejšie...
Prečo je Mitsu až 30-te? O spoľahlivosti ten prieskum asi nebude.
Tie tzv. prémiové vozy sú nabité technikou, ktorú stále inovujú a nemajú dostatok času na dlhodobejšie testovanie lebo konkurenčný boj. V praxi to dopadá tak, že sa vždy niečo zosere a robia sa zvolávačky. Keby som si mal vybrať medzi Daciou a BMW, volím to prvé.
Samotní dizajnéri dopredu nevedia odhadnúť či bude daný model úspešný. Preto sa teraz všetci vezú na módnej vlne SUV. Chovanie zákazníkov je v skutočnosti iracionálne.
Hovorí sa tomu selektívny prístup. Treba sa riadiť odporučeniami z americkej ambasády.
Automobilky pochopili jednoduchý recept ako zvýšiť predajnosť a cenu. Stačí trocha zvýšiť podvozok, plasty vpredu, vzadu, falošné koncovky výfukov, oplastovať blatníky a musí sa to páčiť najmä ženám. Toť vsjo.
Než túto opachu, tak volím model ASX. Neviem prečo všetci chcú 7 miest, obrovský kufor, potom sa rieši dynamika, spotreba, jazdné vlastnosti atď.
Kam sa chcú presúvať? Nestrašili tu pred nejakým časom s tým, že nastane prepúšťanie v dôsledku krízy a nástupom elektromobilov?
Do volieb sa ešte veľa môže udiať. Hovoriť teraz o nejakom spájaní alebo nespájaní mi príde komické.
SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici). Oproti běžným automobilům mají však i některé nevýhody. V českém prostředí bývají vozidla kategorie SUV s těmi terénními často mylně zaměňována. U SUV zcela nepřevládá ani ryze terénní ani ryze sportovní či užitná složka jejich použití.
(prevzaté z Wikipedia)
Nechápem tvoju reakciu. SUV neznamená pohon 4x4. SUV nikdy nebol,i ani nemali snahu nahradiť offroady. Je to skôr otázka pohodlia, imidžu, pocitu bezpečia. Opýtaj sa majiteľov napr. Hondy CRV ako im pomáha pohon 4x4. Nikto normálny by s tým nešiel do terénu. Sám mám SUV, netúžil som po 4x4, v prípade benzín.motorov to výrobca neponúka. Keby som chcel offroad, kúpim si ozajstný, so všetkým čo k tomu patrí (pevný rám, redukcia).
Elektromobilita hlavne zamáva s peňaženkami. Až súdruhovia zistia, že donekonečna sa nebude dať dotovať výroba a predaj elektronezmyslov, veterné elektrárničky nebudú stačiť, stačí sa pozrieť na Nórsko, ktoré je bohatou krajinou. Keď skončili dotácie, poklesol aj predaj elektromobilov. Navyše zistili, že s tým nabíjaním a dojazdom to nie je také jednoduché.
súhlas, bývalí zamestnanci Tesly hovoria o šikane, terore na pracovisku, taký
Steve Jobs, bol na rozdiel od neho o niekoľko levelov vyššie.
Odporúčame