Chýbajú stovky autobusárov. Na západe preškrtali spoje, problém dochádzať majú školáci aj pracujúci
Presne , okrem iného bola na toto dobrá aj vojenská základná služba. Kto vždy verí iba cieľu chtivím informáciám o jej zlej úlohe tak čítajte.
Armáda bola orientovaná predovšetkým na presun po zemi. Existovalo tisíce dopravných prostriedkov a to predovšetkým s hmotnosťou nad 3500 kg. Dobré známe V3S ky, Tatry, ale aj ťahače z východu. No a ako prvé /hneď po mesačnom základnom výcviku/ sa odchádzalo do kurzov a PŠ. Už prišlí chlapci na vojnu boli absolventmi autoškôl, ktoré financoval štát . V kurzoch sa naučili ovládať techniku, naučili sa zodpovednosti voči svojim kamarátom, naučili sa ošetrovať techniku a získali prax. Vozili muníciu, osoby aj ako vodiči autobusov , drahé nádstavby. Po ukončení VZS sa mnohí stali vodičmi z povolania. Takže, ak spoločnosť nemá pud sebazáchovy, ako je to aj v tomto prípade ,je lacnou korisťou kohokoľvek. Za mojej éry by sem neprenikla ani myš a nie , že si všakovakí príšelci sami pekne čakajú na štátny taxík - policajné vozidlá. Hanba politikom .