Porušili sme zmluvu s Ruskom a pridali sme sa k teroristom z USA
Porušili sme zmluvu s Ruskom a pridali sme sa k teroristom z USA
Véééľmi jednoduché vysvetlenie!
Idú voľby!
A naša Ukrajinská vláda pustila do gatí.
Vedia že by im to ľudia vo voľbách priratali k k mnohým predošlým chybám
Za vojnu na Ukrajine môžu v prvom rade USA
Slovensko zostalo ako jediná vhodná krajina na tranzit ukrajinského potravinového sajrajtu....čaputova s hegerovicom UK zachrania
Napríklad že celibát bol zavedený preto aby sa nedelili cirkevné majetky :-)
Pavol, pravdaže nemohol tušiť, že raz budú niektoré jeho listy zozbierané a vytlačené za sebou v jednej knihe. Možno aj pre časový odstup, pri písaní jednotlivých listov, si nepamätal, že niektoré jeho tvrdenia odporujú predošlým. Filipským píše, že žiadne cirkevné zbory neprispeli na jeho výdavky a príjmy, jedine oni. Inokedy, Korinťanom zas, že iné cirkevné zbory som olupoval berúc od nich plat. Inokedy: evanjelium zvestujem bezplatne. Pozoruhodná je aj taktika akou tento apoštol pohanov vymáhal peniaze od svojich ovečiek. Na jednej strane ho-voril, že od nikoho nič nežiada hoci má na to právo.druhej zas nekompromisne pripomínal povinnosť hmotne (finančne) zaopatrovať
Môj Boh však ukojí všetky vaše potreby… Fil. 4 : 10 – 19 Veď ako viete, ani sme vám nikdy nelichotili v reči, ani – Boh je svedok! – nechceli sme lakome získať niečo pre seba. Ako Kristovi apoštolovia mohli sme síce požadovať vážnosť, ale boli sme prívetiví k vám, ako keď kojná matka laská dietky. 1. Tesal. 2 : 5+7. …ani chleba sme od nikoho zadarmo nejedli, … Nie ako by sme nemali práva na to, ale aby sme vám dali na sebe príklad… 2. Tesal. 3 : 8 – 9. … lebo Písmo hovorí: nezaviažeš ústa volovi, keď mláti! a: Hodný je pracovník svojej mzdy. Koreňom všetkého zla je zaiste milovanie peňazí…1. Timot. 5 : 18 + 6 : 10. Namáhajúci sa roľník má mať v prvom rade podiel na úrode. 2. Timot. 2 : 6.
Veľmi som sa zaradoval v Pánu, že sa už zase raz rozvila vaša starostlivosť o mňa. Veď ste aj mysleli na to , ale nebolo príležitosti. Nehovorím to preto, ako by som mal nedostatok, lebo ja som sa naučil pristávať na tom, čo mám. Viem sa aj uskromniť a viem aj v hojnosti žiť. … A predsa dobre ste urobili, že ste sa ma ujali v mojej tiesni. Veď aj vy Filipskí, viete, že odkedy som začal zvestovať evanjelium a odišiel som z Makedónie, ani jeden cirkevný zbor ničím neprispel na moje výdavky a príjmy, jedine vy. .. Mám dosť všetkého, mám aj navyše, som hojne zaopatrený tým čo som prijal od vás, je mi to ako Bohu milá, príjemná obeť rozkošnej vône
. Alebo dopustil som sa chyby, že som sa ponížil, aby ste vy boli povýšení, keď som vám zadarmo zvestoval evanjelium Božie? Iné cirkevné zbory som olupoval, prijímajúc od nich plat, aby so vám slúžil. 2. Kor. 11 : 7 – 8. … čo hovorím, nehovorím podľa Pána, ale ako nerozumný. Keď sa mnohí chvália podľa tela, pochválim sa aj ja. Veď vy rozumní radi znášate nerozumných! Strpíte, keď vás niekto zotročuje, keď vás niekto vyžiera, keď vás niekto zdiera… 2. Kor. 11: 17 – 20. Nech bude! Ja som vás neobťažil! Ale som vraj chytrák a preľstil som vás. Či som vás vykorisťoval niektorými z tých čo som poslal k vám?…
. Zbytočne mi je písať vám o službe svätým… Preto uznali sme za potrebné požiadať bratov, aby vopred išli k vám a pripravili vašu ohlásenú zbierku, aby bola pripravená ako požehnaný milodar a nie ako lakomstvo. Toto však hovorím: Kto skúpo rozsieva, skúpo bude aj žať, kto však hojne rozsieva, hojne bude aj žať. Každý nech dá, ako si umienil v srdci, nie z neochoty alebo z prinútenia, lebo ochotného darcu miluje Boh. … Lebo táto služba lásky, nielen že doplňuje nedostatky svätých, ale rozmnožuje aj vďačnosť mnohých k bohu. 2. Kor. 9 : 1 – 7 + 12
Len radu vám dávam v tomto, veď to je prospešné vám, ktorí ste už odlanska boli začali nielen skutkom, ale aj dobrou vôľou, dokončite teda teraz dielo, aby tak vašej ochotnej dobrej vôli zodpovedal aj výsledok podľa toho čo máte. Lebo keď je ochota, vítaná je podľa toho koľko kto má, a nie podľa toho čo nemá. Veď nejde o to, aby sa iným uľavilo a vám priťažilo, ale aby bola rovnosť. Vaša terajšia hojnosť nech pomôže ich nedostatku, aby ich hojnosť pomohla nedostatku vášmu, a tak nastala rovnosť. … ale varujeme sa pri tom, aby nás nikto neupodozrieval pri tejto zbierke, ktorú spravujeme 2. Kor. 8 : 1 – 4 + 10 – 14 + 20.
Ale ak by bolo hodno, aby som išiel i ja, pôjdu so mnou. 1. Kor. 15 : 1 – 4. Ak niekto nemiluje Pána, nech je prekliaty! 16 : 22. Lebo nie som ako mnohí, ktorí robia obchod so slovom Božím … 2. Kor. 1 : 17 Uvedomujem vás bratia, o milosti Božej, ktorej sa dostalo zborom makedónským, že sa hojnosť ich radosti v mnohých skúškach súženia a ich veľká chudoba v bohatstve štedrosti rozhojnila. Vydávam svedectvo, že dali podľa možnosti, aj nad možnosť. Sami od seba a veľmi naliehavo nás prosili aby mohli mať účasť na dobročinnosti a na službe svätým.
Či neviete, že tí čo pri svätých veciach pracujú, zo svätých veci aj jedia a ktorí slúžia pri oltári, z oltára majú podiel. Tak to nariadil aj Pán, aby z evanjelia žili tí, čo zvestujú evanjelium. … Akú odmenu mám teda? Že keď kážem evanjelium, predkladám ho bezplatne, aby som nevyužil svoje právo pri evanjeliu. 1. Kor. 9 : 7 – 14 + 18. So zbierkou pre svätých urobte aj vy tak, ako som prikázal cirkevným zborom v Galácii. Nech každý z vás každú nedeľu odloží čo mohol usporiť, aby sa zbierky nekonali práve vtedy keď prídem. Keď prídem, pošlem tých ktorých uznáte za hodných, s listom do Jeruzalema zaniesť váš milodar.
Alebo kto pasie stádo a nepožíva mlieka od stáda? Či to hovorím len po ľudsky? Či to nehovorí aj Zákon? Veď je napísané v Mojžišovom Zákone: Nezaviažeš volovi hubu, keď mláti! Či sa Boh stará len o voly? Alebo či to nehovorí pre nás všetkých? Veď je napísané: Oráč má orať v nádeji a mlatec mlátiť v nádeji na podiel. Keď sme my rozsievali medzi vami duchovné, či je takou veľkou vecou, keď žneme telesné? Ak iní majú u vás toto právo, prečo nie tým viac my? Ale my sme nepoužili toto právo, áno všetko znášame, len aby sme neprekážali evanjeliu Kristovmu.
Uznali to za dobré a sú im to aj povinné. Lebo keď sa (bývali) pohania stali účastnými ich duchovných pokladov, oni sú zase povinní poslúžiť im aj hmotnými darmi. Len čo to vykonám a zapečatím zbierku, pôjdem cez vás do Španielska. Ríms. 15 : 25 – 28. … a moja služba pre Jeruzalem aby bola príjemná svätým. Ríms. 15 : 31. Po niekoľkých rokoch prišiel som, aby som doniesol milodary svojmu národu a obete. Skutky. 24 : 17. Kto vojenčí kedy na vlastné trovy? Kto sadí vinicu a neje z nej ovocia?
Pavol nikde nepíše že hovoril s Ježišom. ....stretol som sa len s Petrom a Jakubom, ktorí sú pokladaní za stĺpy....
Každá duša poddaná buď nadriadeným vrchnostiam. Lebo nieto vrchnosti, ak len nie od Boha, a tie čo sú, Bohom zriadené sú. … Preto sa im treba podriadiť nie len pre hnev boží, ale aj pre svedomie. Veď preto platíte aj daň, lebo sú to boží služobníci, práve tomuto povolaniu trvale oddaní. Dávajte každému, čo ste komu podlžní: komu daň, tomu daň, komu clo, tomu clo…. Ríms. 13 : 1+ 5+6+7 … buďte… k potrebám svätých ochotní, k hosťom pohostinní. Ríms. 12 : 13. Teraz však odchádzam do Jeruzalema v službe tajomších svätých. Makedó-
nia a Achaja totiž uznali za dobré urobiť nejakú zbierku pre chudobných svätých v Jeruzaleme.
Stále to bolo hlavne o peniazoch aj v prvotnej židokrestanskej jeruzalemského sekte.
Listy samozvaného apoštola Pavla sú dôkazom
Čo vari zaviazete hubu volovi, keď mláti ?
Ja od vás nič nežiadam, ale vy ste mi povinní to dať
Atď, atď atď.
Takzvané zbierky milodary pre svätých v Jeruzaleme
Pôvod slova sionisti by som hľadal aj v názve hory Sion, ktorú SZ viackrát spomína
Odporúčame