Prečo sa ospravedlňovať? So záujmom som si prečítal vaše články o riadení letovej prevádzky. Som "slaboprúdar" vyučený v rokoch 1969-1971, (kedy pomaly končili elektrónky a začínali tranzistory) preto ma zaujíma technika, ktorá sa v tých časoch v rôznej praxi používala a riadenie letovej prevádzky v tých časoch je pre mňa tabu. K rádiotelegrafii a rádiofónii som trochu pričuchol v rádioklube, do ktorého som chodil od 5-tej triedy ZDŠ. Rádioklub viedol pracovník min vnútra, ktorý pôsobil na pracovisku vo Viničnom, kde odpočúvali všetky frekvencie a niektoré aj rušili. Ku koncesii na vysielanie som sa nedostal, dokázal som prijať max 60 znakov za min a boli dosť prísne povoľovacie podmienky, príjímače a vysielače na amatérske pásma sme mali k dispozícii vyslovene amatérskej výroby. S údivom som si prečítal, že na riadenie LP sa používala rádiotelegrafia, muselo to byť veľmi nepraktické i keď sa používali rôzne skratky. Tie skratky, to bola ako ďalšia cudzia reč.