Bratislavu rozhádalo parkovanie
je tu este taky dalsi problemik. vola sa potrestanie ludi s vlastnym parkovanim. nemalo ludi v novostavbach vlastni vlastne parkovanie, typicky v podzemi, nestali malo a dane tiez nie su nulove. spravidla ludia pracuju a podnikaju inde, ako v mieste bydliska, potrebuju rezidencnu kartu, len kvoli praci. mne sa to zda diskriminacia, v praci parkujem tak stvrtinu casu, ale kartu si budem kupovat za celu sumu
a podme dalej. cestovanie mhd. pred volbami som sa hodnu chvilku rozpraval s panom nesrovnalom o tom, ako cestuje cast petrzalky do ruzinova. typicky na viac prestupov. bol velmi prekvapeny, tvaril sa, ze ho to dost zaujalo, kalkulacku mu zjavne vyhodila, ze to bude kopu volicov zaujimat. ale zjavne informacia neprezila volby. rovnako nezaujala dodavatelov jalovych kvazistudii, ktori v zivote necestovali v bratislavskej mhd. uradnici z radnice, preco sa lamacan dostane na galvaniho rychlejsie, ako clovek zo severu petrzalky? jednych spojom, pricom z petrzalky treba typicky pouzit 3.