Také hnusné auto... a vraj sympatické... tfuj
Také hnusné auto... a vraj sympatické... tfuj
Európa tak skoro nebude kupovať čínske elektro autá vo veľkom. Stále im neveria, lebo kvalita sa síce zlepšuje ale pomaly a riskovať pre pár ušetrených tisíc eur... (veď to vidno aj na spaľovacích z Číny). Možno keď sa to bude vyrábať v Európe a budú tam nejakí európsky partneri... I keď aj to MG nestojí za veľa...
Treba sa na Russov vysrať. A na sankcie tiež. Veď oni si robia čo chcú a my sa len bojíme... celé SPP je smiešne.
Čo mu došli prachy na fet? Po týchto bláznoch už len zlodejov potrebujeme...
Ja som mal predchádzajúcu generáciu Fordu Fiesta (6 rokov, 150tis km) a bez jedinej poruchy alebo problému. Ale bol to diesel 1,5 TDCi.
Zaujímali by ma tieto predaje, ak by v nich boli iba súkromné vozidlá.
Čo majú elektroautá s nenažranými kapitalistami z Číny, ktorým boli ľudia vždy ukradnutí? Okrem toho nikel sa zďaleka nepoužíva len do batérií a batérie sa nepoužívajú len v elektroautách...
Nuž, to sú tie komunistické čínske spoločnosti, ktoré vždy kašľali na životné prostredie a ľudí... a je jedno či ide o suroviny pre batérie alebo niečo iné. Čína si zo všetkého vezme to najhoršie, ako z kapitalizmu, tak aj z komunizmu...
Aj dizajnom (exteriér aj interiér) sa zaseklo v minulosti...
Splietať hrušky s jablkami...
Pre spoľahlivosť auta nestačí povedať, že má 5 rokov. Ale ako sa používa, koľko KM najazdilo a pod. Ak píšete o ekologickosti, tak okrem materiálov, ktoré sa šetria ak vec používam veľa rokov, treba brať do úvahy spotrebu a emisie. A v tých ruské autá nikdy nevynikali...
Nehovorím o bezpečnosti týchto áut. Ale prajem veľa šťastných KM.
Mnohé tie "crossovery" sú bežné hatchbacky. Nemajú ani zvýšený podvozok, maximálne majú vyššie sedenie... a pravdaže vyššiu cenu :-)
bu-bu-bu elektro autá idú :-D
Tieto články o strašení elektroautomi majú veľkú čítanosť, tak treba viac.
Čo je na ňom diskriminačné? Ak niekto mení auto každý rok, tak má problém ale ostatným to môže byť jedno. PRe bežné autá sa nič moc nemení. A určite si všetci chudobní teraz budú kupovať super výkonné 20 ročné autá (a ak áno, tak nech sa skôr boja nákladov na servis).
Táto zmena má zabrániť aby ľudia dovážali a prihlasovali staré smradľavé šroty zo zahraničia, ktorých bude o chvíľu na trhu za nízke ceny mnoho... Podľa mňa to ešte urobili veľmi mierne.
Neviem čo za hlúposti tu autor čláku píše, veď VW má stále v ponuke kopu modelov so spaľovacími motormi. Preto nemám pocit, že by vyrábal iba elektrické autá alebo vsadil všetko na ne... Skôr sa mi zdá, že má problém s dodávkami nových áut (a nielen so spaľovacími motormi) a dlhými čakacími dobami. To mohlo časť zákazníkov odradiť a hľadať u konkurencie...
Tí ešte aj kone vytiahnu... :-D
A tieto výkonné motory budú ešte roky vyrábať, to budú odpichy z križovatky s tým výkonom a váhou tých áut... :-D
Tie články píšu pre Nový čas? :-D Odhalili PraUdu :-D
K tej nosnosti: nejde vždy pri preprave len o hmotnosť ale aj o objem a tam nemá táto Tesla problém. Jasné, že voziť ťažké náklady asi nebudú (zatiaľ) ale na mnoho iných prepráv sú vhodné. Takže žiadna tragédia. Je jasné, že teraz nenahradia všetky kamióny, tak ako elektrické autá naraz nenahradia všetky spaľovacie autá. Určite to bude dlhoročný proces a možno sa medzitým vyskytne aj iný typ pohonu...