Ak prestúpi z Liverpoolu do Fenerbahce, tak to bude začiatok jeho konca.
Ak prestúpi z Liverpoolu do Fenerbahce, tak to bude začiatok jeho konca.
Len malé upozornenie pre pána redaktora: Afgánsky jazyk neexistuje. Pokiaľ patrí k väčšinovému národu, tak asi hovorí po paštúnsky.
On píše o roku 1931 a vtedy sa to mesto volalo Dioség aj po slovensky. Sládkovičovo je až od roku 1946.
Ale mohol to v texte nejako rozumne vysvetliť.
On to asi písal ešte pred týmto dátumom, len to hodil na blog neskôr. Ale čítať po sebe treba.
O pani Taranenkovej som doteraz nikdy nepočul a v živote od nej nič nečítal.
Ale podľa tónu, akým píše, to musí byť veľmi veľmi zlá a zákerná žena.
Mňa by teraz zaujímalo, kto im zaplatí cestu lietadlom späť? Zase sa to bude platiť z našich daní alebo to zaplatí EÚ? A kto uhradí tie náklady na integráciu, ktorá prebiehala už v Iraku a pokračovala na Slovensku? A čo sa stane s ich domami, ktoré zanechali vo Výčapoch-Opátovciach a inde pri Nitre? A koľko z nich ešte odíde do Nemecka?
Má celý tento integračný cirkus vôbec nejaký význam? Chce tu z nich vôbec niekto aj reálne zostať žiť?
Keďže v časoch najväčšej slávy Teamu som bol teenager na hranici dospelosti, tak si dovolím nesúhlasiť s autorom článku, ktorý sa snaží navodiť nejaký návrat rockovej legendy a čosi blúzni o kožených bundách, dlhých vlasoch a roztrhaných rifliach.
Nič takéto v 80. rokoch na koncertoch Teamu nebolo, publikum Teamu nebolo rockové, boli to skôr ľudia vyznávajúci taký málinko tvrdší pop alebo stredný prúd. Team vtedy mladí určite nepovažovali za rock, to bola skôr Tublatanka, Demikát, Halušky, Gemer, Metalinda, Makar Čudra, z čeksých Citrón, Katapult, Pumpa a podobne.
V poslednom čase sa publicisti snažia spraviť rock z čohokoľvek, rock je podľa nich Team, Elán alebo Olympic, ale to je veľmi široké chápanie rocku, ako to v 80. rokoch žiadny z mojich rovesníkov vtedy nechápal.
Ináč toto je už upravená jazyková verzia, pôvodný Lašákov status obsahoval slová ako "celé špatne" alebo "do prdele" - aspoň vidno ako sa nám Stredoslovák Janko v tých Čechách za tie roky jazykovo pokazil. Na strednom Slovensku takto určite nikto nehovorí.
A ty si čítal tie "názory"? Páni redaktori, nejaký link na tie články a knihy by nezaškodil, nech si každý urobí vlastný názor...
Až na to, že Cíger nie je Bratislavčan ani náhodou...
Čech to prekladal z ruštiny do češtiny, Pravda zase z češtiny do slovenčiny a potom z toho vznikol takýto jazykový hybrid....
Konečne Turzonovová spomenula aj temnú minulosť Dominika Tatarku, ktorý je pre dnešných liberálov a euroobčanov nejaký duchovný guru. A pritom v 50. rokoch to bol jeden špinavý komunista, ktorý vášnivo obhajoval procesy a tresty smrti a tá jeho literatúra z tohto obdobia - čistý socialistický realizmus!
Podobne, ba možno ešte horšie, ďalší "idol" dnešných liberálov - Ladislav Mňačko. Tie horlivý zástanca popráv politických väzňov, ba dokonca v najhorších 50. rokoch dokonca hovorca ministra (povereníka) vnútra!
Takže, kto sa chce navážať do Urbana, mal by si pozrieť aj dvojtvárnosť mnohých iných slovenských spisovateľov!
Zavádzajúci názov článku. Nie je pravda, že tieto autá sa kazia najviac. Je to iba počet privolaní asistenčnej služby ADAC, ale to neznamená, že iné značky sa nekazia, ibaže možno nevolajú ADAC. V Nemecku sú totiž aj iné asistenčné služby, hoci ADAC je najsilnejší. Podobne aj v Rakúsku je OEAMTC, ale je tu aj ARBO. A väčšina vodičov aj tak nemá asistenciu a servisujú si auto v nezávislých servisoch. A pre Slovensko to platí dvojnásobne.
Minimálne na Slovensku s týmto modelom Renault veľa vody nenamúti... Cieľoví zákazníci SUV totiž nie sú zákazníci Renaultu a naopak.
Cestám do BA zo smeru Senec, Chorvátsky Grob, Slovenský Grob a Ivánka hrozí do 5 rokov totálny dopravný kolaps. Podľa Inštitútu dopravy zo Žiliny je o 5 rokov reálne očakávať, že 15 km cesta do BA bude v nárazových časoch trvať 90-120 minút? Za tento čas sa do BA dá prísť dokonca až z Banskej Bystrice!
Každý, kto chce stavať dom v týchto lokalitách, by si to mal veľmi dobre rozmyslieť, lebo pri ceste do práce a s deťmi do školy strávi denne 4 hodiny v aute!
Pokiaľ budú médiami za autority považovaný takí historici ako 78-ročná pani Závacká, pán Kováč (nevlastný brat Michala Kováča) alebo pán Kamenec (vlastným menom Stein alebo Lazar), tak im žiadna učebnica nebude dosť dobrá, stále bude priveľmi nacionalistická, priveľmi fašistická, priveľmi ľudácka, jednoducho priveľmi slovenská.
Akýkoľvek iný názor je tzv. kontraverzný a očisťujúci režim Slovenského štátu.
Čiže zadanie je jasné: Dejiny treba vysvetľovať iba jediným možným spôsobom a všetko ostatné je fašistické.
Lenže jednostranný pohľad na vec je práve prejavom totalitného zmýšľania, že pani Závacká, že pán Kováč?
Milá pani Taranenková,
keby Pištánkove a Tarageľove knihy mali aj istú umeleckú hodnotu, tak by sa ich zastali aspoň nejaké spisovateľské organizácie (napr. Spolok slovenských spisovateľov) alebo ich váženejší a starší kolegovia. Ale podpora iných spisovateľov nič, nula, prázdno... Aj to o niečom svedčí.
Odporúčam novinárom urobiť nejakú anketu medzi spisovateľmi (ale takými, čo aj niečo znamenajú a nevyjadrujú sa politicky) a uvidíte, čo si myslia o nejakom Pištánkovi.
Zaujímavé, že práve toto tvrdí Veronika Remišová, bývalá zamestnankyňa Európskej komisie spolu so svojím manželom Milanom.
A aj teraz finančne ťažia z eurofondov cez svoju poradenskú a sprostredkovateľskú firmu Papageno.
C6 alebo DS5 sú názorné príklady toho, ako sa dobre mienený zámer môže zvrhnúť na úplný prepadák.
Citroen by sa mal držať toho, čo vie najlepšie a to sú menšie autá.
Odporúčame