A kto ho teda navrhoval ?
Prípadne funkcionára SDKU DS, ktorá ho počas 2. Dzurindovej vlády nominovala na post GR :-)
Do funkcie ho navrhla druhá vláda M. Dzurindu, ak neveríš, over si to !!!
Zaujímavé, ako sa zrazu Milouš Jakeš stáva pre niekoho autoritou, ktorú treba citovať. Ďakujem pekne, neprosím.
Som rád, že sme sa napokon bez veľkých emócii takmer vo všetkom zhodli. Aj moje osobné skúsenosti sú také, že dobrý učiteľ dokáže v žiakovi/študentovi prebudiť záujem o daný predmet a opačne - slabší pedgóg môže predmet žiakovi/študentovi znechutiľ.
Oprava: Práve preto ......................
Prágve preto, že to deťom a vôbec študentom samo do hlavy nenaskáče, je k tomu treba kvalitných učiteľov a kvalitné materiálno - technické vybavenie školských zariadení. To píšem vo svojom príspevku a nemám dôvod to spochybňovať. Myslím, že v tom sa obaja zhodujeme, píšeš to vo svojom bode 1. Rozchádzame sa však v názore, že plošné zvyšovanie platov, bez zreteľa na pracovné výsledky k zlepšeniu úrovne školstva nepomôže. A že tá úroveň upadá netvrdím iba ja, ale potvrdzujú to riaditelia stredných škôl, rektori univerzít i monitoringy vykonávané domácimi aj zahraničnými expertami.
Čo sa pani Žitňanskej nepáčilo na zložení účastníkov rokovania? S kým by chcela rokovať o stave justície, než s jej najvyššími predstaviteľmi. Mala možnosť im z očí do očí povedať svoje výhrady k ich činnosti, bolo by to férovejšie, ako ich špiniť na tlačových besedách pred zástupcami médií, kde druhá strana nemôže reagovať!
Uveď jediný príklad, kedy sa Harabín dopustil korupcie, alebo pustil na slobodu podozrivého z trestných činov!
Čo majú Ficové hodinky spoločné s platmi učiteľov? Je to už trápne, čo všetko si ľudia dokážu závidieť. Na závisti budovali svoju popularitu komunisti už za I. ČSR až po vystúpenia súdruha Jakeša, keď hovoril o miliónových zárobkoch umelcov.
Ja som sa nevystatoval, iba som sa bránil Tvojmu ničim nepodloženému tvrdeniu, že som sa zle učil.
Nuž, keď im pani Žitňanská, Lipšic a rad iných, dnes opozičných politikov denne vtĺkali a vtĺkajú do hlavy aká je naša justícia nevierohodná, tak sa tomu percentu nedivím. Pritom oni majú na svedomí tie zákony, ktoré justíciu dostali do polohy, v ktorej je dnes. Osobne si myslím, že dosiahnuť stav, aby napríklad rozhodnutia súdu boli hodnotené vyšším percentom ako 45% je dosť nereálne - všimnite si napríklad reakcie obvinených po vynesení rozsudku o ich vine. Každý z nich tvrdí, že je nevinný ako panenka Mária a proti rozsudku sa odvoláva až po poslednú inštanciu. Pri každom rozsudku je víťaz sporu presvedčený o spravodlivosti súdu a takmer každý odsúdený o jeho nespravodlivosti.
Strana Smer je vinná, že nechce odvolať svojho ministra? Čudná logika.
Veď o to v spore išlo - nahrávka nemohla byť autentická, lebo v čase konania údajného rozhovoru nebol Harabín v práci. Preto súd rozhodol v jeho prospech v spore s GR!
Tie tvrdenia sa opakovane objavovali v médiách, keď sa hovorilo napríklad o chýbajúcich pedagógoch na výučbu cudzích jazykov - absolventi pedagogických škôl s aprobáciou AJ,alebo NJ pre nízke platy odchádzali pracovať mimo rezort školstva. Podobne to tvrdili mnohí riaditelia stredných odborných škôl o učiteľoch odborných predmetov. To, že ma urážaš, svedčí o tom, aká nízka je Tvoja inteligencia. Ja som napísal svoj názor, ale nemyslím si, že to, že Tvoj názor sa s mojim nezhoduje, Ťa oprávňuje k tomu, aby si ma urážal.
S prihliadnutím na pravopisné chyby v týchto pár vetách, asi si v škole nedával pozor. ( ....kvalitní pedagogovia ................. veľmi malý dosah ....)
V tejto veci sa na ESĽP obrátiť nemôže, lebo bol v spore s GP úspešný.
Keby som sa bol zle učil, nemal by som dnes ukončenú VŠ a dve postgraduálne štúdia. Ale môžem porovnávať úroveň vzdelania, akú som dostal napríklad v ľudovej škole a potom v deväťročenke (a bolo to tesne po 2. svetovej vojne) a ako sú hodnotení dnešní žiaci 9. tried. Prečo sa teda rektori univerzít a VŠ sťažujú na znižujúcu sa vzdelanostnú úroveň uchádzačov o štúdium na ich školách, prečo napríklad jedna zo súkromných vysokých škôl platí v TV reklamu, že sa na štúdium v tejto škole môžu prihlásiť študenti bez prijímacich pohovorov (asi tam bude "vysoká"úroveň štúdia), prečo sa sťažujú riaditelia stredných (najmä odborných) škôl na zhoršujúcu sa vzdelanostnú úroveň prijímaných študentov? Asi preto, že sa kedysi zle učili? Napísal som, že naše školstvo skutočne potrebuje viac financií, ale nie na to, aby sa upravovali platy celoplošne, bez zreteľa na úroveň odvedenej práce!
Odporúčame