Nestačí vypískať SNS
Už som jednej debate napísal,
že tento bilbord bol vynikajúcim marketingovým ťahom SNS. Všetky média bez výnimky teraz vlatne robia predvolebnú kampaň tejto strane a to zadarmo. Niekde som čítal, že ich mala SNS objednaných 22. To znamená, že iba na dvadsiatich dvoch miestach by sa ľudia o bilborde dozvedeli a mnohí by sa nad nimi ani nepozastavili. Teraz sú toho plné všetky denníky, TV stanice, rozhlasové stanice, bežia debaty na internete (mimochodom v téme vypísanej tu na Pravde, prevažná väčšina prispievateľov sa vyslovuje, že na bilborde nevidí nič rasistické), dokonca aj zástupcovia strán, kandidujúcich vo voľbách, robia predvolebnú kapaň SNS tým, že jej kroky odsudzujú. Pán Javůrek prahne po tom, aby bola SNS nie iba vypískaná. Dal si tu prácu a opýtal sa na názor tých, ktorí nežijú v Bratislave, ale v obciach s početnou komunitou neprispôsobilých spoluobčanov, tých, ktorým táto skupina drancuje polia, záhrady, prepadáva ich nie len na ulici, ale i vo vlastnom dome?