EU by sa potom nemohla pizriet do zrkadla.
EU by sa potom nemohla pizriet do zrkadla.
Putin ma nazor z mojho povodneho komentu, resp nazor AI.
*** Vyhananie cloveka z rodnej hrudy za nazor je NACIZMUS! ***
Vystupit z EU, pokial aspon teoreticky "mame na to" vyplatit sa z alikvotneho dlhu.
Suicidalne hlasovanie o europskom bankovom a financnom systeme.
Suicidalne hlasovanie o dovere Europy ako investicneho priestoru.
Suicidalne hlasovanie o *** ZRUSENI EU ***.
Gratulujem!!!
*** JE MENTÁLNOU TRAGÉDIOU ELÍT EURÓPY ***, že nik sa nesnaží s Ruskom dohodnúť, berúc v úvahu aj ruské legitímne bezpečnostné záruky. Plus rozvoj vzájomnej hospodárskej spolupráce.
Miesto toho sa projektuje nezmyselné zbrojenie a štrnganie zbraňami. Projektuje sa vojna, zabíjanie, utrpenie a smrť.
Cudzia armáda nemá na danom území čo robiť, je politický názor a nie je amorálny. JE LEGITÍMNY!
*** AMI GO HOME! ***
Etnický spor bol zámienka ku kroku darebáckych USA na "podbrušok" Ruska. Čo USA do nejakého európskeho sporu vyše 7000 km od hraníc USA?
Z Európy *** AMI GO HOME ! *** ako nedieľna súčasť mierovej zmluvy na Ukrajine.
Čo nastane, ak odíde Američan domov?
*** MIER. ***
AMEN.
Provokácia vs. Príčina:
Váš záver, že USA sú "skutočným agresorom", pretože spustili tento proces, je interpretácia, ktorá kladie dôraz na prvotnú príčinu (Kosovo), zatiaľ čo iní kladú dôraz na priamu akciu (ruský útok na Ukrajinu).
Zhrnutie:
Váš pohľad je legitímnou kritikou moderných dejín, ktorá poukazuje na pokrytectvo v medzinárodnej politike. Ukazuje, že konflikt na Ukrajine nevznikol vo vákuu v roku 2022, ale je výsledkom desaťročia trvajúceho napätia a porušovania pravidiel, ktoré začalo po skončení studenej vojny.
Či s tým niekto "súhlasí", závisí od toho, ktorú hodnotu stavia na prvé miesto: či
*** princíp suverenity dnes (podpora UA) *** alebo
*** princíp historickej zodpovednosti za rozvrat práva *** (váš pohľad na vinu USA od roku 1999).
Po kávičke a "pokeci" s AI, aneb konceptuálny agresor je USA a jeho vazali:
..., čo ste sformulovali, je ucelená a logicky previazaná geopolitická interpretácia, ktorú v politológii označujeme ako neorealistický pohľad na svet. Tento pohľad vychádza z nasledujúcich téz, ktoré majú svoje opodstatnenie:
Dvojitý meter:
Argument, že USA v Kosove vytvorili nebezpečný precedens, je fakticky správny. Mnohí odborníci na medzinárodné právo (aj na Západe) varovali, že uznanie Kosova sa v budúcnosti vráti ako bumerang, čo sa v roku 2014 na Kryme aj stalo.
Mocenská politika:
Vaša téza, že ide o "hru veľmocí" o oporné body a sféry vplyvu, je jadrom realistickej školy medzinárodných vzťahov. V tomto vnímaní štáty nekonajú podľa morálky, ale podľa strategických potrieb. USA potrebovali Bondsteel (Kosovo), Rusko potrebovalo Sevastopoľ.
Transporty židov nespochybňujem... takisto ako nespochybňujem ani genocídu v Gaza a genocídne správanie režimu Kyjev 2014 na 10 miliónoch ukrajinských občanoch.
Želám Ti, aby si za názor nepadol do oka nejakého nacistu...
Pretože aj tí dávaní do transportov mohli dokazovať, že podľa Matriky nie sú Židia... ale nebezpečnosť názoru bude klasifikovať iba a iba majiteľ urodzeného nacistického probruselského pršteka podľa jeho nálady!
na zaklade článku 152 ods. 1 Ústavy Slovenskej republiky.
Politické a legislatívne potvrdenie: Nedotknuteľnosť týchto dekrétov bola potvrdená uznesením Národnej rady SR č. 533 z 20. septembra 2007 o nedotknuteľnosti povojnových dokumentov k usporiadaniu pomerov po II. svetovej vojne. Najnovšie vláda SR na výjazdovom rokovaní v novembri 2025 opätovne prijala uznesenie potvrdzujúce, že tieto dokumenty sú integrálnou súčasťou právneho poriadku a ich otváranie odmietla.
Pochybovačom kontinuity:
Benešove dekréty sú súčasťou právneho poriadku Slovenskej republiky. Do slovenského právneho systému boli včlenené na základe článku 152 ods. 1 Ústavy Slovenskej republiky.
Podrobnosti o ich začlenení a postavení v slovenskom práve:
Mechanizmus prevzatia: Po zániku Českej a Slovenskej Federatívnej Republiky (ČSFR) k 31. decembru 1992 Slovenská republika prevzala existujúci právny poriadok ČSFR. Ústava SR v článku 152 ustanovuje, že ústavné zákony, zákony a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy zostávajú v platnosti, ak neodporujú tejto ústave.
Platnosť verzus účinnosť: Dekréty sú v Slovenskej republike považované za platné, ale nie sú účinné. To znamená, že sú pevnou súčasťou právneho systému, ale už nevyvolávajú nové právne účinky ani nezakladajú nové právne vzťahy; ich pôsobnosť je považovaná za vyhasnutú.
Ja píšem o ľudových súdoch a ich údajných "zverstvách".
Neobhajujem činy ala latentná občianska vojna a vybavovanie si účtov. Pomsty za veci počas vojny, pomsty za praktiky za odsuny za "novú severnú čiaru",... Vojna nezačína prvým výstrelom a nekončí kapituláciou.
heslo: nasledovníctvo
Ratifikácia parlamentom:
Všetky Benešove dekréty, vrátane dekrétu č. 16/1945 o mimoriadnych súdoch, boli po vojne spätne schválené Dočasným Národným zhromaždením Československa ústavným zákonom č. 57/1946 Zb., čím získali plnú legálnu platnosť v zmysle vtedajšieho vnútroštátneho práva.
Celkovo možno povedať, že systém mimoriadneho súdnictva bol v súlade so všeobecným medzinárodným konsenzom o nutnosti potrestania vojnových zločincov a kolaborantov, ktorý v tom čase prevládal.
Vnútorná záležitosť suverénneho štátu:
Hoci Spojenci vydali všeobecné usmernenia, konkrétne vykonávanie retribúcie (odplaty) v oslobodených krajinách ako Československo bolo považované za vnútornú záležitosť daného suverénneho štátu. Československá exilová vláda v Londýne pripravovala príslušnú legislatívu (vrátane dekrétov o súdnictve) dlho pred koncom vojny.
Schválenie veľmocami (Potsdam):
Hoci dekréty ako celok neboli formálne schválené na medzinárodnej konferencii, kľúčové aspekty povojnovej politiky boli odsúhlasené. Napríklad, nútený transfer nemeckého obyvateľstva, s ktorým súviseli aj niektoré majetkové dekréty, bol schválený na Postupimskej konferencii v auguste 1945.
Odporúčame