Aký efekt má pre občana diskusia prezlečeného boľševika s papgájom ? Žiadny, ani jeden sa nezmenia a ani jeden nepatria do vedenia štátu.
Aký efekt má pre občana diskusia prezlečeného boľševika s papgájom ? Žiadny, ani jeden sa nezmenia a ani jeden nepatria do vedenia štátu.
Mýliš sa, to nebolo o Janovi ... to bolo o tých, na ktorých úroveň sa chcel dostať, žiaľ o ten druh sprostoty nebol záujem ani v ŠTB ... všetkým vykrikuje akési mafie ... asi sa pozerá na seba v minulom roku, keď tu neustále promoval akéhosi papagája s kamarátmi z mafiánskych zoznamov ...
Keď sa nestačí vo výrobe, treba ju rozšíriť ... génius s ruským diplomom.
Luteránko, vychádzaš z vlastných životných skúseností, ako si odr.ával ľudí s údajnou žalobou na štát ? Pozeráš do zrkadla, kolaborantík komunistického režimu. O tvojom charaktere najlepšie svedčí to, koho si minulý rok chcel dosadiť do vlády - hlavného aktéra káuz OLO a Sasanka, či človiečika, ktorý má kamarátšafty s ministrom, za ktorého sa zneužívalo vojenské spravodajstvo ... ale čo sa divíme, však tebe sú podobné praktiky srdcu milé z čias prisluhovania komunistom, nie ?
Janíčko, keď ukážeš tú žalobu na štát, s ktorou si pred rokmi šaškoval, potom sa môžeme baviť ... vlastne, čo od teba čakám, od evidovaného prešovského baróna Prášila, že ?
Reč je o tranzitnej preprave, pokiaľ tomu nerozumieš (a nerozumejú tu tomu mnohí) - tak je to preprava, ktorá začína i končí mimo územia Slovenska. Nie je teda žiadny dôvod, aby jazdila po cestných komunikáciách, čo sa mimochodom snaží riešiť aj tebou ospevovaná únia - alebo priznávaš, že chváliš hlupákov z Bruselu ?
http://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/…
Len tak na okraj ...
A čo sa týka tebou spomínaného, ja som len spomenul možnosti riešení, nič viac. Náklady na prepravu po železnici sú nižšie, prepravcov však neoslovia, pretože by klesli aj ich príjmy. To je dôvod, prečo železnicu nevyužívajú.
Opakujem - nie je žiadny dôvod, aby tranzitná preprava chodila po cestných komunikáciách a nevyužívala železnice. Naštuduj si termín - tranzitná ...
Podľa zákona ... navyše máme dosť zamestnancov, ktorí v zime nepracujú, keďže nie sú na to klimatické podmienky. Ale ak je to najdôležitejšia otázka, ktorá ťa pri čítaní blogu napadla ...
Projektanti pracujú na základe zmluvy o diele, tam bežne trvá príprava jedného projektu od roka do troch, teraz máme päťročný projekt.
Niektorí pracujú na živnosti, pretože je to pre nich výhodnejšie ... tá štruktúra ľudí je rozmanitá, ale v zásade sa lúčime s tými, ktorí nemajú záujem kariérneho rastu ... napríklad nemajú záujem o prechod na vedenie pobočky a podobne.
Konečne si priznal, že únia je choromyseľný spolok, ktorému sa klaniaš ... Tragač !
Opakujem, trepeš nezmysly ... pochopiteľné, na niečo logické nemáš ...
Pekne si sa definoval, už dávno sa prejavuješ ako hlupák, nič nové pod slnkom. A nepochybujem, že máme dostatok techniky, ktorou by sa dala podobná preprava realizovať. A pokiaľ nie, máme zázemie, aby sa dala aj vyrobiť, čo by prinieslo ďalšiu prácu - pre ľudí na Slovensku, napríklad vo Vrútkach.
Na diaľnice treba peniaze, k presunu tranzitnej prepravy na železnice stačí upraviť grafikone, využiť nepoužívané železničné trate a primerane upraviť legislatívu. A časť problému sa vyrieši. Napríklad trasa Zvolen - Šahy nie je využívaná vôbec, takže presun tranzitnej prepravy na tomto úseku by neobmedzoval nikoho, navyše by sa preprava významne zrýchlila. A bolo by to aj lacnejšie pre prepravcov.
Pekne o sebe píšeš, koľko ti prispeli členovia tvojho fiktívneho združenia na tú vymyslenú žalobu proti štátu, čo si im sľuboval ? Kedy ju predložíš ? Či sa ešte učíš slabikovať a tieto nahlúple príspevky za teba píšu nejakí pacienti ?
Podľa seba súdiš iných, však Janko. Klobáskový inžinier, podnikajúci v boľševickej budove hneď po revolúcii (iste len náhoda), obklopený samými boľševikmi, väčšinou evidovanými (vrana k vrane sadá), sľubotechna na koliečkach, čo sa pchala všade a všetkým, a nič nedokázala, okrem jedinej fotečky s papagájom - kamarátom podivných existencií, však ... ? A čo je s tou tvojou pokrokovou politickou stranou ?
Veru, tých vojsk NDR bolo na Slovensku priam gigantické množstvo, cha-chá ... a vraj učiteľ ... mimochodom, keďže si bol vedúci BSP a aj člen štátostrany, čo nemôžeš poprieť, kedy si zmenil postoj k okupácii ? Keď si obsadzoval mestský úrad v Považskej Bystrici ? A keď už to spomínam, mám ti odkázať od kamaráta Ľuba z Považskej, že sa nemáš strápňovať.
Papúch, nejako si musel zmeniť identitu, čože sa stalo ? Niekomu s tebou došla trpezlivosť ? Tak si šúchaj svoje eštebácke nožičky, a diaľnicu si môžeš stavať cez svoju obývačku.
Počúvaj, veď ty ani nevieš, k čomu diskutuješ. Čo by pocítili spotrebitelia vo zvýšených cenách ? Zmeny pravidiel v tranzitnej preprave, ktorá s nimi nemá nič spoločné ? Nehovoriac o tom, že máme na Slovensku desiatky kilometrov tratí železníc, kde dnes žiadna doprava neexistuje, takže tranzitu by presun na železnice len pomohol, a to už nespomínam nižšie náklady.
Lenže ty ani nevieš, k čomu sa vyjadruješ ... aké pracovné miesta by boli ohrozené presunom tranzitu na železnice ? Ktorej slovenskej firme, pôsobiacej na Slovensku by uškodila táto zmena ? Ktorej zahraničnej firme, pôsobiacej na Slovensku by uškodila táto zmena ?
Nečerti sa, lebo ťa šľak trafí a potom už nebudeš môcť bezohľadne ohrozovať ľudí na cestách ... maximálne budeš tak slintať v pojazdnom kresielku ...
Nejako si psychicky vedľa, priateľko. Stačí úprava poplatkov za používanie ciest I.a II.triedy, presnejšie ich zvýšenie. Alebo úprava pravidiel užívania predmetných komunikácií, a zákaz ich využívania tranzitnou nákladnou dopravou - napríklad si zobrať príklad zo Švajčiarska.
Pokiaľ sa vypracuje právna norma, je úplne jedno, čo si želá alebo neželá podnikateľ. Ale máš pravdu, s tvojím vybavením to asi nikdy nepochopíš. Tak sa len modli, aby si nikdy nestretol na ceste profesionálneho dementa za volantom, ktorý sa ponáhľa za termínom cez obec sedemdesiatkou, alebo aj vyššou rýchlosťou. A ak by si predsa na to doplatil, povedz si, že - sloboda podnikania je dôležitejšia, a keď sa rúbe les, lietajú aj triesky.
Moja žena ti odkazuje, že je vždy lepšie, keď sa niekto krúti okolo nej a stáda oviec, než byť ako ty, ktorému aj gumenná Anča utečie pri pohľade na ten spľasnutý mozog v gatiach.
Odporúčame