India 180 mrtvych na milion, Slovensko 2200 mrtvych na milion.
India 180 mrtvych na milion, Slovensko 2200 mrtvych na milion.
Danovy bonus z 20E na 200E, pridavky z 20E na 0E. Ziaden novy SW netreba.
Zarabat peniaze nie je jednoduche ani pre zivnostnika ani pre zamestnanca, presne preto by mali byt pri daniach a odvodoch rovnocenni.
Pozri si pomer HDP a miezd u nas a na zapade. Priestor tu je obrovsky.
1. STK a EK su statom nariadene, cize nepriame dane
2. Dane tvoria viac ako polovicu ceny paliv, u benzinu okolo 70 centov z litra. Pri spotrebe 1050 litrov rocne to je 735E
3. 207kW na 1,9 tony sedemmiestne uzitkove auto. Uplne adekvatny motor. Mam najazdene okolo 600.000km, slabsi motor by bol nebezpecny. Jedno z najlacnejsich rodinnych aut za Atlantikom, predavalo sa aj u nas s dieselom. Ziaden nadstandard, len nepodvyziveny normal.
Co je u nas menej? Pozri si vysku registracneho poplatku, najma jeho maximalne hodnoty.Ja som zaplatil za MOJE auto ktore som si kupil v zahranici a po prestahovani doviezol 2040E registracny poplatok. Len preto, ze je to 7 miestne auto ktore pri 3 detoch potrebujem a ma motor adekvatny vahe a rozmerom auta.
Tiez si pozri kolko platime spotrebne dane z paliv. Bezny clovek pri najazde 15.000km rocne a spotrebe 7l zaplati rocnu spotrebnu dan z paliv okolo 730E.
Prirataj STK, Emisnu.
Je to jednoducho zderstvo.
Co tu splietas? Priklad verejnej dopravy. Ak si zratas pocet ciest vlakom na Slovensku a vydelis dotaciami statu na vlaky tak ti vyjde, ze 1 cesta je dotovana 16E!
To znamena, ze realna cena vlaku ked ides napriklad Senec - Bratislava nie je 2E, ale 18E!
Denne dochadzanie za 36E.
Toto je priklad "ekologickej", "uspornej" dopravy na ktoru ide z vrecak soferov nepredstavitelne mnozstvo penazi.
Ak by sa tieto peniaze utopene v neefektivnej zeleznicnej doprave pouzili na zlepsenie cestnej infrastruktury tak tu nestojime v zapchach kazdy den aj ked nas stat obera o 3000E rocne na poplatkoch za auto.
Mimochodom ja som si v daniach, spotrebnych daniach a poplatkoch za auto dialnice zaplatil za tie desiatky rokov co odvadzam, ale nedostal ich.
Dokaz, ze cielom socialno socialistickych statov nie je blaho obcanov, ale len oberanie ludi o peniaze kolko znesu a aj viac.
Nie su to tie spike proteiny, na ktorych vyrobu sa mRNA preprogramuju nase vlastne bunky po vakcinacii?
Odporucam zapracovat aj na Hnacka pasoch, nech vedia o nas vsetko.
Covid pas je symbol neslobody a odoberania prav.
Vacsia kontrola penazi vzdy znamena len zvysovanie dani, pretoze ludia maju menej moznosti daniam sa vyhnut.
Mame 75% dane, chceme mat vacsie?
Ako suvisi s mojou zodpovednostou, ked mi Covid donieslo dieta zo skoly?
Preto ziaden Covid pas nema zmysel na povolenie cestovania.
Na bezpecne cestovanie je dolezite, aby v cielovej krajine bola skupinova imunita, pretoze turista moze doniest Covid aj ako ockovany.
Tri mesiace su smiesne. Imunita po prekonani Covid trva aspon rok.
V Cechach maju percento reinfekcii po roku 0.1%, Francuzsko okolo 0,4%.
Pritom sanca infekcie po ockovani je 6-40% podla typu vakciny a stastia.
Takze je na case prestat diskriminovat tych ktori to prekonali.
A co koniec testovania pre tych ktori prekonali Covid?
Vsetky data poukazuju na to, ze imunita po prekonani je dlhodoba, trva aspon rok a lepsia ako po vakcinacii.
Napriklad Cesko za rok od zaciatku epidemie v Marci do 23. Marca 2021 eviduje 1,4 miliona pozitivnych a 1400 potvrdenych symptomatickych reinfekcii co je pravdepodobnost infekcie 0,01% po roku.
Naproti tomu sanca na na infekciu po ockovani je 6-20% podla udajov vyrobcov.
Mam to v Dodge (Chrysler, Jeep) od nova. Auto kupene 2012, nikdy som sa tym nezaoberal pri vymenach pneu, nic naviac som neplatil, funguje paradne doteraz, deviaty rok bez vymeny senzorov/baterii.
Dvakrat ma to uz zachranilo, ked mi pocas cesty krizom cez SK deteklo defekt. Vzdy som dosiel, pretoze som si vedel na pumpach dofukat a vedel som aky tlak aktualne mam. Dofukal som na 2,8, po 100km to zislo na 1,7 dofukal znova a takto som dosiel.
Ale ved to nevadi, pomozes vybudovat statisticku vzorku, aby sa po par rokoch vedelo na co sa zomiera.
Od zaciatku Covidu odporucali Paralen, ktory nepomoze a mozno neublizi, pricom kazdemu normalne rozmyslajucemu cloveku bolo jasne, ze ak Covid sposobuje zrazeniny a Acylpyrin pomaha proti zrazeninam, tak moze pomoct aj proti Covidu.
Covid som mal, Acylpyrin som bral, pomohol mi velmi. Zrazeniny som nemal, pomahal s prekrvenim, kto tuto chorobu mal, tak vie co je tu studene potenie, zimnica, triaska, studene koncatiny. Presne na toto Acylpyrin pomahal, rozsiruje cievy, zlepsujej prekrvenie a tym aj vymenu kyslika z a do krvi.
Ak sa clovek citil mizerne, po Acylpyrine na 8 hodin sa to zlepsilo.
Ziadne velke davky, ja som bral 1-2 denne asi 4 dni najhorsich priznakov.
Mam citlivy zaludok ktory celu tabletku neznesie, tak som si Acylpyrin rozpustil do pohara vody a pil postupne. Takto som znizil koncentraciu v zaludku a zrevach a zvysil vstrebavanie.
Myslim, ze by bolo treba spravit geneticku sekvenciu vakciny, ma obsahovat 2 zname virusy a RNA ucinnu proti Covidu.
Ak je tam len to co tam ma byt, OK, ak nie neockovat.
Sme 13ty, treti zo 4 krajin kde sa uz vlna britskeho variantu prevalila v poradi Cesko, Britania, Slovensko, Portugalsko.
S tym, ze medzi nami a Portugalskom je minimalny rozdiel 1696 vs. 1652 mrtvych na milion.
To nenavidene testovanie a ruska/respiratory nam pomohli, ze nie sme na tom tak zle ako Cesko.
Pockaj zo dva tri mesiace kym sa britska vlna prevali vsade a potom sa mozeme porovnavat a nieco mi vravi, ze na tom vobec nebudeme zle.
Pozri si Madarsko ktore je este len na vrchole vlny, alebo tesne pred a dotiahli to uz na 4te miesto v umrtiach na svete.
A sledujme ako dopadne USA, kde britsky variant je teraz pod jedno percento, takze ich vlna este len caka v nasledujucich tyzdnoch.
Odporúčame