V Turecku pokus o prevrat. My spinkáme. Mainstreamové slovenské médiá nedostali manuál. Či je to ruská recesia?
V Turecku pokus o prevrat. My spinkáme. Mainstreamové slovenské médiá nedostali manuál. Či je to ruská recesia?
Segiňátko Dušanko sa narobí jako kôň. Lebo tie drísty musí preložiť do slovenčiny. Ahlavne si dať pozor, aby tam niečo nebolo gramaticky pritiahnuté za vlasy. Aby ho chudáčika premúdreho, nikto nenachytal...
Magič, Ty vieš počítať? To je dnes "hlod dňa"!!!
Čím väčší glup´tačko, tým väčšie ambície. hahaha
Prisľúbila pritom, že bude rešpektovať rozhodnutie voličov, ktorí v referende z 23. júna rozhodli o odchode Británie z EÚ. A to napriek tomu, že v predreferendovej kampani agitovala proti brexitu, informovala agentúra DPA.
To je choré.
Alebo ako to kulantne povedal Fico "je to nejaký podivný britský humor".
Som zvedavý, prečo "antibrexiťáčka" neodstúpila z interných volieb konzervatívcov s odôvodnením "nech si horúcu kašu vyžerie ten, čo ju navaril". Ináč súdiť, že je sprostá, logicky uvažujúci človek nemôže. Aké sprostosti táto osoba bude z Británie chŕliť na kontinentálnu Európu, budeme musieť strpieť. To budú ale "mayovky". Karla Maya sme za jeho knihy za detstva milovali, ale čo s touto Terezou?
Tu treba urobiť systémové riešenie. Vyhlásených cestných pirátov treba súdnym rozhodnutím zaradiť na zoznam "ceytných pirátov" a to doživotne, s nemožnosťou do konca života zo zoznamu vyradiť. Pri spáchaní zvlášť nebezpečného a zdokumentovaného priestupku až zločinu zaradiť do zoznamu automaticky. Účasť v zozname by znamenala pre cestných pirátov bonusové pokuty, vynásobené dokázaným ročným príjmom a dokázanou zvyčajnou nebezpečnosťou konania. Aj cez hrozbu zatvorenia do basy pre dlžníkov alebo povolenia skútra, či slabého vozidla napr. typu Tico a s výrazným označením "som cestný pirát" viď. označenie "začiatočník".
Ten IDH je niečo podobné ako opľúvané observatórium na skúmanie ľudských práv na okraji Londýna na poschodí nad obchodom s obnoseným šatstvom. Ke´d to Matejovi tak dobre pôjde s jeho expertízami o doprave, potom aj ja si urobím nejaký inštitút. Veď som za mlada 15 rokov robil v ČSAD.
Briti vyhrali na plnej čiare... hahaha
Už sa kontinent nebude dať odžubávať zato, že Británia má za chrbtom rotvajlera, ktorý núti kontinent robiť ústupky Britom. Ten vyhlásený úspech TTIP nech si Briti urobia s Amerikou sami. Strýčko Sam ich vyžerie raz-dva. Ani nepípnu. Aspoň kontinentálna Európa sa poučí na chybe cudzieho hlupáka.
Vy ste ale muderci. Prečo nerobíte svoje deti rýchlejšie ako za 9 mesiacov? Chlop to "rýchlo, zbesilo" zvládne za 5 minút. Ale zmluvný partner = žena na to potrebuje 9 mesiacov. A keď žena 9 mesiacov nedodrží, tak sa rodia takí hlupáci bez rozumu ako vy dvojo. hahaha
Zjednoduším a zhrniem to do jednej či na dve vety.
Američania v honbe za ziskom podporili Nemcov v 1. aj. 2. svetovej vojne smerom na ruský východ. Teraz pred 3. sv. vojnov to robia okato zas...
Čo tu ešte niekto chce niečo nového bublať?
Regulus zober svoj kolbas a ťahaj do GB. Kolbas sa Ti zíde na na panvicu hodiť k vajcam, aby si mal na prvé raňajky vo vysnívanom svete...
Tieto správy sú až príliš povzbudilé a upokojujúce. Chyba vo Veľkej Británii sa po vzájomnom prefackaní chybujúcich politikov môže upokojiť tým, že po vlne nesúhlasu s výsledkom referenda britský parlament nebude mať odvahu vyslať do EÚ človeka, ktorý za Britov vyhlási, že odchádzajú z EÚ. Ešte dôležitejší je výrok z Francúzska, že TTIP ide k ľadu. Čo je podstatnejšie ako odchod Londýna z Bruselského spolku.
Najväčší debakel utrpia USA, lebo ich nátlaková lietadlová loď GB sa dostala do veľkej spoločenskej búrky. A budú musieť utrieť fúry aj zasmoklený nos a potiahnu ta domov "ami go home".
Škóti by teoreticky mohli byť nástupníkmi Británie v EÚ. Je pravda, že v dnešných časoch britská tajná polícia nemôže dovoliť to, čo si dovolila voči Írom keď sa okolo r. 1925 osamostatňovali. Írom sa to podarilo len preto, že voči tajnej polícii, ktorá hrubo povedané "rezala, vešala a iným spôsobom popravovala" vodcov Írov. Íri odpovedali odekvátne vraždami anglických tajných.
No diagnóza u Slovákov v súvislosti s Brexitom. Na Slovensku je veľa ľudí so samovznetlivou povahou. Ešte sa nič nedeje a už samočinne vybuchujú a spôsobujú búrky...
Už dlho na Slovensku sa hovorí, že príde čas na prelžovanie sankcii voči Rusku, Ukrajinci v predstihu pár týždňov začínajú s vojenskými aktivitami skôr provokáciami na Donbase. Oni si myslia, že z toho budú živí...
Koľko rokov im na to treba, aby pochopili, že" pánboh Ti pomôže, keď si pomôžeš sám".
Karty červené v prípade Zemana v Prahe boli rozdávané pracovníkmi americkej ambasády. V Bratislave fungovali taktieť?
Jediným schodným ale nepriechodným riešením je obasadenie /anexia/ Ukrajiny Ruskom, eliminácia benderovského dedičstva a amerického vplyvu /viď horné poschodie ukrajinského ministerstva vnútra/. Po očistení od ľudsky nemorálnych elementov a znormalizovania spoločnosti následné vrátenie celého územia Ukrajiny do rúk normálnym Ukrajincom. Rusi to neurobia, Ukrajinci nie sú až taká hrozba, za ktorú traba urobiť až takú hroznú vec. Väčšie nebezpečenstvo hrozí od nevyspytateľného Turecka a USA.
Ak firma potrebuje prepraviť tovar z jedného bodu sveta do druhého, nikto nenamieta, že ak jej nevyhovuje jeden prepravca /špeditér/, nájde si iného, ktorý určite má inú trasu. Takže aj ten predchádzajúci prepravca bude mať nevyužitý personál, vozidlá, depá a kancelárie. Ešte vypuklajšie je to pri doprave kusových zásielok. Veľké špedičné firmy majú po Európe zriadené linky, z ktorých si tovar v určitých miestach preberajú, až dôjde do miesta určenia. Ak niekto zlyhá, je jasné, že ho do spolupráce nepriberú. Ak k újme príde aj iný špeditér z dôvodu trasy, má smolu. Nikto ho nerieši.
Také podobné pravidlá by mali platiť aj v preprave plynu. Ak nejaká trasa nie je spoľahlivá, je logické, že zákazník objednávajúci prepravu, by mal mať možnosť rozhodnúť sa vybrať si inú trasu.
O2H, si veľmi náročný, chceš mať plyn aj tranzitné poplatky od Rusov cez slovenské územie. To doteraz garantovali Rusi.
Nevadí Ti, že Ukrajinci Ti negarantujú plyn, garantujú Ti len ruské tranzitné poplatky, náklady na prevádzku plynovodov a negarantujú Ti hlavne hospodárske straty v dôsledku nedodania plynu.
Ukroanálnici v 2009 zliezli z ukrozadku hlboko pod čiernu zem, keď plyn náhodou cez ukrorúry nepôjde, ukroanálnici a amerikoanálnici opäť zalezú hlboko do čiernej zeme. Ale pre Slovákov a priblblých západoeurópanov bude neskoro. Budú len garantované ukroorgánmi typu Porošenko, Vianočka straty a straty a veľká zlosť.
Leonku, tých 25-43 mld usd nie je náhodou za 25 rokov? Bo sa mi zdá, že prskavku si nahradil kozmickou raketou. hahaha
Nepozeral som pozorne. Ten nedokončený tretí centrálny pilier /dvojica/ pani Renáta Jal Jaloviarová dokonca dala ako ilustračné foto. Keď sa pozriete na Žilinské dialnice takéto dve dvojice už stoja, jeden má mostovku dokončenú, druhý od tunela je tesne pred dokončením, Tretiu dvojicu za stromami, čo fotoúderník z dialnice.info nezachytil, nafotila pani Jal Jaloviarová.
Odporúčame