A vrátia ho s biľagom ButaTót
A vrátia ho s biľagom ButaTót
Zápaadná Európa dodáva Zálužného armáde lietadlá a helikoptéry bez moderných úprav. Pre veľa lietadiel vedia západné firmy, ktoré sa zaoberali opravou týchto lietadiel, havne Poliaci, dodať náhradné diely. Hlavne, že ministri obrany vykážu kusy. Lietadlá sú z tohto dôvodu a z dôvodu nedostatočne vycvičenej posádky veľmi zraniteľné a keď ich nezostrelia ruskí stíhači tak ruská PVO. Proruskí vojenskí komentátori bojov na ukrajinskom fronte sú z toho udivení...
My na Slovensku máme najväčších igiottov. ŽIaľ treba ich odtiaľ vypudiť, bo sa budeme do smrti za nich hanbiť.
Podstatné budú výsledky vojny, čo sa týka územia. Zelenský s nacionalistami pod komandovaním Američanov plnia plány. Mestá a infraštruktúru naciprápory systematicky ničia, dobijú pokiaľ nepadli za obeť pri útoku ruskej armády. Počítajú s tým, že ruskojazyčný juh a východ krajiny zaberie Rusko, Stred a západ ostane vcelku, buď si ho rozoberú okolité štáty. Charkov je jasný do ruskej zóny, Kyjev a Odesa sú otázne. O obe mestá majú eminentný záujem obe strany. Ruská armáda, aby nedopustila rozbitie Kyjeva, od Kyjeva sa určitom momente stiahla. S útokom vyčkáva na vhodnú chvíľu, vhodná chvíľa platí aj na Odesu. Oblasti na pravom brehu Dnepra pri prípadnej proruskej správe budú veľmi-veľmi problematické. To akým smerom v delení Ukrajiny sa Rusi rozhodnú uvidíme, keď budú Rusi na pravobrežnej Ukrajine. Ak ju nerozbijú, tak ju chcú aj spravovať. Alebo neporušenosť západu vymenia za neporušený Kyjev a celú Odesu. Ak západ Ukrajiny rozbijú, bude ponechaný na oprášený Marschallov plán.
Zlodeji z USA a Európy dostanú od Ruska tak trt makový. Rusi, ak majú rozum, tak predajú do USA a Európy len to, čo by sa im pokazilo, alebo to čo nevedia uskladniť resp. predať.
Ropu berie India, spracuje ju a benzín, naftu rozpredá v Ázii či opačným smerom do Európy tankermi posiela zvyšok benzínu a nafty do Európy.
S plynom Rusi majú väčší problém, nejde skladovať, nuž Európa berte. Za pár mesiacov Rusi ťažbu utlmia, resp. im cez prostredníkov vyrobia tankery na LNG. Že Rusi exportné terminály nemajú? Za peniaze kapitalista urobí čokoľvek. A teraz, čo Rusi rozmetali akože normálne myslenie západu a mrznúce deti doma urobia svoje. Veď minulý mesiac ich zaevidovali máličko, iba 80 ks. A to Nemci cez Gazprom Germania zhabali 3 ks LNG tankery, čo vozili plyn do Japonska. Japonci sa určite potešia, expremiér Abe mohol by byť rád, že sa toho nedožil...
Všetky plynovody Európy sa stavali maximálne efektívne, aby boli čo najmenšie náklady s čepaním plynu, t.j. aby plyn bol čo najlacnejší a zákazníci zaplatili čo najmenej. A potom sa k tomuto filigránsky stavanému dielu postaví plesnivý dedek skaderukaskadenoha so sčervenalým ksichtom a prehlási, že Nordstreamy sú nedobré. Filigránskych staviteľov z Ruska aj Nemecka musí j-bn-ť. Zároveň celú nornálnu východnú Európu.
Podľa Vás je podstatná aj hajzelbaba z filmu Pásla kone na betóne.
Na také náročné myslenie nie je vhodný ani nemecký Adolf či Olaf Scholz ani ten štvorpercentný kanadský premiér. Na myslenie v Nemecku bola stavaná Angela Merkel, ktorá v Nemecku začínala ako Popoluška z Ossi alebo pre iných ako sivá myška. Tá si nenápadne systémom šu-šu-šu systémom v Moskve s Putinom navzájom rozširovali obzory, bez toho, aby sklzli do nepodstatných vecí.
Teraz ešte na prevoz na tzv. opravu čaká druhá turbína, čo musia s montážou do potrubia stihnúť do 21. júla.
Tá turbína je na vyvodenie tlaku do potrubia pre uvedenie plynu do pohybu. Od nepamäti sa ako zdroj energie na vyvodenie prúdenia používa prítomný zemný plyn.
Na Energetikainfo Boris Marcinkievič sa vyjadril, že Rusi začali uvažovať o elektrickej energii vyrábanej v bloku jadrovej elektrárne, ušetrený plyn možno predať za peiaze na surovinu alebo výrobu energie niekde ďaleko.. Poslednú dobu sa hovorilo o zabezpečení toku plynu v starom západnom smere na Európu a tiež na východ do Číny. Blízko miesta rozdvojenia týchto prúdov mala stáť elektráreň. Rusko si vie zabezpečiť dostatok uránu, množstvo uránu sa zváža z celého sveta na zvýšenie obsahu izotopu U235 od Kanady, sovietskej strednej Ázie /Kazachstan, Uzbekistan,.../ až po Afriku.
Len ty tu trepeš sprostosti, neotrepali sa ti tie sprostosti samy od seba o tú tvoju dutú hlavu? O chvíľu si sám zavoláš záchranku na psychiatriu...
Ako je možné, že premúdri Nemci sa dali od Rusov napáliť skrze ropu a plyn. Kým Gazprom ako odborník riadil dopravu ropu plynu, aj čiastočne výrobu výrobkov z ropy, všetko išlo hladko. No pokiaľ premúdrelé zelené mozgy vedeli len čo nechcú, dokonca vedeli aj zakazovať, avšak ako urobiť a korektné nemecky dokonalé riešenia nenavrhli. Bo nato treba čas a rozumieť veci, no a politici s výnimkou Putina a Merkel si na to nenašli čas.
Lež na čele Nemecka a Európskej únie sú ľudia, čo nič nevedia, len ukazujú ľuďom ktorých zamestnali, že im to vybavia. Ale eurohlupák saobklopuje ďalšímihlupákmi, ktorí rozum nepojedli a vedia na hlúpe nápady len pritakávať. Jak je to možné, že Putin zo zaostalého východu Európy, kým niečo vyrečie a spustí nejaké procesy, tak to má premyslené do podrobností. Kým jeho partnerom v svojich časoch bola vedkyňa Merkel, ktorá bola nespokojná kým všetkému nerozumela, Európe sa zdalo všetko jednoduché. Hlúpa Európa si po odchode Merkel myslela, že všetko nájde v hypermarkete na polici. Aj chlieb, rožky, pomaly aj bicykle a autá, tiež ropu aj plyn.
Keď nejaký činovník v Rusku zistí, že mu chýbajú tankery na ropu a na LNG, príde za Putinom a ten u iných zariadi, že treba ich zohnať. O tom svedčí aj fakt, že experti kričali, že plyn a ropu nie je čím voziť do Ázie, nedopatrením Rusi uverejnili, že pred 2-3 týždňami zaregistrovali hromadne 80 ks tankerov. Pravda, na ďalší deˇň článok už chýbal.
Ruské kanály píšu, že Nemci nakoniec Kanaďanov zlomili a Siemensovu turbínu pošlú nie do Ruska t.j. do Petrohradu, ale do Nemecka materskému Siemensu. O ďalšej turbíne, ktorá bola vymontovaná, ale z obavy neodoslaná, správy nie sú.
Farage, Tereza Mayová, Boris Johnsson, všetci moderní britskí politici. Vyrobia zmätky a rýchlo utečú. Chudák nástupca, bude musieť bojovať so Škótmi, aby neodišli z britského kráľovstva. S nimi odídu aj ponorky s jadrovými strelami, v súčasnosti kotviace na škótskom pobreží. Čo je výhodné a čo nevýhodné môžu diskutovať v Británii nedospelí jedinci...
Himars je rýchly. Na videu zastavil počas presunu, vystrelil dávku a išiel ďalej. Rusi na Himarsy použijú ukrajinskú taktiku. zistia zo satelitu miesto pobytu Himarsu a pošlú tam niekoľko skupín s pár Javelinmi na štvorkolkách alebo civilných Ladách a urobia Himarsy ručne. A možno tak, aby sa niečo dostalo na rozbor...
Vôbec ak nejaká Ukrajina bude. Američania a západ Ukrajinu potrebujú, kto bude platiť za úvery na zbrane a fungovanie štátu? Ak žiadnej Ukrajiny nebude, USA utrú hubu. Možno aj ukrajinskí politici zo stredu a západu krajiny ak zistia, čo ich čaká, pokúsia sa o pripojenie k proruskému Donbasu.
Načo? Jemu stačí biela čiara, ale dlhšia ako Sulíkova.
Boršč sa varí na Ukrajine, Rusku aj v Poľsku. Z týchto končín som sa dozvedel, že najbohatší je boršč ukrajinský, to tvrdia hlavne tí z Ukrajiny. Ruský a poľský boršč nie sú tak bohaté. Stála platí tá povedačka "akú mala, takú dala", teda v tomto prípade platí, čo gazdiná našla na záhrade a v komore, to do boršču dala. Pre všetkých platí, že všetci horemenovaní boršč majú radi, pokiaľ nie je ich národnosti, trochu pohundrú, ale zjedia.
U nás varila boršč stará mama od Ľvova.
Slavín pekne stoj a správaj sa ako iný slušný a sporiadaný obelisk v Európe. Netrep blbosti.
Máš smolu, osvedčený úspešný manažér takejto zmeny a jeho pomocnica vyšívajú v chládku. Jedine, že by Slovensko získalo náhradného managera, veľa ľudí by zo srdca prispelo.
Prvé mesiace aj rok budú Rusi fungovať so stratou, pokiaľ sa nepodarí plne zorganizovať výrobu. Veľa zahraniční výrobcovia, hoc ruský trh museli opustiť, pre Rusov urobili. Postavili montážne a výrobné linky, naučili Rusov ako sa to robí. Na tú časovú medzeru Putin má fond na podporu výroby peňazí je dosť, no nie na plytvanie. Ak Číňania dokázali nakúpiť kolabujúce, no ešte fungujúce automobilky v Európe, podarí sa to aj Rusom. Všetko sa dá kúpiť a zorganizovať.
Predstavu mám. V r. 1913 či 1914 môjho deda z Moravy ako sklárskeho majstra získali do sklárskej fabriky do Petrohradu. Poslali lístok na železnicu do Haliča. Na konečnej čakal koč na zvyšok cesty.
Uzbekistan má rozbehnutú výrobu nákladných automobilov a autobusov. Vyrábajú od dodávok po klasické nákladiaky, od minibusov až plnohodnotné autobusy ako u nás. Odberateľmi sú krajiny bývalej strednej Ázie od Kazachstanu po Kaspik. Jasné, že výrobu organizuje Japonská automobilka. Sumár vyrobených kusov dosahuje ročne v tisícoch kusov.
Tu to s automobilovou výrobou vyzerá dosť sľubne. Na rozmery výroby automobilov ako v africkom Maroku, kde sa ročne vyrába cez 100 tis. osobných vozidiel budú musieť popracovať. Teraz majú šancu. Ak Autovaz v Uzbekistane výrobu rozbehne, časť výroby určená pre Strednú Áziu tam určite zostane.
Odporúčame