Neviem, či exceloví ekvilibristi z ÚHP chápu, že na Slovensku na elektrifikovaných tratiach sa používajú 2-3 napájacie sústavy. Či chápu, že na Slovensku sa hlavná trať prerába na rýchlosť 160 km/hod. Že južný ťah cez Zvolen je tak rozbitý, že vlak predbehne lepšie fyzicky vybavený cyklista. Push-pull jednotky, čo sa nakúpili bežným pohľadom rýchle rozlíšite. Na jednej napájacej sústave jazdí úhľadná súprava s čelnými vagónmi pasujúcimi k vloženému vagónu. Na ostatných dvoch sú na jednej strane čelný vagón s pracoviskom rušňovodiča a na druhej strane lokomotíva. Že vagóny bez motora vyrába ktorási ŽOS, motorové vozne vyrábajú dajme tomu v Plzni. Už to je komplikácia. Motorová jednotka Bombardier alebo u nás v ŽOSke vyrábané prídu od začiatku do konca vlaku rovnaké a z jednej fabriky. A že vlakové súpravy nie sú pečivo v regáli v Tescu, ktoré si kúpim hneď a taký druh, na ktorý mám akurát chuť.


