Každý slovenský výrobok ktorý sa podarí umiestnit na zahraničné trhy prospeje slovenskej ekonomike obvzlášť ak ho vyrába slovenský výrobca aby zisk zostal na slovensku a následne sa dostal spat do domácej ekonomiky. Čo sa týka Číny a jej trhu s mliečnymi výrobkami mnoho dodávateľov z mnohých krajín malo záujem sa presadiť na čínskom trhu a podarilo sa to slovenským výrobcom. Treba to brat ako úspech a že v tomto segmente výrobkov máme ešte kvalitu...SNS v tomto prípade skutočne pomáha tomuto štátu keď sa snaží pomôcť slovenským výrobcom a podnikateľom presadiť sa na zahraničnom trhu.
Čaputová by si mala zvážiť či bude zastupovať záujmy Slovenska alebo EU. Jej ďalšie fatálne diplomatické zlyhanie. Čína dosť citlivo vníma túto tému a Slovensko nie je napr Švajčiarsko aby si mohlo dovoliť bez mihnutia oka prísť o zakázky. Mala by sa začať učiť diplomacii Slovensku to len prospeje už keď je vo funkcii.