Človeče, ty si riadne jednoduchý človek.
Pre Slovensko to nemá žiadny význam. Tomas Halgas si pomohol, ale myslím si, že domov príde tak raz za rok. Jeho deti už po slovensky nebudú ani vedieť. Celkový prínos pána Halgaša pre Slovensko: 0,00. Dovolím si povedať, že možno aj mínus. Bol by som ŠŤASTNÝ, keby som sa MÝLIL. Ale keďže s Nickom budú ďalej pracovať pre Twitter, … Dajte o pár rokov článok, ako tu rozbehol IT firmu a zamestnáva šikovných mladých ľudí.
Vinníkov potrestať exemplárne. Ale nie iba väzením. Zhabať majetok. Ale toho sa asi nedočkáme. Peniaze už nik neuvidí a v národe ostane zas pocit zloby, nenávisti a bezmocnosti. Odnesie si to súčasné vedenie štátu.
To je v tejto chvíli irelevantné.
Tak teraz, keď to majú aj v hlavnom meste, sa s tým začne konečne niečo robiť. Ako so všetkým.
Žiadna krajina uhlíkovú neutralitu nedosiahne. Ani v Afrike už nie, pretože chcú žiť rovnako, ako my. Všetci nás len tak namotávajú. Čo už sa všetci zbláznili?!
Tvoj subjektívny pocit bezpečnosti je úplne irelevantný. Boli to rachotiny. A keď si si to vedel tak úžasne udržiavať, prečo teraz jazdíš na japonskej sračke? Alebo sa z teba stal zhýčkaný (po slovensky rozmaznaný) hlupák?
Prečo by mali niečo prestavovať? Stačí len vyrábať to, čo robili doteraz, a fungovalo to.
Nových tam nedajú, keď tie miesta zrušili.
A ďalšie pracovné miesta vytvorili pracovné agentúry. Čím viac agentúr, tým sa budeme mať lepšie. Boh im žehnaj.
Najskôr by tu musela byť infraštruktúra. Potom nech sa páči. Ale poznám také cesty prvej triedy (!), kde je strach jazdiť autom. Nedajboh oproti kamión. Šírka ako za Márie Terézie.
Nepochopil som ich taktiku. Ťahali celý čas ako blázni, odpárali Peťa, a potom pred cieľom boli prekvapení, že ostatní im stačia. Mohli začať pretekať 50 km pred cieľom a dopadlo by to istotne lepšie. Ale nevadí. Aspoň urobili pekné preteky.
Ty, bruzer, si emocionálne narušená osoba. Intelektuálne tiež nič moc, to je jasné. Škoda že takí sa tu môžu vyjadrovať.
A čo tak prestať sa množiť. Afrika je časovaná bomba. Množia sa ako kobylky a snívajú o živote v Nemecku a Švédsku.
Najsmiešnejšie je, že ešte aj tak si musel mať na prácu x povolení a v 99% prípadov podradná práca. A po vstupe do EU to platilo ešte osem(? - opravte ma, ak to bolo inak) rokov.
Kedy minule? Čo konkrétne? Ja to až tak nesledujem, preto neviem.
Čo s tým potom robia? Ak sa to dá farmaceuticky spracovať, tak super. Majú zadarmo drahé suroviny.
Dobre ty píšeš. Len dodám, že rozhodcovia by mohli pískať to, čo vidia, a nie to, čo by chceli vodieť.
Tri, maximálne päť rokov. Veď vravím: tunel Višňové.
Bez ohľadu na to, kto je blbý (pol diskusie), tak ako myšlienka je to rozumná. Ale je to dlhodobý projekt, niečo ako tunel Višňové.
Odporúčame