Ficoviny, to som si všimla. Akurát na srandu už nie je čas, situácia je vážna.
Ficoviny, to som si všimla. Akurát na srandu už nie je čas, situácia je vážna.
Zamata, to, že sa niekto gramaticky pomýli, to sa ešte prežiť dá.
Ale to, že sa dospelí mýlia v tom, čo robia a ešte to považujú za správne, pravdu, to je obrovská chyba hlavne v médiach, ktoré ovplyvňujú masy ľudí.
A keď toto vidia žiaci, ktorí sú ešte naivní a veria v dobro: tak, čo si pivedia? Že klamať, manipulovať je normálne? Toto oveľa viac ovplyvní morálku mládeže a nastaví hranice, že keď je človek vo vysokej pozícii alebo verejne činný, či už ako politik, novinár, tak može všetko. A že sa mu "prepečie", odpustí všetko.
Oprava: Myslela som prečítala....a tak som si ho vyhľadala.
Rychlo som to odklikla na poslanie a až potom prišla na to, že tam mám gramatické chyby.
To som si prečátala už pri písaní článku.
Dokonca ani jej meno pri videu nebolo, tak si ho vyhľadala.
Tak má pravdu alebo nemá? To je podstatné.
Luna5, Trumpovi, ani Zelenskemu neverím, ale Trump povedal pred časom toto (je tam video s ním, kde to priamo hovorí´):
https://popelka.blog.pravda.sk/2025/12/04/do…
Predpokladám, že toto je pravda a dá to vyšetriť. Takže sa nedivím, že Zelenského má už plné zuby.
Okrem toho, europoslanec Braňo Ondruš upozornil vo videu na toto:
https://popelka.blog.pravda.sk/2025/09/15/ze…
Tak za toto, čo predvádzajú, neuznávam ani jedného z nich.
Feren, ale Huliak zase tvrdí toto (v článku je video, kde hovorí Huliak, ako sa rozhadzuje vo vláde):
https://popelka.blog.pravda.sk/2026/01/17/ru…
Tak je to pravda alebo nie je? T si Fico ešte nevšimol?
A čo sa týka rokovaní, tak už dánejšie v jednom rozhovore hovoril majiteľ Juty (ČR) Ing. Jiří Hlavatý, že skutočné rokovania a dohody sa robia v zákulisí, "za zavretými dverami" a keď je to už oficiálne jednanie, tak povedia len výsledok, na čom sa dohodli. Napísala som to svojimi slovami, ale tu ide o podstatu. Dohody sa nerobia na oficiálnych jednaniach.
On j majiteľ firmy, bol aj poslanec a hovoril zo svojich skúseností.
Fico by v prvom rade mal šetriť vo vláde, lebo ja ako obyčajný človek mu dovtedy veriť nebudem, pokiaľ s tým nezačne on sám. Predpokladám, že taký zázrak sa nestane.
Dovtedy všetky jeho slová beriem s rezervou, neverím mu.
Ferro, to "šialenstvo", čo sa deje dlhé roky vo svete podľa mňa možu zastaviť média objektívnym informovaním.
Ale podľa mňa k tomu nedojde.
Novinár a režisér John Pilger mal bohužiaľ v tomto dokumente pravdu:
Ferro, ale Zelenskyj si dovoľuje len to, čo mu EU a média tolerujú roky.
Všetkých nás šikanuje štýlom, že on potrebuje a nech mu dáme.... Takže nie je divu, že je neskutočne drzý.
Europoslanec Braňo Ondruš na to upozorňoval vo videu pred pár mesiacmi, tu som ho uverejnila:
https://popelka.blog.pravda.sk/2025/09/15/ze…
A Donald Trump: USA sa tiež správa povýšenecky dlhé roky, ako keby boli vládca sveta.
Aspoň raz urbil dobrý skutok, keď ppovedal tieto slová:
Zamata, myslím si, že samotné média a moderátori, novinári o takúto debatu o médiach nestoja.
Lebo nechcú prísť o svoje dobre platené miesta. Nestoja o žiadnu kritiku, veď oni to predsa robia dobre.
V Slovenskej televízii pracuje moja spolužiačka, jej otec bol vysokopostavený komunista a namyslená bola už na strednej škole.
V tomto článku som ju spomínala, je to Zuzana Vicelová a má na starosti komunikáciu v RTVS:
https://popelka.blog.pravda.sk/2024/06/08/ma…
Ja mám pocit, že novinári žijú vo svojej bubline, nevidia reálny život a nevidia koľko škody možu svojou "prácou" sposobiť. Vidia len seba, svoju výplatu a svoje miesto.
Rovnako ako v ČT, tiež si bránia len svoje miesta a svoje výplaty. Teraz je okolo toho debata v ČR, lebo im chcú zrušiť poplatky, aby boli financovaná zo štátneho rozpočtu. Tak to sa boja, že bude menej peňazí.
Ale kvalita médií ich nezaujíma. U novinárov je najhoršia tá ich neomylnosť...
.
Oprava: myslela som: keďže sa o tom bežne v médiach nehovorí, tak asi to nie je známe.
Ale som to do článkov na blogu dávala viackrát. To znamená, že Slovákov to nezaujíma, čo sa tam skutočne deje, len nadávajú v diskusii. Ale najprv je potrebné si zistiť fakty od ľudí, čo tam žijú ....
Ferro, komentár k tomuto Vášmu príspevku som dala nahore, aby to nezapadlo medzi ostatné príspevky. Lebo si myslím, že je to doležité.
Nesúhlasím s Vami a hore v diskusii som to popísala..
Tuto situáciu nevyrieši viac peňazí, ale skutočné zlepšie fungovania tejto "organizácie" na hranici.
A čo sa týka Zelenského: tam sú nutné mierové jednania, veď ide o životy bežných ľudí a to je najpodstatnejšie.
Ďalšie články, kde som uverejnila odkaz na toto video s Marekom Bokom o tom, ako to funguje na východnej hranici s Ukrajinou dlhé roky:
https://popelka.blog.pravda.sk/2023/10/28/st…
https://popelka.blog.pravda.sk/2024/08/16/pr…
https://popelka.blog.pravda.sk/2023/11/17/ca…
https://popelka.blog.pravda.sk/2023/11/16/sl…
Takže uverejnila som to v 5 článkov, to video má na youtube cca 330 000 videní, je to video z roku 2022 a Slováci to nevidia alebo sa o to nezaujímajú, čo sa tam deje dlhé roky?
Ja za to nemožem, že veľké média o tejto téme mlčia.
Keďže sa o tom bežne nehovorí v médiach, to neznamená, že to nie je pravda. On to asi vie lepšie, keďže v tej oblasti žije.
Ferro,
tvrdíte v tejto diskusii: "Preto súhlasím s navyšovaním výdavkov do obrany, ale hlavne do obrany pozemnej - hraničnej. Do pohraničnej stráže! Hlavne našu východnú hranicu!"
Ale to by skutočne musela i fungovať tak, ako má. Už teraz dlhé roky nefunguje a navyšovanie peňazí to nezlepší. A kto to zaplatí? Zase vyššie dane?
Ferro, na to, že ste z Košíc a neviete, ako to funguje na východnej hranici, to je smutné a naivné. Možno iné články na blogu nečítate a keďže sa o tom bežne v médiach nehovorí, tak asi to je známe.
O tom ako funguje polícia a SISka v súvislosti s východnou hranicou hovoril v rozhovore i michalovský novinár Marek Boka. Už som tento rozhovor dávala viackrát do článku na blogu.
Tu je originál video z youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=bMMWNubX66o
Odkaz na toto video som uverejnila viackrát v článkoch na blogu, napríklad tu:
Máte pravdu. Prípadne rozhovory a nadpriemernými učiteľmi, ktorí skutočne niečo deti aj naučia potrebné do života. Ktorí nevyžadujú len memorovanie.
I ja mám pocit, že je tu príliš veľa článkov s hercami, komikmi....ako keby to bolo najdoležitejšie povolanie, ktoré posunie Slovensko dopredu.
Dovod na protesty je a peniaze bohužiaľ rozhodujú o všeetkom, v tom máte pravdu.
Nezmenila to za tie roky ani cirkev, ani oni nežijú len z etiky a morálky.
Mnoho ľudí si neuvedomuje, že moderátori sú nadpriemerne za svoju prácu platení a v RTVS dokonca z daní občanov.
Okrem toho, ich informácie majú veľký dosah najmä na naivných voličov. Takže mali by zvažovať, aby nevysielali propagandu, ale seriózne informácie. A aby mnohé informácie neignorovali.
Nemala by sa sila médií zľahčovať, bagatelizovať. Informačná sila médií je veľká, preto by mali robiť svoju prácu seriozne a nie podsúvať nám informácie, čo si máme myslieť. To si dokážeme vybrať i samy, ale mali by vysielať seriozne informácie, občan si potom vyberie sám.
Ako povedal český novinár Milan Vidlák, nie je doležité, čo sa v médiach uverejní, ale to, čo sa neuverejní.
To video som uverejnila už dávnejšie, je to prvé video v tomto článku:
To video s Marekom Bokom je fakt sila.
Koho to zaujíma, nech si pustí aspoň prvých 10 minut.
Do článku som zabudla napísať ešte ďalšiu svoju skúsenosť s Arpádom Sotészom:
Mala som vtedy so sebou týždenník Moment, kde bol rozhovor s jedným utajeným svedkom. Kritizoval tam, ako nefunguje polícia pri ochrane svedkov, ako na neho kašlali a v podstate ho nechránili. Nakoniec z tej ochrany dobrovoľne odišiel a v podstate nikto nevedel, kde potom vlastne je.
Ukázala som to tomu novinárovi a len pohrdavo kývol rukou a povedal ironicky: "Ten?"
Ako keby na vine bol svedok a nie polícia.
Takže pán novinár jedno hovorí do médii a druhé robí v skutočnosti.
Odporúčame