Moje skúsenosti s ČT a Norou Fridrichovou:
https://popelka.blog.pravda.sk/2022/04/22/no…
Bohužiaľ českí novinári mi pripadajú tak podobní: oni určujú, čo je podstatné a čo si máme myslieť. Je to jedno, či je to z ČT alebo z iných médií.
Moje skúsenosti s ČT a Norou Fridrichovou:
https://popelka.blog.pravda.sk/2022/04/22/no…
Bohužiaľ českí novinári mi pripadajú tak podobní: oni určujú, čo je podstatné a čo si máme myslieť. Je to jedno, či je to z ČT alebo z iných médií.
Robili to v Slovenskej televízii bohužiaľ už za Rybníčka, spomínam to vo svojom článku na blogu z marca 2012. Proste niektoré info neuverejnili.
Obaja máte pravdu.
Keď ste si všimli teraz v poslednej dobe zrušenie relácie 168 hodin. Nora Fridrichová sa v rozhovoroch vyjadruje, ako keby mala nárok v ČT a v rovnakej relácii pracovať do dochodku.
Ona si ani nepripúšťala nejakú kritiku. Lenže podobne fungoval Wollner. Bohužiaľ i Drtinová z DVTV funguje divne, dosť v rozhovoroch útočila na hosťa.
Nedávno som čítala rozhovor s už bývalým riaditeľom RTVS Ľubošom Machajom a on sa tam vyjadroval v tom zmysle, že pre neho je podstatná kritika od mediálnej rady. Napísala som svojimi slovami, ale snažila som sa vystihnúť podstatu.
Mám pocit, že novinári sa správajú ako nadľudia s patentom na rozum a ešte nežijú v reálnom svete, ale vo svojej bubline.
A kde na to chcete vziať?
Zvýšiť dane a zvýšiť ceny?
Ja mám pocit, že novinári žijú v inom svete, vo svojej sociálnej "bubline". Ako keby nežili medzi bežnými ľuďmi. Nedokážu pochopiť ich bežné starosti.
U českých novinárov je to ešte viac vidieť. Nie je to u tejto moderátorky, ale vidno to aj v DVTV, v ČT....
V ČR je rovnaký bordél ako na Slovensku. Len to tak verejne nevidno, nehovorí sa tak veľmi o tom. Bohužiaľ.
Diky za info.
Ja ho chápem, prečo tak urobil. Možno by tam bol nešťastný a len jeden z mnohých. Francuzska kinematografia mala minimálne v Europe dobre meno, tak prečo by šiel do neistoty a väčšej konkurencie.
Novinár Arpád Soltész mi na osobnom stretnutí povedal, o pánovi Drábikovi sa nesmie písať, lebo pomohol vláde predať VSŽ U. S.Steelu.
Oslovila som ho v roku 2001 a stretol sa so mnou osobne v Košiciach. Takže je to novinár, ktorý už pred rokmi o niektorých kauzách neinformoval....i on má veľký podiel na tomto bordéli, keď ako novinár mlčal. A informácie odo mňa mal. Nezaujímali ho.
O novinároch som písala v tomto článku:
https://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/05/po…
Kauza VSŽ:
https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/06/ev…
Fakt "nepodstatná" téma pre Slovensko:
Podľa profilu 75 rokov, takže asi dochodca....a to si máme vážiť dochodcov? A za čo? Že tolerujete takýto bordél?
Nech to vyriešia na prvýkrát a majú pokoj.
Za čo sú vobec platení? Za prázdne reči?
Ich výhovorky, prečo to urobiť nejde ma nezaujímajú.
Argumenty by neboli? No neboli, lebo ste len troll, však?
Článok už bol stiahnutý z titulky, asi niekto rýchlo zasiahol, lebo sa mu nepáčil.
Ale ja som v článku uviedla odkaz na konkrétny článok z noviniek, kde citovali Fica.
Máte pravdu, ale bohužiaľ generálny prokurátor pravdepodobne konať nebude.
Ja som bola presvedčená, že ten komentár patrí mne.
Sama som včera Lune napísala, že to prehnala s tým článkom.
Samozrejme ako ostatní kriticky pišúci diskutujúci, aj mňa skritizovala. Tiež sa nemám vyjadrovať k jej článkom. To mi doporučila už viackrát.
Každý bojuje s bordélom ako vie a v rámci svojich možností.
Najprv potrebujem mať kde bývať, za čo žiť a zamestnanie.
Vy to máte, preto to považujete za banalitu.
Alebo si myslíte, že dane som mala platiť len na to, aby ste Vy mala stály plat a žiaci nemuseli platiť školné a zdravotné?
Nemala som voči Vám nič, ale po dnešku Vás považovujem za blbku, ktorá si myslí, že som len žaloba a mám žiť na ulici a myslieť si možem len to, čo považujete Vy za správne.
Nie ste o nič lerpšia ako Luna5. A to vážne hovorím, že do dneška ste mi nevadila.
Ale vadí mi ľahostajnosť. Keby som bola Kuciakovcami, Lučanským alebo Ankou Žitnou, tak by ma Slováci bránili.
Tak som nikto a Slovákom nevadí nejaká nefunkčná polícia, prokuratúra, ktorá je platená z daní občanov. A cenzurované média, ktoré propagandu nerobia zadarmo.
O tom, čo sa deje v zdravotníctve som písala už v roku 2012. Prečo by to niekoho zaujímalo?
Vadiť vám to začalo až v čase corony.
https://popelka.blog.pravda.sk/2012/08/02/z-…
Končím diskusiu, je to s Vámi strata času.
To je žalovanie, keď v Rezešovských firmách rozkradli miliardy vtedy ešte korun, keď nefunguje slovenská polícia a prokuratúra, ktoré berie plat z daní pracujúcich občanov a keď média o týchto kauzách mlčia, i keď za to berú plat?
Vy obhajujete rozkrádanie?
https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/pr…
O akom žalovaní hovoríte, pani učiteľka?
Keby ste nemali na výplaty a milí žiaci by pocítili, že ich rodičia musia platiť školné, lebo je rozkradnutá republika, tak by ste prestala nielen Vy, ale i oni, hovoriť o žalovaní.
A polícia a prokuratúra nefunguje bez ohľadu na to, kto je pri moci. To ste si mohla všimnúť pani učiteľka Malinová.
Riešite nejaké články a uniká Vám dlhodobá skutočnosť.
Myslela som si naivne, že ste lepšia ako Luna5. Vidím, že nie ste.
Vy predsa nebudete čítať o tom, ako v skutočných prípadoch niečo nefunguje. Tak neberte plat z daní občanov.
Tak a dosť! Čo si o sebe myslíte?
Zo Slovenska som musela odísť, lebo som tam nemala ani prácu, ani bývanie. To Vy máte.
V ČR som zase prišla o oboje. A Vy máte ten hlavný problém riešiť, či čítam Vaše články?
A nechcete mi zaplatiť kvalitného právnika, keď som v dvoch krajinách bezdomovec bez akéhokoľvek prijmu?
Neprajem si, aby takáto učiteľka brala plat z daní občanov, keď jej hlavný problém je, či čítam jej články.
Moj hlavný problém je, aby aj takéto sebastredné osoby sa starali o to, či na Slovensku funguje polícia a prokuratúra, média a či sa dá dovolať spravodlivosti v primeranom čase.
Tu je to popísané a nebudte pani učiteľka lenivá a prečítajte si to. Diskotovať o tom nemienim, vyriešte to, keď máte čas rýpať do druhých.
https://popelka.blog.pravda.sk/2024/06/10/rt…
Vy o tom píšete, ja to zažívam od roku 2000 a zničilo mi to život. Dane, ktoré som platila šli aj na Váš plat. A ja som bez bytu a bez prijmu. Chápete?
Ja som si spomenula, že to bola Parížanka. Ja som tu diskusiu medzi Vami dvomi čítala.
A nebola to priama príbuzná, ja som ten článok čítala. Bola to nevesta mojej sestry, ktorú nepoznám. A sestre moja mama pomáhala vychovať tri deti, hlavne finančne. Jedna vnučka cez týždeň bývala u mamy lebo tam chodila do školky, kde jej varili bezlepkovú stravu.
Mama jej pomáhala i na úkor mňa. Sama mi to povedala. Potom sa ma snažili obrať obe sestry o podiel na rodičovskom dome. Cirkusy robili už v čase, keď mama umierala po mozgovej mrtvici.
O tom čo sa dialo v rodine som písala už v decembri 2012. Tiež bol ten článok stiahnutý z titulky, lebo by som poškodila dobré meno novinárky.
Veď možte rovno napísať meno: tuším to bola Parížanka...alebo žeby Malinova?
Mýlim sa?
Predpokladám, že ste svojprávna, máte vlastný rozum a rozhodnete si sama. Skor je otázne, prečo to niekto urobil a prečo si sama neoverujete, čo Vám kto nakecá. A či Vám nepripadá divné, keď miesto vyšetrovania zničia život mne. Nepripadá, lebo asi ste jedna z nich, však?
Veď ste mi písala, že maily odo mňa hádžu do koša, vysmievajú sa mi....
Ja som na túto situáciu upozorňovala sama, v jednom článku. Bol rýchlo stiahnutý z titulky. Takže som sa nemala ani ako brániť na blogu:
https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/14/oz…
Kritizujete Malinovú, ktorá moje články nečíta, ako mi sama napísala. Ale keby nedostávala výplatu z dnaí občanov, to by jej vadilo. Lebo dane som dlhé roky platila i ja...preto mi vadia ľahostajní občania.
Lenže Vy Luna 5 tiež nejednáte fér.Nič o tom neviete,len ma ignorujete:Luna5, Malinova, Brehy1.