nummimu a catovi v pohode stačí aj toto :)
Lietadlo v metánovej bubline spadne tiež. Metán je riedky, ľahší ako vzduch.
Mne to sedí naozaj na ten metán. Spoľahlivo potopí aj lode, aj spadnú lietadlá. V dosť veľkej metánovej bubline spadne všetko.
Magnetické pole s tým nič nemá, prečítaj si môj predošlý príspevok. Keď niekto napíše slovo "anomália", tak by mal aj napísať aspoň zhruba, ako veľká (2x, 3x...10x..) Aby sme nezistili, že tá anomália robí 20% z priemeru. Aby z komára nebol somár.
"historické námorné spisy" z tej doby znamenajú dnes asi toľko, čo v 17. storočí náuka o ohni a flogistone.
Magnetických anomálií je po zemi hromada. Všetky oblasti, vrátane BT ale majú tak nízku indukciu, že v porovnaní indukcia pri bežných zariadeniach v živote môže byť aj 100x vyššia, a nič strašné sa nedeje.
Naozaj nič. Až pri indukciách zhruba 20-50x vyšších, ako v kvalitnom elektromotore (v motore je pritom už asi 10000x viac, než predstavuje zemské magnetické pole) začínajú žaby levitovať. Preto, že obsahujú veľa vody. Nie všetky prvky levitujú podobne.
Keby sa spýtali mňa, tak ja toto tvrdím ľuďom aspoň 10 rokov. Raz som mal akúsi príčinu sa nad tým zamyslieť, a táto verzia sa mi vidí najpravdepodobnejšia, aj najfyzikálnejšia. Teda som takú hypotézu buď kdesi čítal a prišla mi rozumná, alebo mi to došlo hneď, ako som sa dozvedel, že sú v Mexickom zálive ložiská plynu.
Metán je ľahší ako vzduch, lietadlo v ňom neuletí, stratí vztlak a spadne. Loď v nabublanej vode tiež ide ku dnu, klesá relatívna hustota kvapalnej zmesi vody a plynu. Že sa hýbal aj kompas je skôr dôsledok nečakanej zmeny polohy.
Príliš učebnicové postupy, a ignorovanie štatistiky.
Zbehlejšiemu v pohľade na prúdenie tekutín musí byť jasné, že v letectve sa pri zhoršených podmienkach NEdodržiavajú bezpečnostné koeficienty (ako napríklad pri konštrukcii a prevádzke výťahov). Takže preto je aj výťah bezpečnejší dopravný prostriedok, než lietadlo.
Tiež je jasné, že pri vetre, ktorý je nabitý energiou, a obsahuje veľa turbulencií, nie je ani náhodou možné dodržať podmienky potrebné pre vztlak krídla. Pri pristávacích rýchlostiach Medzi 200-300km/h je silný vietor vážnym súperom, vážne a nebezpečne narušuje obtekanie profilov.
Očakával by som, že na krídlach zvrchu budú snímače podtlaku, aby piloti mali lepší obraz o obtekaní profilu, prípadne aj ako ho ovplyvňuje momentálna turbulencia. Možno že tam sú, ale nikdy som to po bežných článkoch nezachytil.
To ani nie. Stále ošetrovatelia majú viac PC, než tí ošetrovaní.
Prečo. To, že niekto vypil 12pív neznamená, že agresívna nemohla byť manželka, a ten s tými pivami v pohode.
cenzor tu zase maže, jedno vlákno vydržalo zopár minút.... bez vulgarizmov a urážok, zrejme "nekvalitné príspevky". Aj "sme" jeden čas začalo dosť mazať, a výsledok sa dostavil. Museli diskusiu poslať cez FB, a celkom dobrý portál zostal na ocot.
Nereagoval ani na vyslanie stíhačiek do Luhanska, a zasypanie námestia leteckými granátmi.
Načo by ho čítal, keď oň vôbec nejde. Robia si podľa svojho bez ohľadu na čokoľvek.
Dohrabal sa k mandátu podvodom. Nie je to nadstranícky človek, plní neslovenskú agendu. Jasný stret záujmov.
Ja vyzývam kisku, aby vrátil mandát, ktorý získal vedomým uvedením občanov do omylu.
Na to máme zákon, vedomé uvedenie do omylu=podvod.
No a demokracia nám nemení farbu ??? A ešte ako. Z pôvodnej azúrovej modrej na jadranskú, potom púštnu, palmovú, žltomodrú, čiernu, a ešte rôzne iné farby farebných prevratov.
Netrapoš ty, a nevnucuj ostatným, čo je umenie. Niekde je hranica. Skús tam miesto srbské lajno povedať iné etnikum, choď to najprv otestovať na verejnosť a uvidí sa, či tu iba nemachruješ ako zelenáč.
Nerozdávaj tu od stola rozumy, ktoré si si poriadne neotestoval.
Odporúčame