Správny prístup. Načo sa hrať na to, na čo nemáme. Stále je to auto lepšie, než motorka, chráni lepšie ako proti počasiu, tak proti ľahším nárazom.
U nás hlavne preto vymýšľame prehnane náročné normy, lebo je tu pár nenažrancov, ktorý sústavne prekračujú rýchlosti, stále sa niekam pchajú a nevedia vydržať v rade. Je to viac o psychike, než o reálnej potrebe. Stačili by ľahké a menšie autá, dal by som na osobák limit 50kW. To musí stačiť každému, ak vie, čo s tým a tiež aj výrobca. To nie je ako 640kB pamäti s Gatesom.
Štýl dnešnej jazdy aj tak nedáva veľké záruky ani extra bezpečným autám, pretože ľudia často nejazdia bezpečne preto, aby bola rezerva, ale znižujú všetky rezervy ať tesne k hranici bezpečnosti. Tak je to aj s denným svietením. Načo mám vidieť 2km, keď hlavne potrebujem poriadne preskenovať 200-300m.