A ty si tu za mna platil cele tie roky zdravotne poistne? Tak najprv mi ho vratte po poruseni pravidiel. Potom si to zaplatim.
A ty si tu za mna platil cele tie roky zdravotne poistne? Tak najprv mi ho vratte po poruseni pravidiel. Potom si to zaplatim.
V preklade - uz sme zarobili a bojime sa, aby sa to nezvrhlo.
http://zvedavec.org/vezkratce/18462/
Zlocincami ste ale zostali.
Asi tak. Kto je potom zodpovedny za Lasicu, Pasku, Virsika, Zbirku, Truskovu a dalsich ?? Zeby tiez vaxeri?
A nevznikaju zrazeniny skoro po kazdej podobnej imunitnej odozve ?
Predam umelu bradu. Zn. Ulahcuje dychanie.
Pouzivaju ju s oblubou aj policajti...
Zasa sa chysta dalsia masivna provokacia s 5G zalozena opat na nezmysle. Video a dalsie materialy. Od 19.1.2022
Moze to mat nejaky ucel na pomylenie ludi, zmatok, nejde vylucit ani subezne vypustenie ineho virusu.
Moze ist o sucast pokracujucej zakopovej vojny...
Mna tu nezaujimaju nejake kecy do luftu, ale fakty s patricnou vahou.
Nechcem sa o tom priet, ale pozrel si si IR spektra CO2? Absorpcne a reflexne? Vedci su krajne nepresvedcivi v stanoveni hlavnych pricin. Fyzike sa venujem dlho a obcas aj intenzivne.
Nesiel tade niekto iny s vlkom a neschytal to vlk za neho?
Tiez vzorec plati len priblizne pre uzky interval rychlosti, aby nebola treba integracia podla rychlosti a nemenili sa prilis v tom intervale odpory.
"m" je samozrejme aktualna hmotnost auta
Ale zase si pekne uviedol a upratal terminy...
Presne tak. V tom sme zhruba zajedno. Aby akumulacia premostila zimu, tak by musela byt velmi dobre vymyslena a urobena, aby z toho nevzniklo neefektivne monstrum.
Existuje velmi jednoduchy pokus, ako zmerat skutocny vykon potrebny na kolesach, ktory hradi valivy a aerodynamicky odpor.
Staci rozbehnut auto po rovine na dialnici bez vyraznejsieho vetra na 110km/h, hodit neutral a odstopovat pocet sekund, po ktorych rychlost klesne na 100km/h
P=(V1^2 - V2^2) * m / (2*t) alebo pre uvedene rychlosti priblizne
P=80*m/t
P vyjde vo [W], m [kg], t[s]
Naco sem davas presne cisla s nepresnymi a nejasnymi predpokladmi.
JA som si zmeral spotrebu na kolesach pri 100km a vysla mi cca 10kW pri 100km/h a 1200kg aute. Auto so standartnymi pneumatikami s neznizenym valivym odporom.
Takze mna nebude zaujimat, co konstrukteri nevedia dobre urobit, a potom sa len furt na nieco vyhovaraju.
Takze pokial niekto nenapise menej ako 15kW/100km ODBERU zo siete pri 100km/h, tak viem, ze nema dobre urobene auto. Pricom ako perspektivne budem hodnotit auto, ktore si zo zasuvky vezme max asi 10-12kWh/100km
Dalsia vec je, ze "zeleni optimisti" vychadzaju z hodnot, ktore su podmienene doterajsimi konstrukciami. Ale konstrukteri este nie su nastaveni na take parametre, aby to premietli do svojich konstrukcii.
Ak to urobia, vysledky budu opat ine. Nevyrubu pol lesa, ale iba zopar stromov.
Tu je pravda niekde v polovici. CO2 najskor nie je prevazujuci faktor, nepusta dlhovlnnu IR zlozku prec len za jasnych noci. Vyznamnejsou a vaznejsou pricinou oteplenia je podla mna narusenie hospodarenia s vodou, strata zelene, prehriatie kontinentu s urbanizaciou a industrializaciou. Je pre to viacero padnych dovodov, ktore nechcu priznat, lebo by si nakadili do vlastneho.
Elektromobilita moze znizit spotrebu fosilnych paliv, a usetrit ho na cennejsie ucely, nez len hlupo spalit v neefektivnych autach. Tiez smog a necistoty sa lahsie rozptylia v elektrarni, nez v meste.
To nie je pravda. Tak ako aj fotovoltika sa NAJPRV vyvinula a az POTOM za na nu zavesili politici. Tak je to aj v elektromobilite. Politici sa zavesili na nu hned ako zacala existovat. A Tesla vobec nebola ten spravny vzor elektromobilu, skor reklama.
To je pravda len scasti. Poda je poda a tu si treba chranit. Nikto tu asi nehovori, ze pestovat repku na naftu je v poriadku.
Ale nevyuzitych priemyselnych striech mame obrovske plochy.
Neboli sme pri tom. Nevieme, co mal realne na vyber. To mozeme teraz len domyslat z gule. My to tu teraz tazko vieme objektivne hodnotit.
Stale je to v rovine hypotez.
Odporúčame