Zvolili aj Madura. Tak preco ho ini nechcu. Dnes reklama obchadza kvalitu.
Zvolili aj Madura. Tak preco ho ini nechcu. Dnes reklama obchadza kvalitu.
Logika plati tak isto aj pre lekarov. Ak nie, tak dotycny nie je lekar, ale sarlatan.
Ak nevies rozumne odpovedat, tak bud ticho. Ak by ludia ako ja nepouzivali logiku, tak doteraz chodia lekari okolo pacienta s virgulou.
Konecne jeden ROZVAZNY CLOVEK a PORIADNY clanok.
Predal? Po mesiaci a po oblbnuti kontroly predaj zrusil. Sa tvaris, ze o tom nevies? Zisti si. Ved to isto moze tak urobit hocikto.
Ale mnohi sa predbiehat nechcu, pretoze to zvysuje spotrebu aj rizika. Bez ohladu na pocet valcov a vykon. Najprv sa kolki len zeniete, a potom cakate v zapche a rozdychavate na krizovatkach, alebo kvasite inde. Kvoli takym ako vy ostatni nesu zbytocne rizika.
Ale su ludia, ktori nechcu predbiehat kamion, hlavne ked vidia cokolvek v protismere. Len ty to nevies pochopit, preco. Malokedy kvoli vykonu.
Preco mi podsuvas evidentne koniny a rozpravas v mojom mene? Zamienas si diskusiu s terapiou? Vobec nic podobne som netvrdil.
Uz pri rychlosti cca 80km/h prevazuje odpor vzduchu, a pri 100-110km/h je to vacsina, dokopy potrebujem na mojom aute 1200kg po rovine vykon bez vyraznejsieho vetra cca 10kW. Da sa to jednoducho zistit, vypocitat/zmerat napr. poklesom rychlosti zo 110 na 100 iba stopkami.
Ta hodnota zdaleka nie je nemenna, pretoze silno zavisi od stylu jazdy, pricom nie je kriticke zrychlenie, ale brzdenie. Neskusaj ma tlacit do polohy laika. Dobre viem, o com rozpravam, uz som to naznacil.
Neporovnavas objektivne. Ani s tym spinanim turba elektronikou.
Ako vedia, ci pomohol kyslik, alebo Remdesivir, ked mu dali oboje? Tak sa diagnostika robi tazko.
Keby robili opravarov, tak by sa videlo s ich logikou. Objektivne horsie je, ze tu istu situaciu nejde opatovne navodit., clovek nie je stroj.
Dalsia vec je, ci testuju naozaj to, co realne skodi. Testy su dost nespolahlive.
A naco "atmosferam" zvysovat vykon? Ked atmosfery dosahuju 40-50kW pri velmi rozumnej ucinnosti a casto vemi rozumnej zivotnosti? Je rozumnejsie pridat stupen na prevodovke, nez davat turboduchadlo.
Nic take ako kriticka hodnota paliva neexistuje. To je fama, alebo nedorozumenie. Alebo problem niektorych konstrukcnych rieseni.
Mne je to jasne do detailov, kedze som sam aj nejaky special motor navrhoval. Ucinnost motora tazko zodvihnut nad asi 50% hlavne kvoli poziadavke na merny vykon a cenu.
Mozes ale vyrazne zmensit mechanicku pracu na premiestnenie z A do B. By si sa cudovala, ako velmi.
V poriadku. Ale naco davat do ruky niekomu vykon, s ktorym nevie zodpovedne narabat.
By som s tym naopak skor suhlasil. Naco je komu 50kW, ked staci aj 30, nehovorim ani o tych vacsich . Vykonom plytvame, nevyuzivame ho dobre.
Naopak je to tlak na znizenie vykonu motorov. Beztak tie motory maju znizenu ucinnost prave kvoli zvysovaniu mernych vykonov. Robustnejsie motory by mali ucinnost vacsiu, spotrebu mensiu. Setria na nespravnom mieste. Vid prispevok vyssie.
Sranda. Vsak je to dobre. Ja na 20rocnom Opli dosahujem priemerne pod 4itre/100km. Pyta sa niekto, ako? Nuz jazdim co najplynulejsie, pouzivam viac spojku, neutral, a zbytocne nebrzdim, brzdenie som zredukoval na minimum, jazdim s odstupom. 55kW motor.
Naco je komu viac, ked na dialnici pri 110km/h staci cca 10kW, podla Cx. Aby mohol ist plne nalozeny 160 do kopca? Alebo na riskantne predchadzanie so ziskom 2 minuty v cieli.
Samozrejme tie testy su aj tak neobjektivne. Zalezi na realite. Take turbo zice zvysuje merny vykon, ale ceu vec komplikuje a v dosledku je to casto horsie. Trh motorov trpi hlavne kvoli hlupym reklamam a este hlupejsim zakaznikom.
To sa svatemu igorovi hovori, ked prepisal firmu na manzelku a svagra, a napokon ju predali Cechovi. Vsak len inzerujte do tych regionalnych novin.
Odporúčame