SND krvácalo najmä na externistoch
1. Tak teda na vine strát SND sú externí umelci - zrejme boli ťahákom takže aký výnos z predaja vstupeniek kde účinkovali? Čiže je treba zistiť efektívnosť nákupu externistov. Možno že tí externisti boli efektívnejší.
2. Umelecko dekoračné dielne nemôžu skončiť v strate -,ich nákladmi musia byť zaťažené jednotlivé predstavenia.Niekto ich produkciu od nich predsa musel prebrať.
3. Centrum marketingu teda nakupovalo od divadelníkov predstavenia lacno a predávalo draho - ide vlastne o odbytovú režiu.- rozpustiť na jednotlivé predstavenia v pomere na jednotlivé predstavenia.
To nemajú skutočne nejakého dobrého ekonoma ktorý by im urobil účtovný rozvrh? Ved to dokáže ekonomka zo strednej školy ktorá má podnikové skúsenosti z priemyslu.
4. Ekonomický úsek a technickoprevádzkový úsek - správna režia.
Takže je treba urobiť poriadnu analýzu a hlavne je treba urobiť odpočet v kalkulačnom členení. a nielen v druhovom členení.