serbastianovi :
presne taký istý dôkaz a s tou istou dôkaznou hodnotou ako terajšie dôkazy WADA proti rusku.
serbastianovi :
presne taký istý dôkaz a s tou istou dôkaznou hodnotou ako terajšie dôkazy WADA proti rusku.
V tej správe chýba jeden dôležitý bod ktorý slovensko nesplnilo a to : Vyčistenie slovenska od príživníckych zelených ekoteroristov.
Malinovej :
Učitelia sa musia brániť primitívnou logickou že neexistuje pričinná súvislosť medzi ich vedomosťami a tým čo odprednášajú a vedomosťami žiakov podľa zásady : Nik nikoho nikdy nič nenaučil, každý sa všetko musel naučiť sám. A toto musia logicky a na príkladoch vtlkať do hláv rodičom a deťom hneď od začiatku školského roku.
Prestante byť svedkom a konajte tvrdo a nekompromisne.Na učiteľov sa vyvíja tlak celkom prirodzene lebo žiaci a rodičia sa snažia vyviniť zo svojej zodpovednosti za svoje vedomosti. Učitelia nech uvedenú zásadu potvrdia tým že budú známkovať nekompromisne a hodnotenie každého žiaka nech dávajú každé rodičovi na známosť priebežne internetom alebo aj písomne.aby rodičia vyvíjali tlak na žiaka a netvárili sa prekvapene.
Učitelia doteraz nepochopili že zvyšovanie ich platov je vlastne tlak na nich a ich charaktery aby nemohli len tak opustiť učiteľstvo lebo si len ťažko nájdu iné miesto s tak vysokým príjmom.
Pochopili ste?
A číta mimo politikov, politologov a médií niekto tie programy poltických strán a berie ich vážne? Odpoveď znie-NIK.
antipolitikovi :
ste hlúpy ak ste doteraz nepochopili že politici si chránia zákonmi svoje nástroje represie - policajtov. Ano taká je spravodlivosť lebo spravodlivosť je rozhodovanie podľa platných zákonov.
malinovej :
1. Píšem o skutočnej t.j o právnej zodpovednosti no a tú učitelia neniesli, nenesú a pravdepodobne nebudú niesť.
2. Ak by učiteľ správne hodnotil vedomosti žiaka podľa to čo má podľa predpisu ovládať v jednotlivých ročníkoch tak je to jednoduché - učiteľ vyhodnotí vedomosti žiaka ako dostatočné alebo nedostatočné bez ohľadu na predchádzajúce hodnotenia iného učiteľa a nechá ho prejsť alebo prepadnúť.
3. Nie je dôležité čo a ako ovplyvňuje vedomosti žiaka - žiak bud učivo ovláda alebo neovláda. Apropo práca sú zbytočné náklady,dôležitý je výsledok. To je vyslovene vec žiaka a rodiča a nie vec učiteľa a ked učiteľa tak len ako poradcu rodičov a nie ako zodpovedného za nevedomosti žiaka.
Má čo chcel - chcel spravodlivosť a dostal spravodlivosť. Tak funguje systém. A nielen v británii.
searovi :
na to aby niekto bol dobrý učiteľ nemusí mať absolvované pedagogické vzdelanie. Vzdelanie je len predpoklad.
tiskarienke :
1. Nedostatočne vzdelaného žiaka nevyprodukovali zlí učitelia ale jeho rodičia.
2. Všetko sa dá porovnať, len to musí mať rovnakú povnávaciu základňu. Ved som vám to už niekoľkokrát napísal.
Karmažínovi :
Pokladník v Lidli nesie osobnú hmotnú zodpovednosť za to že mu sedí pokladňa. Učiteľ s nástupným platom a vôbec žiadny učiteľ nenesie žiadnu zodpovednosť za vedomosti žiakov a dokonca ani za to že vedomosti žiakov sú správne hodnotené. Takže je to jasné.
V podstate ide o určenie ktoré osoby zomreli pri primárnom výbuchu t.j pri delaborácii munície a ktoré zomreli pri sekundárnom a terciálnom výbuchu vyplývajúcich z neprávne uloženej munície.
Za usmrtenie pri
- primárnom výbuchu nezodpovedá nik ak bolo postupované podľa delaboračného predpisu
- sekundárnom výbuchu nezodpovedá nik ak bola munícia v delaboračnom zariadení a hale uložená správne
- terciálnom výbuchu sú zodpovední tí ktorí umožnili a tolerovali nesprávne uloženie a skladovanie munície.
Hlina len potvrdil logický predpoklad že nebudú bojovať proti sebe.
Ja to celé chápem. Mladí sa potrebujú zviditeľňiť no a tak namiesto vyučovania pochodujú po mestách ako zmanipulovaní hlupáci. Zrejme im to vyučovanie nechýba. Takže ja osobne vidím chybu v učiteľoch ktorí majú na ich vedomosti nízke nároky. Problém je v tom že známky za chýbajúce vedomosti sa objavia až veľkým časovým odstupom. A to ešte za predpokladu že učitelia nevyznávajú tú istú filozofiu ako ich žiaci.
Hnusná banda vydieračov je zväz automobilového priemyslu - doterajších dotácií im nebolo dosť sú horší než nemakačenkovia.
Udavačské ošípané zelených ekoteroristov je treba postihnúť za krivé obvinenie a nechať im zaplatiť všetky náklady nimi spôsobené.
fugedimu :
1. Všetko sa má porovnávať len to musí mať rovnakú porovnávaciu základňu tak ako je v matematike spoločný menovateľ.
2. Vy porovnávate ZSSR a USA. Problém však spočíva v tom že v USA vládol slobodný trh a izolacionalistická politika a nikto USA neohrozoval územnými výbojmi. Kým ZSSR bol od samotného začiatku ohrozované imperiálnymi snahami GB+Nemecka+Japonska. Stalinovi pri existujúcom stupni rozvoja ekonomiky a výrobných vzťahom a faktorov ako i reálnej prognozy začatia dobyvačnej vojny voči ZSSR nezbývalo nič iné ako nasadiť donucovací režim na vytvorenie priemyselnej základne ZSSR. Nepriamymi ekonomickými nástrojmi t.j.trhom by to potrebnom čase nedokázali.Stačí si porovnať výrobu ocele 1925/1939/1945. A to im ešte kvantum výrobkov dodali USA v rámci zmluvy Land lease. Ved aj USA trval prechod na vojnovú výrobu od roku 1938 do roku 1942. Problém bol aj v tom že do USA prišiel výkvet najschopnejších emigrantov z celého sveta a tí nevyhnutne chýbali aj v ZSSR.
Nech dajú USA - pre nich je to ľahká pomoc - tlačiarne peňazí pôjdu o pár minút dlhšie.
odusovi :
neurážajte prosím hňupov. Je to vrah slobody.
stoik - kádrovák - nič nezmení na faktoch o posolstve USembassy "slovenským" poslancom aj keby sa ihneď obesil.
Odporúčame