jeden podvozok, jeden motor, jedna prevodovka, jedna krabica - keep up the good work volkswagen
jeden podvozok, jeden motor, jedna prevodovka, jedna krabica - keep up the good work volkswagen
6 stupnovy manual zase... aby sa clovek neustale isiel pogrcat s permanetneho kvaltovania.... sak to je DVOJLITER TURBO BENZIN!! naco preboha 6 stupnov.. kde su tie casi 4 stupnoviek s 5 prevodom oznacenym E... o 5/10 rokov co budeme? radit 8 stupnove manualy a seci budu mat bicepsi na rukach! akokolvek moze byt auto potom "komfortne" ked to setko pokazy X stupnovy manual...
podlamna su automaty fajn.. len to troska treba s nimi vediet... neni to len o tom ze treba kontrolovat olej v prevedovke, ale aj sposob akym sa v meste s automatmi jazdi. Nepochopim, preco niekto neustale pracuje s automatom a to az do takej miery, ze predomnou iduce auto na kazdej krizvatke prebliklo spiatocne svetla, pretoze dotycny stale preradoval z D cez N cez Rko a do P, aby vzapati musel urobit to iste v opacnom poradi. Potom jasne ze su u nas ojazdene automaty v takom stave. Skratka ludia zvyknuty zo skodovic manualov prejdu na nejaky automat a nevedia to. Takze prosim vas pre vsetkych s automatikou... zaradim D a kym nemusim cuvat alebo nestojim niekde dlhsie tak len plyn a brzda.. ako na kolotcoch na autodrome. dakujem pekne krasny den zelam.
6kvalt, tuhy podvozok, same turbomotory, luxusne to teda urcite nebude
Ja si pametam nato ako decak krpaty jak keby to bolo dnes ked si nasi kupili prveho favorita, bol to ten model s modrou metalizou a plastovym ciernym spojlerom inac to malo aj stresne neviem ci to nebola ta najvissia vybava vtedy v roku 93 to bolo nieco neskutocne odlisne nez co som bol zvyknuti, take druhe rovnake auto som uz nikde nikdy ani potom ani teraz uz nevidel, doteraz jazdi, NEHRDZAVIE!!!, a povazujem ho za posledneho skutocneho low costa ktore si clovek vedel udrziavat sam a nahradne diely boli tiez lacne.... dokonca aj te ostrekovace svetiel to malo co bolo nieco fenomenalne. take cosi uz dnes nehrozi, vtedy si ludia vazili co mali, dnes ludia su nestastni s toho co nemaju...
myslim ze diskusiu o rieseni tejto problematkiky by mali viest hlavne ludia, ktori maju priame problemi s ciganmi, seci ostatni su bud naivni alebo lahko nehaju s viest ako stado za jednym nazorom.
nesuhlasim, ak ma niekto rozum a chce auto do terenu kupi si auto do terenu s uzavierkou, stalim pohonom a hlavne vysokym podvozkom s uzkym profilom pneumatik a ani duster ani X6 tuto vlastnost nesplnaju.... su to skratka len velke auta ktore na cestach zavadzaju a robia zo soverov vyblikujuce hoveda...
tlacitka, hovadinky kozene priplatkove blbosti secko fajn no ten pocit ked s vyklepanymi zubai s toho clovek vystupi po polhodinke jazdy ani najluxusnejsie kozene sedacky natom by nezmenili..
heheh pekny ofajc ked manazer strednej triedy dostane passata, a manazer visej triedy dostane Suberb:) neni su nahodov tie auta rovnakej triedy ci sa mylim?:)
pre mna bol posledny zaujimavy rok autosalonu 2007 vtedy tak nejak prislo mnoho noviniek a vseetky znacky mali zastupenie a bolo sa naco pozerat a malo to jakz taku uroven...
no ani sa necudujem poslednym rokom, autosalon nema v podstate nic nove ponuknut pokial tam vyslovene niesu predstavene koncepty a studie a niesu urobene nejake dobre technicke prezentacie... no ani ma to neprekvapuje, povedzme si uprimne vacsina ludi len pride na autosalon aby vyfasovali siltovku a nejake prospekty si pobrali do sacku, najlepsie ked predtym si zjedia nejaku dobre mastnu klobasu a potom sadaju do full kozeneho interieru auta a obchytkaju secky tlacitka a sedacky, pricom vlastne ani zdaleka ten segment nieje to co potrebuju alebo si len scu vyskusat ake to je... pretakychto ludi sa neoplati robit nejaky kvalitny osobny marketing tam na mieste, pekne dievcata su tam uz len ako pro-forma aby sa bolo naco pozerat... absencia znaciek jasne naznacuje efektivitu propagacie aut na autosalone...
ja by som scel skodu 1000 MB, povodny zachovaly stav...
nj to urcite ved to je cela pointa, SUV nikdy nebolo a nebude usporne, podla mna je 2,2 na santa fe trochu za efektivnym vykonom, ak by sa tam dal 6valec trojliter diesel tak ta spotreba by nebola viac ako o liter vissia
santa fe sa celkom vydarilo, ale kombinovana spotreba je dost vysoka na 2,2 diesel, nuz ale hmotnost sa neda obist... navyse neviem ci je spravny krok davat tolko prevodov, skor mi to pride len ako marketing, pokial ma motor dost velky krutak netreba to moc sprevodovavat...
heh milion eur... bude sranda ked si to dakto kupy a najde tam co i len jedno prdate tlacitko prevzate s niektoreho s koncernovych aut...:) to by chlapcom inak oplieskali ohlavu...
niesom zastanca elektormobilov a vseobecne vsetkeho o com povedia v reklame ze je dobre. Jedinym mozno prinosom je LOKALNE cistejsie prostredie, ale to by museli mat vsetci elektromobili, co sa nestane.
Treba sa ale zamysliet ci nepozerame na bezpecnost zo zlej strany. Na jednej strane sa znacne zvysila bezpecnost automobilov ( airbagy, narazove zony atd. ), teda to je to co automobilky tvrdia. Ako je mozne ze sa teda nehodovost zvysuje? Podlamna je to neuveritelny narast vozidiel na cestach a za druhe napriek motorizacnemu downsizingu aut ich vykon neustale narasta, to co bolo kedysi povazovane za sport auto a malo to trebars 150 koni dnes uz je pomaly standardom, no a potom pocit falosnej bezpecnosti zvysuje u vodicov sebeistotu. No a urcite je to aj dobou, kazdy sa vsade len ponahla nieco vybavit? naco su nam internety a maily a mobily ked vlastne nestihame veci este viac??? potom jasne ze je nehodovost
podstatne je co je v zaklade, a co v pripade tohto cupe znamena plna vybava
preco je medzi 180 a 250 kou taky cenovy rozdiel?
mozno si mal zle privrete dvere:).. ale nie teraz vazne, C5 som nejazdil a C trieda u mercedesu je sice pekna ale je to stale C trieda a tie ani v minulosti neboli AZ tak luxusne ako E alebo S s tym suhlasim.. vsetko zavisi od toho ako mas nastavene vozidlo, ked mas raz napr. C triedu Sport tak treba ocakavat trosku viacej nekomfortu a vybracii a menej luxusu, ak je auto ladane na luxus a je odhlucnene tak to urcite inac vypada... mnoho ludi dnes si stale mysli ze sportove auto=luxusne auto iked neviem ako sa k tomuto dostali
Odporúčame